OpretBruger listeSøgFrequently Asked QuestionsGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsiden
Tweak.dk » Hardware & Tilbehør » Erfaring med Lenovo T61P

Regler på Tweak.dk | Hjælp til at komme godt i gang | Når du sætter noget til salg | Kopiering - hvad må jeg? | Sådan ændrer du bredden på forumet
Klokken er 12:39.

» Hej gæst [Login|Opret]
Sidste indlæg | Første ulæste indlæg Print side | Add Thread to Favorites
Post Reply
Tweak.dk

Tweak.dk

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Gå til bunden af denne side Erfaring med Lenovo T61P  
SKRIBENT
INDLÆG « FORRIGE TRÅD | NÆSTE TRÅD »

bublegum
Tweaker

Registreret dato: 28-08-2006

Erfaring med Lenovo T61P Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Mangler en med personlig erfaring med denne http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385104

Er den pengene værd
23-10-2007 17:42 bublegum er offline Søg efter indlæg af bublegum Tilføj bublegum til din venneliste

Pvt.P.Nutz
Tweaker

images/avatars/avatar-8467.jpg

Registreret dato: 13-07-2004
Bopæl: 1070 KK

SV: Erfaring med Lenovo T61P Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Kender ikke den model, men har en T60 fra arbejde. Det er rimelig kedeligt design...kunne aldrig finde på at købe det til mig selv

23-10-2007 21:30 Pvt.P.Nutz er offline Send en Email til Pvt.P.Nutz Søg efter indlæg af Pvt.P.Nutz Tilføj Pvt.P.Nutz til din venneliste

jacobask
Tweaker

images/avatars/avatar-8623.gif

Registreret dato: 17-11-2006
Bopæl: Langå

SV: SV: Erfaring med Lenovo T61P Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Designet kan jo diskuteres - jeg kan godt lide Thinkpads design!

Mht til kvaliteten af maskinen - så får du det ikke meget bedre. hvis du skal have en maskine der skal slæbes med overalt, og derfor godt kan få nogle tæsk er Thinkpads'ne helt klart et godt valg (hvis du har pengene til det).

/ask

23-10-2007 21:55 jacobask er online Send en Email til jacobask Hjemmeside for jacobask Søg efter indlæg af jacobask Tilføj jacobask til din venneliste Tilføj jacobask til din kontaktliste View the MSN Profile for jacobask

Pvt.P.Nutz
Tweaker

images/avatars/avatar-8467.jpg

Registreret dato: 13-07-2004
Bopæl: 1070 KK

SV: SV: SV: Erfaring med Lenovo T61P Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

quote:
Oprindeligt indlæg af jacobask
Designet kan jo diskuteres - jeg kan godt lide Thinkpads design!

Mht til kvaliteten af maskinen - så får du det ikke meget bedre. hvis du skal have en maskine der skal slæbes med overalt, og derfor godt kan få nogle tæsk er Thinkpads'ne helt klart et godt valg (hvis du har pengene til det).

/ask

Ja, de er robuste

23-10-2007 22:20 Pvt.P.Nutz er offline Send en Email til Pvt.P.Nutz Søg efter indlæg af Pvt.P.Nutz Tilføj Pvt.P.Nutz til din venneliste

Maverick
Ultra Tweaker

images/avatars/avatar-6681.jpg

Registreret dato: 26-06-2002
Bopæl: København V

SV: SV: SV: SV: Erfaring med Lenovo T61P Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Hul i udseendet. TP´s holder for evigt....
For at gøre det kort: Køb hvis du har pengene til det.
Ellers smid en PM til Søndergaard her inde. Kan ikke huske om det TP60 eller TP61 han har...

iMac | E8335 [2,93GHz] | 4GB PC3 8500 | 24" WUXGA [1920*1200] | GT 120 [256MB GDDR3]
160GB Intel X25M | Airport Extreme | iSight | Apple Bluetooth desktop @ Magic Mouse | Bluetooth
Intel HD Audio | JBL Creature II

MacBook Pro [Unibody] | P8600 [2,4GHz] | 4GB PC3 8500 | 13,3" WXGA [1280*800] | GeForce 320M [256MB GDDR3]
120GB G. Skill Phoenix Pro | Airport Extreme | iSight | Bluetooth

2TB OWC Mercury Elite AL Pro @ FW800 | Canon PIXMA MP620 | 16GB iPhone 3Gs | EOS 50D

24-10-2007 09:40 Maverick er offline Send en Email til Maverick Hjemmeside for Maverick Søg efter indlæg af Maverick Tilføj Maverick til din venneliste View the MSN Profile for Maverick

RoadRage
Member

Registreret dato: 25-10-2005
Bopæl: Nordsjælland

Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Thinkpad er det eneste der duer når det drejer sig om baærbare... Jeg har personligt haft stort set alle de mærker der findes inde for bærbare og Thinkpad er det eneste der virker.... så er det bare om man vil betale for det!
T61p er den fedeste maskine der findes pt.

Q6600 G0
CELLSHOCK 4x1GB PC2-6400CL4
ASUS Extreme Striker 680i
2 x ASUS 8800GT
2 x Raptor 37GB RAID 0
X-FI Platinum

Dette indlæg er blevet editeret 1 gang(e), det var sidst editeret af RoadRage den 24-10-2007 10:19.

24-10-2007 10:19 RoadRage er offline Send en Email til RoadRage Søg efter indlæg af RoadRage Tilføj RoadRage til din venneliste

sinex
Newbie

Registreret dato: 13-07-2007

Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Hej,
Jeg har lige fået den maskine du snakker om, jeg syntes den er meget fed..
Om den er pengene værd, er jo svært at svare på det er vel fra person til person, men jeg syntes den er. Smile
\SiNEX
24-10-2007 10:59 sinex er offline Søg efter indlæg af sinex Tilføj sinex til din venneliste

Carlsen
Ultra Tweaker

images/avatars/avatar-7402.jpg

Registreret dato: 07-12-2002
Bopæl: Århus C

To af mine kammerater har lige købt den. 15,4" T61p.

Det er krafteddersatme en lækker maskine. Preloaden scorer lige knap 4000 3Dmark points, det er fair nok. Quadro kortet er genialt til Inventor. Maskinen føles generelt robust og designet er som det skal være på en Thinkpad - som MAverick skriver, det holder bare.

Begge maskiner havde dog nogle "knolde" på låget. De har droppet låget i magnesium og istedet lavet en honeycomb af magnesium inde i låget istedet, og så selve skalden i plastik. Det skulle være stærkere, men gitteret inde bag plastikskalden giver nogle buler i låget. Man kan sagtens mærke dem når man stryger hånden over låget, og se det med det blå øje når man holder maskinen op i lyset. Det er en bagatel, men stadig for dårligt når man er oppe i den prisklasse. Fejlen var der iøvrigt på begge maskiner.

Skærmen på 1920x1200 pixel er suveræn, jesus man har meget arbejdsplads på den.

De larmer mindre en T60 serien. Man skal høre meget godt efter for at høre blæseren - T60 er ikke slem, men T61 er bare bedre.

EDIT: staveknep

100% subjektiv fanboy

Dette indlæg er blevet editeret 1 gang(e), det var sidst editeret af Carlsen den 24-10-2007 17:48.

24-10-2007 17:44 Carlsen er offline Send en Email til Carlsen Hjemmeside for Carlsen Søg efter indlæg af Carlsen Tilføj Carlsen til din venneliste

bublegum
Tweaker

Registreret dato: 28-08-2006

Tråd opretter Tråden er oprettet af bublegum

grafik chippen er den samme som 8600
24-10-2007 19:07 bublegum er offline Søg efter indlæg af bublegum Tilføj bublegum til din venneliste

Carlsen
Ultra Tweaker

images/avatars/avatar-7402.jpg

Registreret dato: 07-12-2002
Bopæl: Århus C

quote:
Oprindeligt indlæg af bublegum
grafik chippen er den samme som 8600

Det ene guldkorn efter det andet, fantastisk.
Quadro driveren er certificeret ved Autodesk, stabil og tegner mere korrekt. Ofte også optimeret til at håndtere flere geometrier på een gang end et geforce, på bekostning af lavere ydelse med shadere, teksturer i høj opløsning og så videre.

Jeg har arbejdet på Quadro- og FireGL kort i flere år, og der ER en forskel når man arbejder med CAD, i forhold når man starter op på spillemaskinen derhjemme, som ellers har bedre specifikationer.

Men selv tak for vurderingen.

100% subjektiv fanboy

Dette indlæg er blevet editeret 2 gang(e), det var sidst editeret af Carlsen den 25-10-2007 19:07.

25-10-2007 18:49 Carlsen er offline Send en Email til Carlsen Hjemmeside for Carlsen Søg efter indlæg af Carlsen Tilføj Carlsen til din venneliste

Lars M
Newbie

Registreret dato: 20-05-2005
Bopæl: Aalborg

Jeg ved ikke om jeg kan bidrage yderligere til snakken, men jeg købte for snart 3 år siden en T41, og den har været en tro følgesvend. Den er solid, stabil, let og så virker den hver gang Big Grin
Har aldrig fortrudt købet!

Bundkortet røg forresten på den for et par måneder siden, men da IBM yder 3 års garanti på deres maskiner, så dækkede de det uden at kny. Var endda så heldig at få fikset det on-site clap

25-10-2007 22:40 Lars M er offline Send en Email til Lars M Søg efter indlæg af Lars M Tilføj Lars M til din venneliste View the MSN Profile for Lars M
Træstruktur | Forum struktur
Hop til:
Post Reply
Tweak.dk » Hardware & Tilbehør » Erfaring med Lenovo T61P

Tweak.dk

Tweak.dk

Tweak.dk