Så er der lige blevet ryddet lidt op i tråden. De links der stadig virkede er blevet samlet i en oversigt så vi ikke går glip af alle de underholdende flashfilm og filmklip der allerede er blevet vist. Skulle I opleve nogle døde links, er I naturligvis velkomne til at sende en PM, så skal jeg fjerne dem.
De forskellige links er blevet navngivet efter bedste evne
Oprindeligt indlæg af Kenny
Edit: Juli 2008 - Funny Password Joke eksisterer ikke mere. Den her gør heller ikke: Januar 2008 - Swedish Idol Anna Nyblom Will Not Admit She's Bad.
haha taget fra en kommentar:
Ah yes, this is a popular traditional folk song. A loose translation is, vaguely:
"Holy shit it's so fucking cold out
that our asses areÿ frozen
to this seat!
Somebody fucking help!"
Dette indlæg er blevet editeret 1 gang(e), det var sidst editeret af Phoque den 25-11-2008 17:06.
Registreret dato: 27-09-2006
Bopæl: stairway to Heaven
Sidder her små stiv og keder mig efter nytårs aften og roder rundt på YouTube for at finde noget at grine af - nu fandt jeg noget som næsten fik mig til at falde ned af stolen...