OpretBruger listeSøgFrequently Asked QuestionsGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsiden
Tweak.dk » Software » ATI mobility driver til Vista

Regler på Tweak.dk | Hjælp til at komme godt i gang | Når du sætter noget til salg | Kopiering - hvad må jeg? | Sådan ændrer du bredden på forumet
Klokken er 15:31.

» Hej gæst [Login|Opret]
Sidste indlæg | Første ulæste indlæg Print side | Add Thread to Favorites
Post Reply
Tweak.dk

Tweak.dk

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Tweak.dk

Gå til bunden af denne side ATI mobility driver til Vista  
SKRIBENT
INDLÆG « FORRIGE TRÅD | NÆSTE TRÅD »

Schulle
Newbie

Registreret dato: 13-12-2006
Bopæl: Søllerød

Thumb Down! ATI mobility driver til Vista Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Nu har jeg ledt og søgt i flere timer efter en vistakompatibel driver til mit Radeon Mobility X700, men uden held.
Håber virkelig der er nogen herinde der har en idé til hvordan problemet kan løses - fordi jeg er så blank som jeg overhovedet kan blive lige pt. =/

- schulle
23-07-2007 21:16 Schulle er offline Send en Email til Schulle Hjemmeside for Schulle Søg efter indlæg af Schulle Tilføj Schulle til din venneliste View the MSN Profile for Schulle

Zulu
Ultra Tweaker

images/avatars/avatar-6920.jpg

Registreret dato: 16-01-2003
Bopæl: København

RE: ATI mobility driver til Vista Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Prøv her:
http://www.driverheaven.net/mobility-rad...ta-support.html
24-07-2007 08:15 Zulu er offline Send en Email til Zulu Søg efter indlæg af Zulu Tilføj Zulu til din venneliste

betaboy
Member

images/avatars/avatar-6968.gif

Registreret dato: 01-06-2007
Bopæl: Hillerød

Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

http://ati.amd.com/support/drivers/vista...on-vista32.html

den har jeg hentet til min laptop .. det fungere perfekt Smile

25-07-2007 11:59 betaboy er offline Send en Email til betaboy Hjemmeside for betaboy Søg efter indlæg af betaboy Tilføj betaboy til din venneliste
Træstruktur | Forum struktur
Hop til:
Post Reply
Tweak.dk » Software » ATI mobility driver til Vista

Tweak.dk

Tweak.dk

Tweak.dk