OpretBruger listeSøgFrequently Asked QuestionsGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsiden
Tweak.dk » Software » HL2/Steam problemer!

Regler på Tweak.dk | Hjælp til at komme godt i gang | Når du sætter noget til salg | Kopiering - hvad må jeg? | Sådan ændrer du bredden på forumet
Klokken er 12:38.

» Hej gæst [Login|Opret]
Sidste indlæg | Første ulæste indlæg Print side | Add Thread to Favorites
Post Reply
Tweak.dk

Tweak.dk

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Gå til bunden af denne side HL2/Steam problemer!  
SKRIBENT
INDLÆG « FORRIGE TRÅD | NÆSTE TRÅD »

johans.m
Member

Registreret dato: 06-09-2004

HL2/Steam problemer! Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Jeg har et problemos med damn Steam! Siden jeg i dag prøvede at joine nogle HL2 multiplayer servere i morges, fik jeg denne besked:

Disconnect

Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket
(Server was unable to contact the authentication server, 35)..

Det betyder vel ikke at der er en, der har bøffet min cd-key? Og har I haft det samme problem? Hvordan løses problemet?
09-04-2005 10:04 johans.m er offline Send en Email til johans.m Søg efter indlæg af johans.m Tilføj johans.m til din venneliste View the MSN Profile for johans.m

Meinder
Tweaker

images/avatars/avatar-8443.jpg

Registreret dato: 19-11-2002
Bopæl: Islands Brygge, kbh s

RE: HL2/Steam problemer! Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

ik et problem hos dig, det er hos valve selv og deres server, det kommer til at virke igen, vent og se.. Wink ellers skriv lige her igen..

Jeg har ik haft det problem selv.

Ocz Vertex ssd 2 x 30 gb, 64 mb cash i raid 0 w310 r390
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz med blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt
Windows 7
Lån FTP Regler hvis du er oprettet, ellers PM navn/kode. Så opretter jeg dig. 49 pers. - Gæstebog Download Min cpu

Dette indlæg er blevet editeret 1 gang(e), det var sidst editeret af Meinder den 09-04-2005 10:09.

09-04-2005 10:09 Meinder er offline Send en Email til Meinder Hjemmeside for Meinder Søg efter indlæg af Meinder Tilføj Meinder til din venneliste

JuiCe
Moderator

images/avatars/avatar-7546.jpg

Registreret dato: 22-01-2004
Bopæl: Aalborg SV

RE: HL2/Steam problemer! Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

quote:
Oprindeligt indlæg af Meinder
ik et problem hos dig, det er hos valve selv og deres server, det kommer til at virke igen, vent og se.. Wink ellers skriv lige her igen..

Jeg har ik haft det problem selv.

hvor har du det fra? ikke fordi jeg ikk tror på dig, men vil da gerne se det+?

Dell U2311H - Logitech Z-2300

HTC Hero - Dell XPS M1530 - Onkyo TX-SR606 - 2x Dali Concept 8 - Samsung LE40A766 - Playstation 3
Tweak.dk på Facebook - - Tweak.dk på Steam

09-04-2005 13:13 JuiCe er online Send en Email til JuiCe Søg efter indlæg af JuiCe Tilføj JuiCe til din venneliste View the MSN Profile for JuiCe
Træstruktur | Forum struktur
Hop til:
Post Reply
Tweak.dk » Software » HL2/Steam problemer!

Tweak.dk

Tweak.dk

Tweak.dk