OpretBruger listeSøgFrequently Asked QuestionsGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsiden
Tweak.dk » Software » CCC vil ikke starte efter reinstall

Regler på Tweak.dk | Hjælp til at komme godt i gang | Når du sætter noget til salg | Kopiering - hvad må jeg? | Sådan ændrer du bredden på forumet
Klokken er 12:41.

» Hej gæst [Login|Opret]
Sidste indlæg | Første ulæste indlæg Print side | Add Thread to Favorites
Post Reply
Tweak.dk

Tweak.dk

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Gå til bunden af denne side CCC vil ikke starte efter reinstall  
SKRIBENT
INDLÆG « FORRIGE TRÅD | NÆSTE TRÅD »

Kugle
Newbie

Registreret dato: 08-06-2008

CCC vil ikke starte efter reinstall Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Hey her i dag har jeg haft en del problemer med Catalyst control center. Og har derfor reinstallet både drivere og catalyst.

Men når jeg prøver at launche catalyst får jeg beskeden "Could not load file or assembly 'CLI.Implementation' or one of its dependencies"

Mit grafikkort er raedon x1600 og driveren samt catalyst er versionen 8.12

Nogen der har oplevet lign. problemer ?

Dette indlæg er blevet editeret 2 gang(e), det var sidst editeret af Kugle den 30-12-2008 21:27.

30-12-2008 21:23 Kugle er offline Send en Email til Kugle Søg efter indlæg af Kugle Tilføj Kugle til din venneliste

jedimind
Tweaker

images/avatars/avatar-8283.jpg

Registreret dato: 20-10-2004
Bopæl: hundborg

Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

her er lidt om problemet. og hvordan det kan fixes. http://www.driverheaven.net/mobility-rad...nching-ccc.html

asus p5w dh deluxe - core 2 E6600 3.0GHZ AC freezer 7 pro - 4gb corsair DDR2 pc6400 dual - Gainward GTX260 core 216 - western digital 500GB - enermax Liberty Series ELT500AWT - samsung writemaster dvd-drev - coolermaster elite 331 kabinet - ekstern seagate 500GB -iomega 1tb - nec 20WGX2 as-ips - 20.1 - 1680x1050 - creative x-fi extreme music - logitech z-2300 - skullcandy hesh - sony KDL-32V4500 - PS3 80GB - xbox 360 elite 120GB.
31-12-2008 12:32 jedimind er offline Send en Email til jedimind Søg efter indlæg af jedimind Tilføj jedimind til din venneliste View the MSN Profile for jedimind

Kugle
Newbie

Tråd opretter Tråden er oprettet af Kugle
Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Har besøgt den hjemmeside. Det fungerede ikke. alle de forskellige mapper var tomme for de filer han nævner efter jeg uninstallede CCC + drivers
31-12-2008 12:40 Kugle er offline Send en Email til Kugle Søg efter indlæg af Kugle Tilføj Kugle til din venneliste

Kugle
Newbie

Ingen der har haft dette problem eller ved hvordan det kan løses?
02-01-2009 04:14 Kugle er offline Send en Email til Kugle Søg efter indlæg af Kugle Tilføj Kugle til din venneliste

puma99dk|
Ultra Tweaker

images/avatars/avatar-8862.jpg

Registreret dato: 15-02-2003
Bopæl: In The Anime World...

quote:
Oprindeligt indlæg af Kugle
Ingen der har haft dette problem eller ved hvordan det kan løses?

har du installeret .NET Framework 2.0, det kræver Catalyst Control Center.

02-01-2009 11:55 puma99dk| er offline Hjemmeside for puma99dk| Søg efter indlæg af puma99dk| Tilføj puma99dk| til din venneliste

Kugle
Newbie

Ja har både 2.0 og 3.0 installeret
02-01-2009 13:47 Kugle er offline Send en Email til Kugle Søg efter indlæg af Kugle Tilføj Kugle til din venneliste
Træstruktur | Forum struktur
Hop til:
Post Reply
Tweak.dk » Software » CCC vil ikke starte efter reinstall

Tweak.dk

Tweak.dk

Tweak.dk