OpretBruger listeSøgFrequently Asked QuestionsGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsiden
Tweak.dk » Off Topic » 8 årig straffes for tyveri - Iran style

Regler på Tweak.dk | Hjælp til at komme godt i gang | Når du sætter noget til salg | Kopiering - hvad må jeg? | Sådan ændrer du bredden på forumet
Klokken er 15:31.

» Hej gæst [Login|Opret]
Sidste indlæg | Første ulæste indlæg Print side | Add Thread to Favorites
Sider (3): [1] 2 3 næste » Post Reply
Tweak.dk

Tweak.dk

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Tweak.dk

Gå til bunden af denne side 8 årig straffes for tyveri - Iran style  
SKRIBENT
INDLÆG « FORRIGE TRÅD | NÆSTE TRÅD »

Malk
Tweaker

images/avatars/avatar-6976.jpg

Registreret dato: 02-10-2003
Bopæl: KBH

8 årig straffes for tyveri - Iran style Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Fandme langt ude!

http://www.driverheaven.net/off-topic-fo...-last-post.html

4x1024 Cellshock PC6400 CL4 - X-Fi Xtreme Gamer
300 Gb Seagate 7200.7 IDE
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr
21-12-2008 07:29 Malk er offline Send en Email til Malk Hjemmeside for Malk Søg efter indlæg af Malk Tilføj Malk til din venneliste View the MSN Profile for Malk

dna
Tweaker

images/avatars/avatar-3196.jpg

Registreret dato: 28-09-2004
Bopæl: Svendborg

Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Jeg er squ glad for at jeg bor i et civiliseret land. De opfører sig som vi gjorde for 1000 år siden.

Anders

2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------
21-12-2008 09:21 dna er offline Send en Email til dna Søg efter indlæg af dna Tilføj dna til din venneliste

Kenny
Tweaker

images/avatars/avatar-7734.jpg

Registreret dato: 22-05-2006
Bopæl: Herning

Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

quote:
Oprindeligt indlæg af dna
Jeg er squ glad for at jeg bor i et civiliseret land. De opfører sig som vi gjorde for 1000 år siden.

Anders

Lige præcis! Det er bare for meget det der, og tror nok hellere jeg må lade være med at sige for meget, for vil nødig lyde som en racist.

Dette indlæg er blevet editeret 1 gang(e), det var sidst editeret af Kenny den 21-12-2008 11:33.

21-12-2008 11:33 Kenny er offline Send en Email til Kenny Hjemmeside for Kenny Søg efter indlæg af Kenny Tilføj Kenny til din venneliste View the MSN Profile for Kenny

Brtlsn
Tweaker

images/avatars/avatar-8702.jpg

Registreret dato: 18-10-2005
Bopæl: Viborg

Det der er sygt.. Virkelig virkelig sygt.

Intel E8400 @ 3.8GHz w/ Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Crucial Ballistix 4x1 gb PC6400
Zotac 8800GT AMP! w/ Zalman VF-900-CU + heatsinks
Asus P5K Pro
Corsair 550W powersupply
SoundBlaster Audigy 4 Pro

21-12-2008 12:08 Brtlsn er offline Send en Email til Brtlsn Søg efter indlæg af Brtlsn Tilføj Brtlsn til din venneliste View the MSN Profile for Brtlsn

Poco
Member

images/avatars/avatar-6335.jpg

Registreret dato: 17-06-2006
Bopæl: Nærum

Det er virkelig langt ude, knægten er blot 8 år gammel Shocked Det er jo ikke menneskeligt det de har gjordt med den stakkels dreng.

21-12-2008 12:34 Poco er offline Send en Email til Poco Søg efter indlæg af Poco Tilføj Poco til din venneliste View the MSN Profile for Poco

Dyzio
Tweaker

images/avatars/avatar-6267.gif

Registreret dato: 22-08-2003

totalt latterligt!!
21-12-2008 12:38 Dyzio er offline Send en Email til Dyzio Søg efter indlæg af Dyzio Tilføj Dyzio til din venneliste Tilføj Dyzio til din kontaktliste View the MSN Profile for Dyzio

nano
Tweaker

Registreret dato: 12-12-2005
Bopæl: THY

Hvis man nu læser ganske få af de replays der er kommet til billederne og se på nogen af de links, så viser det sig hurtigt at det højst savnsynligt er fake.

Men en af grundende de bruger til at påpege at det er fake er jeg ikke helt enig i. De siger det bla. er fake fordi armen ligger på noget stof "som om dem der straffer ikke vil havde blod på gaden".
Men IMO hjælper kluden da bare til at brække armen og måske enda flere steder. Hvis armen bare lå flat på jorden er der altså gode chancer for den ikke brækker.

Men jeg caller fake,

21-12-2008 12:42 nano er offline Søg efter indlæg af nano Tilføj nano til din venneliste AIM Screen Name of nano: - YIM Account Name of nano: - View the MSN Profile for nano

Fruitloop
Tweaker

images/avatars/avatar-6543.gif

Registreret dato: 26-12-2003

Jeg håber det er en syg joke, (venter lige med at himle op og lader min tvivl komme andre kulturer til gode.)

Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

21-12-2008 12:45 Fruitloop er offline Send en Email til Fruitloop Hjemmeside for Fruitloop Søg efter indlæg af Fruitloop Tilføj Fruitloop til din venneliste View the MSN Profile for Fruitloop

Kenny
Tweaker

images/avatars/avatar-7734.jpg

Registreret dato: 22-05-2006
Bopæl: Herning

Det kan godt være dét der er fake, men det er et faktum at rigtig mange dernede stadig lever efter "øje for øje, tand for tand", og at man skal have hukket hænderne af hvis man har stjålet.

21-12-2008 13:19 Kenny er offline Send en Email til Kenny Hjemmeside for Kenny Søg efter indlæg af Kenny Tilføj Kenny til din venneliste View the MSN Profile for Kenny

Raller
Tweaker

images/avatars/avatar-6821.jpg

Registreret dato: 09-11-2003
Bopæl: København N

Det værste er jo at sådanne ting sker.

Og dem der går ind for det og udfører det...

DØD VED KØLLE!!!

22" Skærm

21-12-2008 15:41 Raller er offline Send en Email til Raller Hjemmeside for Raller Søg efter indlæg af Raller Tilføj Raller til din venneliste View the MSN Profile for Raller

baloo
Ultra Tweaker

images/avatars/avatar-8670.jpg

Registreret dato: 31-01-2008
Bopæl: Brøndby (2660)

De bruger også stening.
Og så har de indført at give gerningmænd den samme straf som ofrene har fået.
Sidst var det en kvinde der havde fået syre i hovedet af en forsmået mand han er dømt til at få det samme hældt i fjæset.
Den kan jeg nu meget godt li. Roll Eyes

Intel X25-M 160GB System
1000gb Samsung SpinPoint F1
Club 3D Radeon HD 4890 1GB
T&T Cable Management 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Silverstone Fortress FT01BW
Samsung T240
Windows 7 Ultimate
HP Pavilion Dv7-1195eo Entertainment

21-12-2008 16:02 baloo er offline Send en Email til baloo Søg efter indlæg af baloo Tilføj baloo til din venneliste

^Genzo^
Tweaker

images/avatars/avatar-7796.jpg

Registreret dato: 21-06-2004
Bopæl: Sønderborg

tror sgu heller ikke rigtig på den når man ser nogle af svarene, plus at manden holder en mikrofon op og at drengen ikke gør modstand overhovedet

21-12-2008 17:33 ^Genzo^ er offline Send en Email til ^Genzo^ Søg efter indlæg af ^Genzo^ Tilføj ^Genzo^ til din venneliste View the MSN Profile for ^Genzo^

Pvt.P.Nutz
Tweaker

images/avatars/avatar-8467.jpg

Registreret dato: 13-07-2004
Bopæl: 1070 KK

quote:
Oprindeligt indlæg af baloo
De bruger også stening.
Og så har de indført at give gerningmænd den samme straf som ofrene har fået.
Sidst var det en kvinde der havde fået syre i hovedet af en forsmået mand han er dømt til at få det samme hældt i fjæset.
Den kan jeg nu meget godt li. Roll Eyes

Ja, den var faktisk meget god, kunne med fordel anvendes på voldtægtsmænd

21-12-2008 18:17 Pvt.P.Nutz er offline Send en Email til Pvt.P.Nutz Søg efter indlæg af Pvt.P.Nutz Tilføj Pvt.P.Nutz til din venneliste

celfa
Tweaker

images/avatars/avatar-7893.jpg

Registreret dato: 31-03-2005
Bopæl: Tranbjerg, Århus

De er syge i hovedet! Har intet andet at sige.

21-12-2008 19:18 celfa er offline Send en Email til celfa Hjemmeside for celfa Søg efter indlæg af celfa Tilføj celfa til din venneliste Tilføj celfa til din kontaktliste View the MSN Profile for celfa

GiZzZa
Tweaker

images/avatars/avatar-8563.jpg

Registreret dato: 08-10-2004
Bopæl: Malmö

Først og fremmest....

ISLAM TILLADER IKKE DET DER! BASTA!

Dernæst vil jeg mene at det der er fake, oven i er iranerne en folkefærd for sig selv... Deres handlinger har intet direkte at gøre med islam... 2 forskellige ting...
21-12-2008 20:00 GiZzZa er offline Send en Email til GiZzZa Søg efter indlæg af GiZzZa Tilføj GiZzZa til din venneliste

natch
Member

images/avatars/avatar-7712.jpg

Registreret dato: 21-09-2004
Bopæl: Behind U

Jeg er målløs.. Hvis det endelig er en joke, så er det alt for syge mennesker.. :S!

/natch

21-12-2008 20:22 natch er offline Send en Email til natch Hjemmeside for natch Søg efter indlæg af natch Tilføj natch til din venneliste View the MSN Profile for natch
Sider (3): [1] 2 3 næste » Træstruktur | Forum struktur
Hop til:
Post Reply
Tweak.dk » Off Topic » 8 årig straffes for tyveri - Iran style

Tweak.dk

Tweak.dk

Tweak.dk