Maldini
Newbie
Registreret dato: 13-11-2008
 |
|
HJJJÆÆÆLP
jeg har følgende problemer efter at have install. ASUS AH3650 Silent:
Mår jeg åbner for Pc´en kommer følgende pop op " Filen eller assemblyen 'MOM.Implementation, Version=2.0.2930.38970, Culture=neutral, PublickeyToken=90ba9c70f846762e' eller en af dens afhængigheder kune ikke indlæses. Den angivne fil blev ikke fundet. "
Og npr jeg højre klikker og tager den der hedder "Catalyst Control Center" så kommer denne pop op " Filen eller assemblyen 'CLI.Implementation, Version=2.0.2930.38704, Culture=neutral, PublickeyToken=90ba9c70f846762e' eller en af dens afhængigheder kunne ikke indlæses, Den angivne fil blev ikke fundet. "
Når jeg prøver at install. en ATI display driver kommer den følgende pop op " Setup did not find a driver compatible with your current hardware or operating system. Setup will now exit. ".
Har også et problem med når jeg er på hjemmeside eller i en mappe hvor man kan scroole op og ned så lagger/hakker billedet så det ikke følger med.
Håber nogen kan hjælpe mig!
Hilsen Martin (Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig!)
|
|
13-11-2008 17:56 |
|
|
 |
Kifo
Newbie
Registreret dato: 14-11-2008
 |
|
| SV: ATI ASUS AH3650 Silent |
 |
Der er lavet drivere som ordner det problem.
Du skal hente de drivere som passer til dit windows. 8.8 AGP hotfix drivers
Får du problemer med lyden efter du har installeret driverne, så læs dette. Fix lyden
Det var sådan jeg løste mit problem.
Jeg håber det hjælper dig
|
|
14-11-2008 10:51 |
|
|
 |
|
|
| SV: ATI ASUS AH3650 Silent |
 |
Hej,
Jeg har samme problem - og det hjalp IKKE at installere nye drivere, eller installere agp-fix -drivere...
Jeg har desuden et totalt opdateret system, med framework og service packs osv osv..
Kører winxp sp3.
Nogen der har et tip?
mvh Frank
|
|
16-04-2009 20:40 |
|
|
 |
puma99dk|
Ultra Tweaker

Registreret dato: 15-02-2003
Bopæl: In The Anime World...
 |
|
| SV: SV: ATI ASUS AH3650 Silent |
 |
| quote: |
Oprindeligt indlæg af snitzelman
Hej,
Jeg har samme problem - og det hjalp IKKE at installere nye drivere, eller installere agp-fix -drivere...
Jeg har desuden et totalt opdateret system, med framework og service packs osv osv..
Kører winxp sp3.
Nogen der har et tip?
mvh Frank |
evt. prøve at fjerne alle Frameworks, DirectX og ATi med Catalyst Control Center totalt og så genstart og installer dem igen, prøvet det?
for at fjerne alle Frameworks se her: http://www.raymond.cc/blog/archives/2008...r-cleanup-tool/
afinstallering af DirectX kender i vel og driveren ka afinstalleres med Driver Cleaner el. Your Uninstaller! 2008.
16-04-2009 20:47 |
|
|
|
|
 |
|
 |
|