OpretBruger listeSøgFrequently Asked QuestionsGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsidenGå til forum forsiden
Tweak.dk » Dedikerede spil sektioner » Grand Theft Auto » GTA 4 Savegame

Regler på Tweak.dk | Hjælp til at komme godt i gang | Når du sætter noget til salg | Kopiering - hvad må jeg? | Sådan ændrer du bredden på forumet
Klokken er 09:13.

» Hej gæst [Login|Opret]
Sidste indlæg | Første ulæste indlæg Print side | Add Thread to Favorites
Post Reply
Tweak.dk

Tweak.dk

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Gå til bunden af denne side GTA 4 Savegame  
SKRIBENT
INDLÆG « FORRIGE TRÅD | NÆSTE TRÅD »

urbananen
Tweaker

images/avatars/avatar-3040.jpg

Registreret dato: 29-03-2003
Bopæl: Vinderød (Nordsjælland)

GTA 4 Savegame Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Jeg har i laaang tid siddet og spillet GTA4, og havde nu i gud ved hvor mange dage siddet fast i en mission, hvor man skulle følge efter en helikopter med Demitri i i speed-båd, så bliver man samlet op af sin gode ven i en anden kamp-helikopter, og skal nu flyve efter Demitri. HVER gang går det kagemand, og han slipper væk.. Efter nogle dages forsøg, tænker jeg.. Fuck det, jeg finder nogle savegames, hvor den bane er overstået.. Jeg var selv kommet op på 60% mener jeg, da jeg har taget alle sidemissionerne ved siden af efterhånden..

Nå, men jeg finder en hvor der står 50% ved, og gennemført. Så er der jo stadig lidt "små-missioner" at lege med.

Jeg prøver ihærdigt at få lortet til at virke, men uden held.

Nu er mine egne Savegames så væk..

Kan se dem jeg har downloadet i spillet, men den siger fejl når man loader dem.

Så nu er det bare røv, og gidder virkelig ikke starte helt forfra, for derefter at sidde fast det samme sted.

-Hilfe??

Dette indlæg er blevet editeret 1 gang(e), det var sidst editeret af urbananen den 17-01-2009 18:56.

17-01-2009 18:55 urbananen er online Send en Email til urbananen Hjemmeside for urbananen Søg efter indlæg af urbananen Tilføj urbananen til din venneliste View the MSN Profile for urbananen

Karga
Ultra Tweaker

Registreret dato: 04-12-2003
Bopæl: Nordjylland

Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Tror problemet er, at de savegames du har hentet, er lavet med en anden version end dit spil er i nu.. Tror dog ikke versionsnummeret står i cleartext i de savegames, men det er da værd at forsøge?

(Mulig spoiler) Derudover synes jeg det er synd at du springer lige præcis DEN mission over.. da det er den sidste.. Hvor er det at det går i kagemand for dig? Jeg kan huske jeg også legede en del med den mission, men det heldigvis lykkedes til sidst

17-01-2009 21:04 Karga er offline Send en Email til Karga Hjemmeside for Karga Søg efter indlæg af Karga Tilføj Karga til din venneliste View the MSN Profile for Karga

urbananen
Tweaker

Tråd opretter Tråden er oprettet af urbananen
Besvar dette indlæg Lav indlæg med quote Editer/slet indlæg Anmeld indlæg til en moderator       Gå til toppen af denne side

Har imellem alle mine forsøg prøvet at få lidt hjælp fra nettet, og idet også læst det er den sidste mission, og man styrter ned sammen med den anden helikopter, og får styr på Demitri.. Heldigvis for det da. Man er i særdeleshed begyndt at hade ham til langt op over begge ører..
Også røv-irriterende at jeg bare ikke dur til den helikopter, og endnu mere irriterende at jeg ikke liiiiige to mig en kopi af mine egne savegames..

-Men sådan er det jo..

Dette indlæg er blevet editeret 1 gang(e), det var sidst editeret af urbananen den 17-01-2009 21:59.

17-01-2009 21:58 urbananen er online Send en Email til urbananen Hjemmeside for urbananen Søg efter indlæg af urbananen Tilføj urbananen til din venneliste View the MSN Profile for urbananen

urbananen
Tweaker

Jamen så er jeg sgu i gang igen.. Nåede da de første 18%, ny lejlighed efter den første er sprunget i luften, og nu igen, et stort had til Dimitri.. Det tager sandelig lidt tid at komme op på de 60% igen..

-Fandt desværre aldrig en lettere løsning.

19-01-2009 20:45 urbananen er online Send en Email til urbananen Hjemmeside for urbananen Søg efter indlæg af urbananen Tilføj urbananen til din venneliste View the MSN Profile for urbananen

Malk
Tweaker

images/avatars/avatar-6976.jpg

Registreret dato: 02-10-2003
Bopæl: KBH

havde du husket at flytte indholdet fra den mappe der hedder "invalid user" over i den mappe der heeder "user_enmassetal"?

Mener det var sådan jeg fik min brors savegame til at virke på min pc.

3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
400 GB Hitachi T7K500 SATA
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr
23-01-2009 13:27 Malk er offline Send en Email til Malk Hjemmeside for Malk Søg efter indlæg af Malk Tilføj Malk til din venneliste View the MSN Profile for Malk

urbananen
Tweaker

Nope.. Kopierede bare det jeg havde downloadet, og satte ind i min gemte spil.
Så vidt jeg ellers har fundet frem til, er der en anden mappe. Xlive mener jeg den hedder, hvori man også skulle sætte noget ind..
-Nu har jeg dog rundet de 43% , så nærmer mig jo hastigt hvor jeg var.

Desuden meget sjovt at kende historien.. Nu brugte jeg f.eks ikke tid på den første dame, da jeg viste hun er en fusker, og går heller ikke i sammenarbejde med Dimitri når den tid kommer igen.
Der er mange små-ting som jeg gør lidt anderledes end før, og missionerne er også noget lettere 2. gang

23-01-2009 13:57 urbananen er online Send en Email til urbananen Hjemmeside for urbananen Søg efter indlæg af urbananen Tilføj urbananen til din venneliste View the MSN Profile for urbananen

DKsDEVIL
Member

images/avatars/avatar-6483.jpg

Registreret dato: 05-09-2006

måske et dumt ? men gemmer spillet ikke ens savegames online når man er online i det der windows live værk.

Jeg spørg forde jeg lige har solgt min xbox og skal have købt pc versionen.
23-01-2009 16:11 DKsDEVIL er offline Send en Email til DKsDEVIL Hjemmeside for DKsDEVIL Søg efter indlæg af DKsDEVIL Tilføj DKsDEVIL til din venneliste

urbananen
Tweaker

Ved det ærlig talt ikke. Mente jeg det gjorde, men kunne ikke lige finde ud af at få det frem.

23-01-2009 17:12 urbananen er online Send en Email til urbananen Hjemmeside for urbananen Søg efter indlæg af urbananen Tilføj urbananen til din venneliste View the MSN Profile for urbananen

Malk
Tweaker

images/avatars/avatar-6976.jpg

Registreret dato: 02-10-2003
Bopæl: KBH

Den gemmer achievements, men savegames er i en mappe på din PC, og når du bare flytter et save game over på en ny pc vil du få en mappe der hedder noget med invalid_user436346

Der skal du flytte dine saves over i en af de andre mapper der er i mappen som ligger et niveau over.

3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
400 GB Hitachi T7K500 SATA
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr
26-01-2009 08:28 Malk er offline Send en Email til Malk Hjemmeside for Malk Søg efter indlæg af Malk Tilføj Malk til din venneliste View the MSN Profile for Malk

Blackbrizz
Tweaker

images/avatars/avatar-8830.jpg

Registreret dato: 04-06-2008
Bopæl: nordjylland, sæby

der er ikke noget inde i min user_invalid... jeg tog bare hele mappen Rockstar Games også lage den ind men mit savegame kom aldrig til at virke

ASUS P5Q Deluxe IP45 S-775 // 1024MB ASUS GeF GTX280 DDR3 PCI-E
Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz 6MB S-775 // 750GB Samsung 7200rpm 32MB SATA2
48x16x Lite-On DVD Sort SATA // 20x Lite-On DVD/RW DL Light Scribe Sort
Thermaltake Soprano // Corsair HX620w
4GB DDR2 PC6400 800MHz 1. Part (4x1GB) // Windows 7 ultimate 64 bit
Samsung T240HD
Logitech G35 // Logitech G15
Logitech G5 // Steelseries l-2

29-01-2009 13:47 Blackbrizz er offline Send en Email til Blackbrizz Søg efter indlæg af Blackbrizz Tilføj Blackbrizz til din venneliste View the MSN Profile for Blackbrizz
Træstruktur | Forum struktur
Hop til:
Post Reply
Tweak.dk » Dedikerede spil sektioner » Grand Theft Auto » GTA 4 Savegame

Tweak.dk

Tweak.dk

Tweak.dk