Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

• Fragman

Teddy Steen Hansen overgnu@gmail.com

Du må registrere dig først, for at kun kontakte denne bruger.

GNU memoryboard

en tak til de folk på quakenet og IRL, LAN osv, der hjalp mig med at forstå hvordan en PC basicly fungerede, og derefter hjalp mig med i vores GNU community, da Quakenet på IRC var vildt, og et 56k Modem var toppen....kærligheden er der endnu, hilsen Overgnuen.

Kommentarer (3)

Af Fragman (tirsdag, 15. november 2016, 08:20)

Sq ikke slut endnu :) [G.N.U] kører i dobbelt hastighed for tiden, og folk mødes derud - det ender sikker i krig med Steam endnuengang ..

Af Fragman (søndag, 8. juni 2014, 16:40)

CS:GO er det endda blevet til også, det virker som fremtiden, og sjovt at mødes selv når det er over en compet. mactch...bare skriv hvis i har skiftet nick osv. :)

Af Fragman (torsdag, 27. februar 2014, 20:21)

lidt CSS for sjov spiller vi endnu, med en del nye spillere også, skriv til mig hvis du ønsker ip til vores ts3.

Billeder fra "Fragman"

Almindelig information

• Fil navn

GNUmemoryboard.jpg

• Upload dato

onsdag, 13. februar 2013, 13:16

• Billeddimensioner

855x968 (8:9)

• Fil størrelse

587,91 kB

• Side hits

1.903 (0,89 pr. dag)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.