Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 11. juni 2019, 08:18

Forfatter: Ebo

Valg af PCIe til M.2 ?

Jeg har lige investeret i en Adata XPG SX8200 pro 1TB til at kunne have OS på. Den syntes jeg så giver det bedste bang for the buck. Mvh Sam

fredag, 24. maj 2019, 06:52

stand-offs og powerswitch

Få fat i et gammelt kabinet og mål op hvor og hvordan standoffs skal sidde, så pil dem ud og sæt dem fast hvor du vil have dem. Jeg tror ikke rigtig at du kan få fat i en powerknap uden at skal til og lodde, ellers kan du vel tage en fra det gamle kabinet. Mvh Sam

torsdag, 16. maj 2019, 09:51

LEAK: AMD 12 Core Zen 2 Ryzen 3000 benchmarks sluppet ud

Hold da op, så skal man til og flå muldvarpen igen . Mvh Sam

torsdag, 16. maj 2019, 09:46

Hardcore og casual er ikke længere tilstrækkelige til at definere gamers

Det vil jeg da springe op og falde ned på . Jeg gamer når det passer mig . Mvh Sam

lørdag, 11. maj 2019, 15:28

Gennemgang af nyt built vises som lovet

Citeret fra "bauner" Hvad sker der for dig, Sam? Det er sgu da fra den ene boldgade til den anden. Jeg fik en blodstyrtning sidste efterår og samlede mig en Windåse maskine med samme kabinet. Måtte vente en måned på det. Helt sikkert det fedeste jeg endnu har haft. Den gamle frase "Man har et standpunkt, til man tager et nyt" er stadig gældende HEHE bauner, jeg er faktisk lige så overrasket over migselv, og jeg er stadigvæk i chock . Jeg ved ikke rigtig om det er tidlig alzheimers eller alminde...

lørdag, 11. maj 2019, 08:07

Citeret fra "Uber" Fejler også her. Hvorfor ikke smide billederne ind i testen Über, du er simpelthen bare manden, som kan få mig til og skide en blåhval her fra morgenen af . Det har taget mig lang tid bare og finde ud af hvordan, det nu skulle gøres så billederne kunne komme ind fra photobudcket, i rette størrelse og få den lagt ind i et link, så det hele kom med, så alle kan se det . Inden du kommer alt for godt i gang, så lad mig spørge dig : 1.Hva hulan er facebook ? 2. Hvor kan man købe d...

fredag, 10. maj 2019, 19:54

Citeret fra "Michael Hermansen" Jeg kan heller ikke åbne billederne i den photobucket overhovedet... Det kan jeg ikke forstå, jeg har ligeså lige åbnet den, for få sekunder siden. Mvh Sam

fredag, 10. maj 2019, 16:52

Citeret fra "HerrMansen" Kan overhovedet ikke se det der Photobucket album på forskellige maskiner og browsere. Så virker linket i post 1, men billederne bliver vist i omvendt rækkefølge . Mvh Sam

fredag, 10. maj 2019, 16:40

Tweak.dk guide: Valg af gaming skærm

Rigtig fin gennemgang, som ikke er for kompliceret for alle og forstå. Godt arbejde . Mvh Sam

fredag, 10. maj 2019, 16:11

Citeret fra "Uber" Super fed post Mange tak, Jeg kan da fortælle dig, at det tog da osse sin tid og få flækket alle de ord sammen, vel omkring 2½ time inden jeg trykkede på send knappen . Jeg er super glad for det hele, men jeg er da allerede begyndt og lægge nye planer for ekstra opgraderinger i næste måned, så som NVME SSD, 3 blæsere mere, og lige få de 3 kabler som ikke vender helt som jeg vil have det, de skal selvfølgelig osse på plads. Så bliver der heller ikke købt mere inden X570 chipse...

torsdag, 9. maj 2019, 13:55

Ganske som jeg havde lovet under testen af Cougar Puritas kabinettet, så har jeg ventet på, at alle dele nåede frem, så jeg kunne komme i gang, men først lidt baggrund om hvorfor. Jeg har været medlem her på Tweak i mange år efterhånden og dem som har været med ligeså længe som jeg, ved nok hvordan jeg vægter mine ting til en computer. For ca 10-11 år siden tog jeg mig sammen og fik specialfremstillet et Lian Li kabinet, med lidt andre mål end dem, som de havde til salg og jeg behøver vel ikke s...

tirsdag, 7. maj 2019, 16:29

Den nye assassins creed foregår i vikingetiden, udkommer i 2020

Citeret fra "thjen87" Hænger også i Odyssey pt, men kan ikke tage mig sammen til at færdiggøre den.. Den fanger mig ikke ligeså meget som Origins gjorde.. Odessey har virkelig fanget mig siden jeg har smidt alle de timer i spillet. Origin har jeg osse men har ikke spille mere end 15-20 minutter totalt, så den skal tæskes igennem, når Odessey er spillet færdigt. Mvh Sam

tirsdag, 7. maj 2019, 10:01

Jeg sidder stadigvæk og tæsker rundt i Odessey, jeg er vel kommet ca. 1/3 igennem og har brugt 453 timer indtil videre, spillet er bare FEEEEE . Mvh Sam

tirsdag, 7. maj 2019, 09:33

Så er der lidt nyt for os fans af assassins creed serien. https://www.tweaktown.com/news/65824/nex…aked/index.html Mvh Sam

mandag, 6. maj 2019, 10:00

Test af COUGAR Puritas miditower

Citeret fra "Uber" Ser vi en build guide så :-) Tjaa, så godt, som jeg nu formår hvis ellers det kommer til og se ud, som det billede jeg går rundt med i min krøllede hjerne . Mvh Sam

mandag, 6. maj 2019, 08:37

Citeret fra "mickelmore" Hvilket kabinet har du købt? Det får du se, nok omkring fredag hvis ellers alle de dele, som jeg har bestilt er kommet frem og er blevet sat i. Mvh Sam

lørdag, 4. maj 2019, 06:37

Fin test. Dog sidder jeg tilbage med lidt af en dum følelse og tænker fint nok kabinet, men meehhh ikke lige til mig alligevel. Udseendet er fint nok, dog skal funktionaliteten følge med især til den pris og det gør den ikke i mine øjne. Det er lidt som og tisse i bukserne, det varmer lidt, men så bliver det koldt og dumt, sådan har jeg det med dette kabinet. Jeg sidder og venter på mit nye kabinet, som kommer midt i næste uge, og det har ikke disse begynderfejl og halvhjertede løsninger, så det...

lørdag, 4. maj 2019, 06:28

Effektivt SPAM filter

Kan det være fordi jeg bruger Thunderbird fremfor outlook til mine mails ?. Mvh Sam

mandag, 29. april 2019, 17:38

Effektivt SPAM filter

Jeg har lige installeret spamfighter på min maskine, og programmet startede op i løbet af ganske få sekunder. Mvh Sam

mandag, 29. april 2019, 14:54

Mand opslugt af computerspil: Fik bekymret ekskæreste til at kontakte politiet

Der er en grund til at hun er en ex, så har hun fand'me bare og blive ude af ens liv og lave få sig selv et eget liv, så man kan spille i fred. Ellers kan hun stoppe hovedet ind i ovnen og skrue op for gassen. Listen over vigtige ting i livet: 1: computerspil . . . .512: ex kæreste. Mvh Sam

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.