Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 30.

lørdag, 15. juni 2019, 13:39

Forfatter: sorensen84

Størrelsen på in-ear hovedtelefoner

Tak for hjælpen Prøver at kigge på dem. Det er træls at få nogle, som er for små og som falder ud af øret. Det er svært at afgøre størrelsen på dem, men prøver at se på dem, som I har anbefalet.

fredag, 14. juni 2019, 18:58

Størrelsen på in-ear hovedtelefoner

Jeg står også og skal bruge et par in-ear hovedtelefoner. Det er dem, som er flade. Jeg har lige bestilt et par. Dem her: https://amzn.to/31zP6pO Fik dem i dag, men de er meget små. De kan ikke sidde fast i mit øre. Det her er deres størrelse: 6.6 x 3.5 x 18 cm Hvilken et af de mål skal jeg se efter, når jeg skal have nogle, som er større? Har også set på to andre, men er tvivl om størrelsen. Her er de: https://amzn.to/2WHvrFq - Her er størrelsen: 13.5 x 8 x 2 cm https://amzn.to/2IhWrCS - Her er...

onsdag, 12. juni 2019, 17:48

Høretelefoner

Tak igen for hjælpen Jeg tænkte på, om sådan nogle ikke kan komme til at lugte af sved. Hvis man sveder inde i den, når man har dem på? Har ikke haft sådan nogle hovedtelefoner før, som lukker øret til. Kan man gøre dem rene på en måde. F.eks. med sprit eller vaske dem? Eller skal man skifte det der sidder indvendig?

onsdag, 12. juni 2019, 15:17

Høretelefoner

Tak for svaret🙂 Sidder de også godt om øret? Her tænker jeg på, om de er gode til at holde lyde udefra væk og om der er en god lydisolering?

onsdag, 12. juni 2019, 11:59

Høretelefoner

Tak for alle jeres svar. Jeg kan godt gå op til 900kr. Så nu står valget mellem de to her, som også er linket til: Audio-Technica ATH-M50X og Beyerdynamics DT770 pro. Begge ser rigtig gode ud, så nu er jeg i tvivl om, hvilken jeg skal vælge. Det skal være dem, som bedst afskærmer lyde udefra, og holder holder bedst på lyden, når man har dem rundt om øret. Der skal også være en god lyd uden for meget støj samt en okay bass.

mandag, 10. juni 2019, 15:01

Høretelefoner

Citeret fra "Foxx" Tak for hjælpen Citeret fra "Foxx" Mikrofonen kan tages af... se 3. billede i linket Et godt tip er altid evt. om muligt at prøve hovedtelefoner af i butikken sammen med damen eller en ven. Det kan godt være at et par virker comfy eller tillukkende, men lukker de ikke nok til om dit hoved (der findes mange hovedfaconer), så vil ørebollerne heller ikke være isoleret. Den type BPM linker til er dog et rigtig godt udgangspunkt

mandag, 10. juni 2019, 14:26

Høretelefoner

Tak for svaret Er det muligt, at få dem uden den speaker på. Jeg bruger dem ikke til at spille med. Høre kun musik og tv med dem. Citeret fra "BPM" Kingston HyperX Cloud Alpha er et headset jeg selv bruger og de lukker ganske fint af for alt. https://www.computersalg.dk/i/4379849/hy…ha-headset-fuld

mandag, 10. juni 2019, 13:31

Høretelefoner

Jeg har været inde og se på forskellige høretelefoner, men er stadigvæk i tvivl. Håber I kan hjælpe. Dem jeg har nu, kan andre meget let høre, hvis man skruer op for lyden. Jeg kan også let høre f.eks. fjernsynet i et andet rum, når jeg har dem på, selvom jeg skruer op. Er det muligt at få nogle høretelefoner med lydisolering. Her tænker jeg, at selvom jeg skruer højt op, at så har andre rundt omkring mig svært ved at høre det. Ligeledes skal de helst afskærme lyden udefra så meget som muligt. S...

søndag, 31. marts 2019, 18:53

PC Højtaler

Jeg tænker på at købe nogle pc højtalere. Jeg høre mest musik gennem stikket i højtalerne i mine høretelefoner. Jeg vil helst ikke have med subwoofer. Det er mere, når jeg høre musik i mine høretelefoner. Der skal gerne være en god lyd. Højtalerne skal ikke være trådløse. De skal helst maks koste mellem 5-700kr. Gerne billigere, men lyden skal også være god. Synes det er svært at finde rundt i. Har ikke købt nye højtalere i mange år, og min computer er heller ikke helt ny mere, så det skal ikke ...

tirsdag, 3. maj 2016, 09:20

Ekstra blæsere til CoolerMaster Elite 430 (USB 3.0)

Tak for svaret Er der en god måde at fjerne støvet på? Jeg har altid bare brugt støvsugeren.

mandag, 2. maj 2016, 19:02

Ekstra blæsere til CoolerMaster Elite 430 (USB 3.0)

Jeg har fået en computer med et CoolerMaster Elite 430 (USB 3.0) kabinet. Jeg ved ikke ret meget om blæsere. Men der kan i hvert fald være nogle ekstra på kabinettet. I kan se kabinettet og de typer blæsere, som kan bruges under specs her: http://www.coolermaster.com/case/mid-tower/elite-430-usb3/ Jeg har kun den standard blæser som sidder foran. Vil I hjælpe mig og linke til nogle ekstra blæsere som passer til det. I har nok meget mere forstand på det end jeg har. Den skal helst ikke blive for ...

torsdag, 7. januar 2016, 10:08

Fornuftig ydeevne

Bauer: Tak for linket. Den ser rigtig god ud. chrbast: Det kommer nu. Har fundet denne Asus X554LA-XO1186H. I kan se linket her: https://fona.dk/asus-notebook-x554la-xo1186h-4404232440. Fona har tilbud på den til 3333kr. Her er specifikationerne: Intel Core i3-5005U processor (2.0 GHz)Vægt: 2,2 kg.15,6" HD skærm (1366 x 768 GB DDR3 RAM og 128 GB SSD drev100/1000 LAN, Trådløst netkort (b/g/n) og Bluetooth 4.0Intel HD Graphics med HDMIUSB 3.0, webcam og kortlæserNumerisk tastaturWindows 8.1 [64-bi...

onsdag, 6. januar 2016, 13:43

Brændende varm efter 15-20min og lukker ned

Tak for jeres svar, men tror det bliver en ny Kan I så anbefale en bærbar, som er rigtig billig, som bare skal bruges til at skrive på. Den må gerne kunne køre fuld hd til film også, men så bliver den nok meget dyrere? Synes det er svært at finde en, som passer. Måske I har nogle bud.

onsdag, 6. januar 2016, 11:37

Det lyder det til. Men er der flere blæsere, og kan en af dem være gået i stykker?

onsdag, 6. januar 2016, 10:47

Jeg har en ældre Acer bærbar. Mener det er en aspire 5843 eller også er det 5847. Det er deromkring. Den er nok fem år gammel. Den bliver brændende varm efter 15-20min og slukker ned. Kan jeg gøre noget, eller er den bare færdig. Kan jeg skille den af og rense den? Kan I hjælpe?

torsdag, 24. september 2015, 14:07

Kingston HyperX Impact DDR3

Tak for svarene Der er lige det, at den computer jeg har kun har 2 kanaler til ram. Så jeg kan maks have to blokke i den. Lige nu har jeg 8GB ram, og selv når jeg ikke bruger Adobe programmer, og de kun ligger i baggrunden kan jeg se, at den bruger 6.5 ud af de 8GB ram. Det er alligevel meget synes jeg. De ram jeg nævnte foroven er 2 blokke af 8GB, så har jeg 16GB i alt. Men så er mine blokke fyldt. Jeg fandt så nogle andre ram fra Crucial. Det er godt nok "kun" 1600Mhz i forhold til de 1866MHz ...

torsdag, 24. september 2015, 12:48

Ja, men det er utroligt at prisen kun er 10kr. højere. Men så må dem med 1866MHz være meget bedre. Er det korrekt?

torsdag, 24. september 2015, 11:19

Kan I fortælle mig hvad forskellen på ydelsen er på Kingston HyperX Impact DDR3-1600 Kingston HyperX Impact DDR3-1866 Den eneste forskel jeg kan se er at 1866 versionen er 10kr. dyrere på proshop.dk I kan se dem her: http://www.proshop.dk/RAM/Kingston-Hyper…GB-2485616.html http://www.proshop.dk/RAM/Kingston-Hyper…GB-2448442.html

onsdag, 23. september 2015, 08:58

Et netværkskabel til stor belastning

Vi var ude i server rummet, og det er serveren. Jeg sidder på en server med alle de andre, og når jeg arbejder med Adobe har den svært ved at trække det hele fordi de andre også bruger resurser. Har I nogle råd til, hvordan det kan gøres anderledes?

tirsdag, 22. september 2015, 12:31

Et netværkskabel til stor belastning

Ved ikke om det her kan hjælpe, men her er informationer om netværk og servere. Hovedparten kører 1GB, vi har dog 2 switche, hvor den ene er 100mb. Vi har 4 servere: Filprint, helt ny med 4 netkort, her skal det væsentlige data ligge, da den er klart hurtigst. Diskstation, slave EX10, næsten ny mailserver DBserver, sql server, der håndterer C5, Consignor

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.