Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 30.

mandag, 27. september 2010, 19:32

Forfatter: marj

Mail og kalender

Google Apps spiller bare. Har leget med det i 1-1½ års tid og har brugt det seriøst gennem det seneste halve år. Der findes mange tutorials til hvordan det sættes op og i bund og grund så er det nemmere end man tror. Dog kan det være lidt af en udfordring at flytte mails fra andre webmail tjenester. /marj

mandag, 21. december 2009, 10:41

SOLGT: HP DL380 G3, 2U rackserver

Den blev solgt igår

fredag, 18. december 2009, 22:30

hop op Den står stadig og venter på, at få et nyt hjem.

mandag, 30. november 2009, 12:32

Den er således ikke solgt, og alle andre er velkomne til at komme med bud

tirsdag, 24. november 2009, 20:22

Det er en aftale. Jeg sender dig en PM.

mandag, 23. november 2009, 15:24

SV: S: HP DL380 G3, 2U rackserver

Der er billeder her: www.marj.dk/temp_filer/server.zip

mandag, 23. november 2009, 14:49

Nej desværre, det er kun selve maskinen.

lørdag, 21. november 2009, 11:08

Hej, Jeg har en HP DL380 G3 server stående som ikke rigtigt bliver brugt og den vil derfor godt have et nyt hjem. Specifikationer: CPU: 2 x 2.8ghz Intel Xeon RAM: 2 gb HDD: 2 x 36 gb SCSI hotswap (10.000 rpm) Drev: CD-ROM Der er iLO port på den 2 x RJ45 Diverse alm. tilslutningsmuligheder (Der er ingen OS på den) Stand: Den er i god stand, dog er der lidt brugsspor. Kvittering: Ja Pris: HBO: 1.000 kr. + PP (Den befinder sig i 6700 Esbjerg - kan dog tages med til Kolding da jeg arbejder derovre)....

onsdag, 12. august 2009, 14:18

SV: S: Cisco 1710 router

BUMP Retter HBO til 450 kr. + PP

søndag, 2. august 2009, 13:02

Billig shaver?

Jeg har haft en razorpit i et stykke tid nu og det er gudernes opfindelse til menneskeheden. Den holder fuldt ud hvad den lover.

lørdag, 25. juli 2009, 23:47

Hvordan laver jeg aktieportefølje i regneark?

Du kunne evt. lave et ark mere i din excel-fil hvori du så henter kurserne fra Yahoo Finance. I arket hvor du vil lave beregningen henviser du så til de respektive felter med kurser i arket med kurser.

lørdag, 25. juli 2009, 14:07

S: Cisco 1710 router

Hej, Jeg har fået købt en Cisco 1710 router og må ærligt indrømme, at den kan voldsomt meget mere end jeg har brug for. Specifikationer:: Anvender Ciscos IOS software. Opgraderet fra standard 32Mb RAM til 96Mb RAM. Incl. Firewall/VPN software, 2 x Ethernet, alle kabler manualer osv. Se evt. Ciscos manual for yderligere oplysninger. Stand: Den er som sprit ny. Kablerne er dog pakket ud af deres originale plastikposer, men ellers er alt i perfekt stand og med org. emb. Kvittering: Nej, jeg har ikk...

mandag, 15. juni 2009, 09:59

SOLGT: Watchguard Firebox Edge X5 (router/firewall)

Lige bortset fra den, at den ikke understøtter VLAN, så virker den perfekt. Jeg sender dig lige en PM, så vi kan aftale detaljerne

søndag, 14. juni 2009, 21:48

SOLGT: Watchguard Firebox Edge X5 (router/firewall)

Hej, Jeg har en Watchguard Firebox Edge X5 stående som jeg ikke rigtigt bruger (pga. fejlkøb) og derfor godt vil sælge. Specifikationer: Firebox X5 VPN endpoint and SOHO firewall security appliance The Firebox X5, a model-upgradeable VPN endpoint and SOHO firewall security appliance, delivers a commercial-grade solution that integrates perfectly with Firebox X to provide full, centralized management Firebox X5, a model-upgradeable VPN endpoint and SOHO firewall security appliance, delivers a com...

lørdag, 11. april 2009, 11:23

S: International Economics - Theory And Policy, Af P. Krugman

Hej, Jeg har fem eksemplarer af denne bog liggende. De er alle sprit nye og i original folie. International Economics - Theory And Policy, af Paul Krugman Pris: 400 kr./stk. ppo. evt. afhentet (6700 Esbjerg) / marj

torsdag, 30. oktober 2008, 18:21

PS3 + Tilbehør!

hvad er budene oppe i?

lørdag, 27. september 2008, 17:55

bedste støjsvage kabinet?

Citeret Oprindeligt indlæg af Maesty og fordi de sidder fast med nitter så kan man ikke skifte dem eller hva det er da ellers ret nemt at fjerne nitter nitte huller plejer bare ikke, at være velegnede til skruer

lørdag, 27. september 2008, 10:48

bedste støjsvage kabinet?

Citeret Oprindeligt indlæg af mtum Jeg går ud fra, der er samme blæsere i P182, som i mit P180, og de er bestemt ikke lydløse. Der er rigtig mange, der skifter blæsere i disse kabinetter af samme grund, men bortset fra det, så er begge da stadig fine produkter til prisen. man kan da ikke skifte blæserne i P180, de sidder jo fast med nitter???

søndag, 22. juni 2008, 18:27

K: PC2100 ram - 512 mb og derover

Jeg står og mangler ovennævnte, hvis I skulle have nogle liggende i gemmekrogene så frem med dem!

søndag, 4. maj 2008, 10:09

SV: SV: SV: SV: SV: SV: Samarbejde om filer (fildeling)

Jeg kan ikke blive klog på om Foldershare kræver, at begge computere er tændt - eller om den bruger en online disk.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.