Søg i resultater

Søg i resultater 1-12 af 12.

fredag, 25. januar 2019, 06:56

Forfatter: Dayonara

RAM problemer

Tak for jeres svar Det kan vel ikke være ram kanalen når de begge virker ? Jeg har kørt maskinen med det første virkende ram modul i dem begge uden problemer. Og lige nu kører den jo med en ram klods i dem begge, bare fra hvert sæt ram. I min skuffe har jeg 2 forskellige 4gb ddr4 sticks 2400mhz, som ikke virker i den lille htpc. Jeg vil teste disse 2 sticks i en af mine andre computere og så rma dem hvis de også failer der.

torsdag, 24. januar 2019, 19:26

RAM problemer

Hey Tak for dit input. Jeg har dog prøvet alt det du har forslået, på nær skift af sata kabel. Det har jeg netop gjort og det gav desværre ingen forskel.

torsdag, 24. januar 2019, 15:49

RAM problemer

Hej folkens. Jeg har en lille pc stående som HTPC. Den har et gigabyte GA-B250n Phoenix Wifi bundkort, og en i3 6100 cpu Den har også 2x4gb patriot viper 2400mhz ddr4 ram Den frøs tilfældigt et par gange og pludselig ville den ikke boote. Når jeg tændte den startede pc op, men jeg kunne høre at blæserne kørte uregelmæssigt, og der kom intet billede på skærmen, og den genstartede bare igen af sig selv. Den lavede simpelthen bare et slags loop hvor intet skete. Jeg prøvede alt muligt men fandt ud ...

torsdag, 25. oktober 2018, 19:18

PS4 - forslag til spil, samt setup!

God of war. The last of us. Horizon zero dawn. Heavy Rain hvis du er til god stemning Skal have Detroit becoming human og Red dead 2 PS4 pro på Sony Oled tv. Er meget tilfreds

torsdag, 4. januar 2018, 09:40

Justering af kabinet blæser?

Hey Du skal bare bruge corsair link til at styre dem http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=160048 Denne fyr har haft samme problem som dig

mandag, 11. september 2017, 13:40

Hvor henter man de gamle DOS spil?

http://www.abandonia.com/

søndag, 30. juli 2017, 18:12

Asus z97 pro gamer

Hey Jeg har samme Disk og et Asus z170 pro gaming MB. Jeg kan heller ikke se min når jeg booter, men den er der. Jeg vil dog råde dig til at dobbeltchecke hvilken disk du booter på I min oversigt over bootable drives er det ikke helt så tydeligt som det burde være, så jeg kom selv til først at installere windows på min 840 evo, som har næsten samme kapacitet.

mandag, 20. februar 2017, 13:10

Ny Xeon E7-8894 processor i XCC klassen

Tror dit link er defekt. Linker ihvertfald bare til billedet

fredag, 16. december 2016, 12:19

Download af Chrome OS

Jeg rodede med det igår og det virkede fuldstændig uden problemer via dette link. Så hvis du ikke kan få det til at virke kan du benytte dette http://lifehacker.com/turn-your-old-lapt…eady-1740556796

torsdag, 7. april 2016, 08:38

Hvilken WOW bærbar?

Hey Wow som det er nu kan køre fuldstændigt flydende på en Medion bærbar fra aldi med i3 processor og gt640 m 2gb grafikkort. Så de maskiner du lister her vil alle kunne køre fuldstændigt flydende i wow. Endda med gode settings. Jeg ville nøjes med den billigste

fredag, 18. marts 2016, 07:46

Konkurence

1. SuperSU Architecture 2. Realtek ALC892 Codec Wuhuu

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.