Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 55.

onsdag, 15. januar 2014, 10:26

Forfatter: kvist1992

K: 2 x 8GB RAM. min.1600mhz Priside kr.6-800,- afhængig af type og stand.

Det bliver svært til den pris der De starter i 1.000 kr. fra ny, 1600 Mhz. Men der var en DK side med et 16GB kit til 800 kr... Kigger lige efter det!

onsdag, 15. januar 2014, 10:16

Test af Sony Xperia Z Ultra smartphone

Citeret fra "shtennek" Ang. headset så medfølger det heller ikke, når man køber telefonen. Min den gamle har lige købt den og der var heller ikke headset med Hvordan er batteritiden ved normal brug? Den holder ca. 2-3 dage ved godt blandet brug. Grundet den meget store skærm, ligger der et særdeles kraftigt batteri i den. Og såfremt du ikke glor video konstant, så holder den sygt godt! (Har haft to, siden oktober 2013) - Dog skal den IKKE kommes ned i en bukselomme! Begge mine er flækket uden v...

onsdag, 7. august 2013, 16:01

TITAN killer fra AMD til oktober?

AMD kommer med overvejende sandsynlighed til at benytte GDDR6 hukommelse, da teknologien så småt er moden. Derudover er 5GHz RAM ikke noget der kommer til at ske. Bl.a. ikke, fordi de nuværende GPUer benytter 5,5GHz moduler. (HD 7900)

torsdag, 1. august 2013, 07:48

HIS Radeon HD7850 4GB – CrossFire

Citeret fra "Sakkura" Microstuttering og runt frames -> jeres FPS-tal kan ikke rigtig bruges til noget som helst. Især ikke uden AMDs lovede "Crossfire-patch" som skulle komme, jaeh... den skulle efter planen allerede have været her, men den er åbenbart forsinket. Jeg har valgt at ikke at fokusere på microstutter, da det langt fra er alle der har et problem med det. Derudover, så er det langt fra alle, der går op i den slags. Ønsker du de ekstremt dybdegående artikler, hvor hver FPS gennemgås, ...

søndag, 28. juli 2013, 11:15

Let me introduce: The New Korean Monitor - Version 2.0!!!

Nej.. Dejlig informativ tråd, vedr. nogle rigtig billige skærme, der kan det samme som dem vi giver 4-7K for herhjemme. Desuden er jeg Tweak Crew, så ingen grund til at spamme på jobbet

søndag, 28. juli 2013, 11:03

Let me introduce: The New Korean Monitor - Version 2.0!!!

Hi all! Så er den her! Den nye generation af koreaskærme! Via. linket finder I vidunderet: http://www.ebay.co.uk/itm/1309... Hvad byder den nye skærm så på? - Nåh jo! Sublim byggekvalitet! Helt nyt panel! Samme pris Husk at køb den jeg linker til. Forhandleren er god. Sender hurtigt, og skærmene er gode. Og prisen er den billigste for modellen. Det nye: - AH-IPS - 1,07mia farver - Glasfront - Aluminium kabinet - 440cd/m2 lysstyrke - Strømforbrug på ~60w - VGA indgang - OSD menu - Samme byggekval...

søndag, 21. juli 2013, 08:48

OCZ Vertex 3.20 240GB

Det er korrekt at de ikke længere producerer RAM, men man kan stadig finde deres RAM rundt omkring. At prisen ikke er lavere, og hvad den burde være, er jo ikke noget jeg kan gøre ved. Og en lavere produktionstekonologi er altid at se som noget positivt, da udvikligen derved går den rigtige vej. Citeret fra "Sakkura" Citeret Du kender med stor sandsynlighed OCZ eller i det mindste har du hørt navnet før. Og det er faktisk ikke så underligt, da OCZ laver en masse forskellige ting. Bl.a. RAM og SS...

torsdag, 18. juli 2013, 18:02

Computer-Bazoom, det gode galleri?

Ohøj das alles! Jeg er i skrivehumør (igen) i dag, så her er en lille hyggetråd I kender måske HiFiGalleri.dk eller måske BaBoom.dk, hvor sidstnævnte er det nye Arto.(dk).com! Ejeren af de to sider hedder Bazoom, og de elsker at lave gallerier, så der er også blevet lavet et for computere! Og jeg vil da lige høre hvor mange af jer dejlige nørder, der udstiller e-penisen derinde? Har I ikke en profil, så få da lige lavet en, og det strax! Her er min rig: (Når lortet har kostet det samme som en ha...

fredag, 5. juli 2013, 08:00

MSI Z87 MPower

Sakkura Jeg fremhæver blot funktionen med Super RAID, da den er meget relevant at have med. Derudover var det langt fra alle Z77/H77, der havde funktionen. Når et bundkort testes, vil ydelsen altid ligge utrolig tæt, da testsystemet, som du selv siger, altid er det samme. Men der er nogle forskelle, bl.a. når det kommer til komprimering og compute. SSDen er ingen begrænsning, da der er tale om en SATA 3.0 SSD. Og det er IKKE super RAID, jeg tester med som SSD. Det en helt almindelig SATA 3.0 SSD...

torsdag, 4. juli 2013, 12:36

ASUS Maximus VI Extreme

Citeret fra "zzolio" har i set prisen på alle andre 4 way sli bundkort? i kan jo ikke sammenligende med et ikke 4 way bundkort det er PLX chipen der gør den bliver så dyr tjek prisen på gigabyte og msi 4 way bundkort de koster 500kr mere Hej, Jeg har set prisen på de andre 4-way bundkort, og er jeg er klar over at PLX chippen koster lidt ekstra. Men faktum er, at bundkortet har samme ydelse som et fra middelklassen, og det er de færreste der drager nytte af muligheden for fire grafikkort. Der f...

torsdag, 6. juni 2013, 17:37

Amd A10-6800k

Du vinder ! Kan se at Intel IKKE har valgt at udstyre deres high-end CPUer med den store grafikchip, men istedet valgt at smide den i både AIO og mobile modellerne. Dejlig forvirring. Citeret fra "Sakkura" Citeret fra "kvist1992" Citeret fra "Sakkura" Det er ikke korrekt at HD Graphics 4600 skulle være 2,6 gange bedre end Ivy Bridge's HD Graphics 4000. Det tal hører til Iris Pro. HD Graphics 4600 er hovedsageligt en 25% større udgave af HD Graphics 4000, og ydelsen er derefter (dvs. stadig halvs...

torsdag, 6. juni 2013, 14:54

Amd A10-6800k

Citeret fra "Sakkura" Det er ikke korrekt at HD Graphics 4600 skulle være 2,6 gange bedre end Ivy Bridge's HD Graphics 4000. Det tal hører til Iris Pro. HD Graphics 4600 er hovedsageligt en 25% større udgave af HD Graphics 4000, og ydelsen er derefter (dvs. stadig halvslap til egentlig gaming). Ellers en god test, men lidt synd at A10-5800K ikke kom med i grafiktesten. Hej, Intel har lanceret flere grafiske løsninger i denne omgang. Hvor Iris/Pro bruges til mobile og AIO, bruges Intel HD til de...

mandag, 3. juni 2013, 12:56

Intel Core i7 4770K

Citeret fra "Sakkura" I øvrigt respekt for at I lige hurtigt opdaterer en artikel på en søndag. Synes dog stadig der er et par knaster hist og her. F.eks. skriver I i starten at "Bl.a. er alle Haswell CPUer udstyret med Intel Iris/Pro Graphics", men senere på samme side kommer I ind på HD Graphics 4600, som er det der sidder i de fleste af desktop-CPUerne (Core i7-4770R får Iris Pro Graphics 5200, men det er så en CPU der kun fås loddet til bundkortet). Jeg forstår heller ikke helt at I konklud...

søndag, 2. juni 2013, 21:38

Gigabyte Z87x-ud3h med Intel Haswell

1. Det er for at undgå defekter på hardwaren, og det er de færreste som synes en chip smurt ind i kølepaste er interessant. 2. Det tager en god sjat tid, og det er langt fra alle bundkort som har målepunkter til det. Derudover, så er det kun ekstreme overclockere der har behov for at holde øje med den slags. Grundet digital strømstyring, er værdierne meget præcise. Hvad angår DDR3 hastigheden er det en beklagelig slåfejl. Der vil blive rettet.

søndag, 2. juni 2013, 10:47

Intel Core i7 4770K

Tak for feedback alle. Det er taget til efterretning. Artiklen vil gennemgå markante ændringer. Hold øje med siden i løbet af idag, hvor en opdateret artikel vil komme online.

lørdag, 18. maj 2013, 15:49

Creative Sound Blaster ZxR

Citeret fra "Mort_K" Rigtig god anmeldelse, der kommer godt ind på det hele, dog savner jeg lidt et billede af produktet monteret i et system Mange tak for de rosende ord. Jeg ser ingen grund til, at tage et billede af et printkort, der sidder i en PC. Alt du ville kunne se er et stykke sort print, i et dunkelt kabinet, med masser af støv Så hellere billedet for uden

mandag, 13. maj 2013, 14:59

Ejer af LG mobil i næstved og omegn

Hvis den har været i øl, så hjælper det intet at lade den tørre. Og du skal IKKE sætte strøm til, så griller du den. Smid den ned i et bad med isoprofyl alkohol, og lad den ligge natten over. Dernæst skal du lade den ligge på en radiator i et døgn. Dernæst kan du være heldig, at den virker

mandag, 13. maj 2013, 14:57

Eyefinity virker ikke

Citeret fra "X3N4T3" Det havde jeg også læst, men kontaktede AV-Cables, og fik af vide at den vil virke til tre skærme. Dem jeg har set på YouTube ligner også denne (ingen USB stik eller lignende), og den står endda på AMD's anbefalede liste (under HDMI passive): http://support.amd.com/us/eyefinity/Page…ty-dongles.aspx Jeg havde også det indtryk at det kun skal være aktiv hvis man ikke har en DisplayPort indgang i grafikkortet. Du kan ikke være sikker på AV-Cables har ret. Det fremgår in...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.