Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 152.

søndag, 16. april 2017, 14:09

Forfatter: LeeMania

Unigine benchmark: Superposition. Nyt benchmark program.

Citeret fra "Switz" http://peecee.dk/upload/view/466307 hvordan laver i det som billede ?? Hvis du trykker på billedet af en solnedgang, så kan du indsætte et billed link. Eller du kan skrive [ img]billedelink[ /img] uden mellemrum

mandag, 10. oktober 2016, 17:22

Plex Media Server kan ikke tilgåes fra nettet

Forstår ikke helt hvorfor du også slører din lokale adresse, men nok om det. Nu er det den lokale adresse der står på routeren, ikke? Og så ligner det at du beder routeren om at route alt trafik der kommer af port 49000 til port 32400. Jeg ville prøve at sætte local port på routeropsætningen til 49000 også.

onsdag, 24. august 2016, 17:56

SOLGT!S:Samsung Galaxy S4 Mini

Min mor har fået en Iphone SE og skal derfor ikke bruge hendes S4 Mini mere. Der er æske, lader og et ikke så pænt lædercover med klap. Måske kan vi finde høretelefonerne også, men det er ikke sikkert. Har ikke rigtig kunne finde nogen ridser på den, så de eneste brugstegn jeg har kunne finde er på bagsiden (men det er nok noget skidt). Billeder kan sendes. Jeg tænker hbo 400, eller er det for højt? Kører også på hwt

torsdag, 5. maj 2016, 13:02

Bundkort og grafikkort passer ikke sammen?

Tror bare at det betyder at den opfylder kravene for at et kort som kører 3.0 kan køre på den. Lidt under det står der noget om at dens PCI-E x16 port kører med 2.0 med Sandy Bridge processorer.

torsdag, 5. maj 2016, 10:16

Bundkort og grafikkort passer ikke sammen?

Så vidt jeg ved kan du altid bruge et PCI-E 3.0 kort i en 2.0 port og omvendt. Så det er meget usansynligt at det har noget med det at gøre. Det er nok noget strømforsyning, som ikke kan følge med. Har i prøvet at nulstille BIOS'en?

søndag, 24. januar 2016, 11:36

Alphacool NexXxoS ATXP HD 7970 (7970/7950) GPU blok

Jeg købte for noget tid siden 2 af disse køleblokke brugt, for at se om jeg kunne modde dem til at passe til mine 7970 GHz Vapor-X. Det kunne ikke lade sig gøre, så jeg en af disse køleblokke tilbage. Det er en Alphacool NexXxoS ATXP hvor der følger 2 backplates med. Der følger en ekstra front med, så man kan vælge mellem titanium eller chrom. Liste med compatible kort(det er ikke v2): http://www.alphacool.com/download/compat…0list%20ATI.pdf Giv et bud

søndag, 29. november 2015, 10:03

s:Samsung 850 EVO MZ-N5E500BW 500 GB

Vil gerne byde 900 for én. Evt. Evt. afhentet hvis det er på Sjælland.

lørdag, 7. november 2015, 10:01

windows backup

Du kan hente et stykke software der kan migrere dit styresystem til din nye ssd. Der følger mange gange en skive med når man køber en ssd, som indeholder et program der kan bruges. Ellers har jeg lige gjort det for min far med dette program: http://www.disk-partition.com/features/m…-os-to-ssd.html Du skal bare huske at det er en god ide at sørge for at den gamle harddisk er defragmenteret for du migrerer, og ssd skal selvfølge også sidde til når du migrerer.

tirsdag, 22. september 2015, 10:17

Et netværkskabel til stor belastning

Altså det virker i den dyre ende. Hvis jeg var dig ville jeg prøve med et billigere kabel for at se om det i det hele taget er kablet. Jeg tror ikke du får noget med det kabel du linket til i forhold til at købe et billigere skærmet. Jeg havde prøvet med dette: http://www.av-connection.dk/?PGr=6661

tirsdag, 22. september 2015, 09:18

Et netværkskabel til stor belastning

Jeg tror mere dit problem ligger i den enhed din computer er koplet sammen med (switch/router). Men skulle det være kablet, så er det et STP kabel du skal have fat i. Så vidt jeg ved er der ikke den store forskel i de forskellige kablers virkningsgrad, hvis man ser på de samme typer kabler. Hvis det er dit netværkskabel der er problemet, så er det højst sandsynligvis interferens der er problemet, og det er her hvor et STP (Shielded Twisted Pair) kabel vil gavne hvis det ikke allerede er det du b...

tirsdag, 18. august 2015, 08:56

ASUS ROG med ubrugelige højtalere

Har du prøvet at deaktivere højtaleren i Windows når du bruger høretelefoner? Hvis den stadig skratter i det tilfælde er det sikkert et hardware problem.

lørdag, 15. august 2015, 10:03

BenQ XL2420T 120Hz med stuck pixel

Jeg prøvede på et tidspunkt, men der er nået med at de skal stå og køre i flere timer og det har jeg ikke lige gidet at gøre. Men det kunne være jeg skulle prøve nu hvor jeg sælger den.

lørdag, 15. august 2015, 09:41

Er der ikke nogen der kan bruge sådan en fin skærm?

onsdag, 12. august 2015, 09:42

Jeg har en BenQ XL2420T gamerskærm liggende, som jeg ikke får brug for. Jeg har selv købt den brugt for et par år siden, så mener ikke der er mere reklamation tilbage. Jeg har kasse, fleksibelt plastikcover, manual og hvad der nu eller fulgte med fra ny. Den har som skrevet en stuck pixel (grøn) i midten af skærmen, og har haft det så længe jeg har haft den. Den kan være generende i starten på mørke billeder, men jeg vendte mig hurtigt til den. Jeg tænker HBO 800 og køb nu 1000. Jeg foretrækker ...

onsdag, 17. juni 2015, 14:06

4 Pins blæsere på 3 pins fan controller ?

Det burde der ikke være nogen problemer med. Blæserne skulle gerne fungere fint med en fan controller, da det sidste stik er det der hedder pwm. Pwm skulle gøre det muligt at styre blæseren via motherboarded, men når du bruger en fan controller skal det ikke bruges.

tirsdag, 2. juni 2015, 11:25

S: 3 Ældre Stationære Sælges billigt

Jeg vil da godt komme og hente din Acer Aspire X3470 for 500.

torsdag, 29. januar 2015, 09:26

S: B: Iphone 4S

Det er gjort.

torsdag, 29. januar 2015, 09:09

S: B: Iphone 4S

Jeg har en Iphone 4S der er 2,5-3 år gammel. Den har 3 hakker i toppen, men ellers er den i fin stand. Har haft lidt problemer med at den ikke har kunne finde ud af hvor meget strøm der den har på, men det er muligvis noget software mæssigt, som kan være blevet fixet med en nulstilling (og er lige blevet opdateret til iOs 8.1.3). Der medfølger original kasse, originale høretelefoner, dock samt to data kabler (et meget slidt originalt og et uoriginalt, fra thansen, i god stand). Fjernbetjeningen ...

onsdag, 10. december 2014, 19:58

Solgt

250pp budt på hwt

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.