Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 12. juni 2019, 16:57

Forfatter: Berleburg

Høretelefoner

En YouTube-søgning giver også flere resultater, der påviser at Beyer har en dominerende bas ift. M50X. Jeg var selv ude at prøve dem i 4sound for år tilbage da jeg skulle bruge nogle til almindelig musik. Her endte jeg med et par AKG K271 MKII da jeg netop følte at bassen var alt for dominerende på disse Beyer. Både mine Audio Technica ATH AD700X og ATH M50X har et bredere og mere balanceret lydbillede. Anyways, den bedste dommer er en selv, og det er meget subjektivt hvad vi vil have og hvad de...

onsdag, 12. juni 2019, 13:49

Høretelefoner

Beyer har typisk en fyldigere bas, hvor AT er mere balanceret, og mere studie-minded. Personligt foretrækker jeg AT, og jeg synes de har en dejlig og fyldig lyd. Men hvis du er til en mere fyldig bas, så er Beyer nok de rette til dig.

tirsdag, 11. juni 2019, 10:39

Høretelefoner

Audio Technica er også mit yndlingsfirma når det kommer til headphones. Har et par stykker efterhånden, bl.a. omtalte M50x. De er fantastiske. Overvejelser: - Hvis formålet er at lukke lyd ude, så overvej om noise cancellation er en feature du vil blive glad for. Kan medføre merpris. - Hvis noise cancellation ikke er relevant, så går i det mindste efter nogle lukkede over-ear ørekopper. Fx M50x. - Det er lækkert med trådløs da det giver frihed til at bevæge sig rundt. Igen, en merpris på dette p...

mandag, 10. juni 2019, 09:15

Cyberpunk 2077 udgives i april 2020

Så er der lidt nyt under solen ift. Cyberpunk 2077. Det udkommer til næste år, i april, og her er den nye cinematic trailer, der indeholder en overraskelse.

lørdag, 25. maj 2019, 23:11

Massiv mængde spam her på forummet

Det håber jeg. Der er godt nok træls, men er glad for, at I får det fjernet nogenlunde hurtigt.

lørdag, 25. maj 2019, 20:36

Massiv mængde spam her på forummet

Er det bare mig eller er problemet med spammere blevet markant værre på det seneste? Er reCAPTCHA ikke effektivt nok?

lørdag, 18. maj 2019, 09:35

GUIDE: Valg af grafikkort 2019

Det undrer mig, at 1660 Ti eller 1660 ikke nævnes, da de i mine øjne overflødiggør de forrige generationers mid-range til semi-high-range kort. Derudover, så behøver man altså ikke et 2080 Ti for at køre i 1440p ved ultra wide. Det er jo samme antal vertikale pixels om en 2560x1440 - dvs. ikke voldsomt mange flere pixels samlet set ved 3440x1440. Selv et 1070 kan klare det, og dermed også de nye 1660-serie-kort, og så er der jo mange varianter at vælge mellem op til et 2080 Ti (2060, 2070, 2080,...

torsdag, 16. maj 2019, 13:19

Hardcore og casual er ikke længere tilstrækkelige til at definere gamers

Jeg synes måske godt de 8 personaer kunne koges yderligere ned. Jeg har fx svært ved at placere mig selv da jeg synes jeg både opfylder kriteriet for at være ultimate, all-round, conventional og hardware entusiast. De er ikke ekskluderende, og derfor synes jeg at det repræsentere dele af den samme større gruppe. Det kommer ikke bag på mig at cloud og filler udgør så stor en procentdel. Desværre leder det i mine øjne også til nogle af de negative tendenser inden for udviklingen af gaming industri...

tirsdag, 14. maj 2019, 08:24

Tweak.dk guide: Valg af gaming skærm

Indeed. Jeg tror også det ender med en Alienware. Synes den nye LG er lige dyr nok ift. at det stort set kun er 22 Hz man vinder.

tirsdag, 14. maj 2019, 07:10

Tweak.dk guide: Valg af gaming skærm

Jeg er så vild efter at få en 3440x1440 snart. Sidder og kigger på det hver dag i øjeblikket. Sooooon....

onsdag, 8. maj 2019, 07:04

Repost hjælp til pc

Ift. PSU så yder de bedst ved 50% forbrug. Så hvis dit system trækker 350-400 W, så gå med en 750 W PSU.

onsdag, 8. maj 2019, 07:01

Nyt grej

Ja, det ser fornuftigt ud. Hvis det bare handler om at få nogle dele, der spiller sammen. Hvis RGB og andet er underordnet.

tirsdag, 7. maj 2019, 19:43

Nyt grej

Bundkort: Et Z390. Fx et ASUS Prime Z390-A. Hvis du har pengene, evt. et Strix. Fx Z390-F. RAM: Gå efter nogle med 2666 MHz og op til 3200 MHz. Fx G.Skill Ripjaws V DDR4 3200MHz 2x8GB (F4-3200C16D-16GVGB). Du skal ikke bruge 32 GB. CPU-køler: NOCTUA NH-U14S TR4-SP3 eller COOLER MASTER HYPER 212 EVO. Alternativt en AIO, fx H100i fra Corsair.

tirsdag, 7. maj 2019, 10:16

Nyt grej

Citeret fra "HerrMansen" I spil kan både 9600k og 9700K sagtens matche en 9900K. Hyperthreading gør virkelig ikke meget for 99% af spil (endnu). Og det har vi sagt i årevis, så det kommer nok ikke til at ændre sig foreløbigt.

tirsdag, 7. maj 2019, 09:38

OnePlus 7 Pro kommer med HDR10+ skærm og UFS 3.0

Men det lyder også dyrt. Kan den mon holde prisen nede?

tirsdag, 7. maj 2019, 06:59

Hjælp med pc

Hvilke spil skal du spille, og er 1080p nok eller vil du op i 1440p? Der er mange vigtige overvejelser, der skal gøres inden du bestemmer dig for en maskine. Der er ingen grund til at bruge 20k på en maskine, hvis en maskine til 10k rækker til dit behov.

torsdag, 2. maj 2019, 14:15

Opgradering af PC fra 2014

Fedt! Hvis jeg stod overfor valget i dag var jeg også gået med Define S (Vision) da jeg nu er blevet glad for at lege med RGB.

torsdag, 2. maj 2019, 12:10

Opgradering af PC fra 2014

Har ikke personlig erfaring med NZXT H500. Men man ser det jo overalt, og det er mit indtryk at det er et ganske hæderligt kabinet. Personligt ville jeg anbefale noget fra Fractal Design. Enten deres Define S eller Define R. Jeg har selv en R6. Jeg er enormt glad for det. Det er meget stilrent og low-key. Det er ret kompakt, men tilbyder god plads indvendigt. Jeg har den udgave, der har tempereret glas i siden og USB-C i frontpanelet. Jeg vil anbefale, at du tænker fremad og sørger for at kabine...

torsdag, 2. maj 2019, 10:12

Retrocomputere Del 1: Desktop PC

Flot artikel. Er glad for shoutout til GulogGratis.dk da det er min arbejdsplads.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.