Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 14. maj 2019, 09:24

Forfatter: AT0MAC

December projekt - unavngivet

Det tog en hel del længere at fejlsøge, men nu tror jeg det går fremad igen. Det viser sig at den ikke ville boote fra hverken USB eller SSD, ligemeget hvad jeg prøvede - og jeg har prøvet alt muligt! Ret frustrerende, men igår fik jeg en ide, gad vide om den vil boote fra CD... Så jeg fik smidt en skive i brænderen og lavet en ISO om til et fysisk format. Godnok længe siden jeg sidst har gjort det.... Success!! Nu har jeg installeret Windows 10 og hold op hvor er det langsomt... Nu går arbejdet...

torsdag, 25. april 2019, 20:47

AWESOME UPDATE!!! Jeg har idag smidt basis hardware over i mit "test rig" sammen med en helt standard luftkøler Trykker på knappen og HOV HVAD ER NU DET! Maskinen er faktisk i live!! Det vil sige, dette er med den lille 920 CPU, for skal lige tjekke først om jeg kører på en BIOS der understøtter den Xeon jeg har tænkt mig at bruge, skal derudover se om alle RAM bliver detected, om GPU performer som den skal og generelt bare se om alting er ok klar til at fortsætte ovre i det moddede build. Er li...

onsdag, 10. april 2019, 00:49

En lille status update, modded er faktisk FÆRDIGT - men da jeg tænder den første gang lugter den forkert... Jeg mistænker at det grafikkort jeg fik gratis var defekt og er rimelig overbevist om det har brændt noget af på bundkortet pga. det, lige meget hvad jeg har prøvet indtil nu så er jeg i et power loop hvor den ikke kan tænde. Har forsøgt med 2 forskellige CPUer og forskellige RAM stænger. Har dog også mistanke til det kan være mine PSU extensions fra Kina der måske har smadret strømforsyni...

fredag, 5. april 2019, 19:28

Her er den første trailer til den nye Hellboy film

Citeret fra "Tunfisk" Citeret fra "AT0MAC" er der noget jeg har misforstået, men udkommer den ikke lige om lidt? jeg kan ikke finde nogen sådan rigtig information på de danske biograf sider det virker da mærkeligt 11. April iflg. kino.dk Ja det kunne jeg nu også sagtens finde, jeg mener det virker rigtig mærkeligt man næsten ikke kan booke en billet til den noget sted? Er det fordi billetsalget først starter på dagen filmen bliver released? De fleste film har en lead time hvor man kan booke en ...

onsdag, 3. april 2019, 21:28

Ny gaming computer - performance -> performance -> performance!

Citeret fra "fragnot7" Hey. Jeg er ude efter at bygge en ny gaming maskine. Har altid været lidt af en Intel fan, men nu er tiden altså kommet til at prøve AMD. Jeg tænker Ryzen 2700x (det skulle være den bedste AMD cpu, hvis jeg ikke er til det Threadripper halløj, korrekt?) Alt hvad jeg tænker er "performance, performance og mere performance". Det er mht. alt i form af : - kabinet : skal have det bedste muligheder for airflow - køling : ingen præferencer ift. AIO eller luft. Skal dog være det...

onsdag, 3. april 2019, 21:26

Her er den første trailer til den nye Hellboy film

er der noget jeg har misforstået, men udkommer den ikke lige om lidt? jeg kan ikke finde nogen sådan rigtig information på de danske biograf sider det virker da mærkeligt

onsdag, 3. april 2019, 21:21

Ryzen OC for dummies

Citeret fra "beamer" Jeg stopper nok ved de 3000, som kører nu med +200 på CPU også. Det føles mere snappy til det hele. Måske med 1.5 volt på ram kan jeg nå 3200, men det kan vel ikke gå i længden. Det kommer sandelig også an på hvorfra man starter, om ens RAM som standard er 2.400, 2.666, 2.800 eller noget helt 4. Jeg vil sige at jeg på min Intel maskine nu kan presse den til at køre 3000 MHz med et kit der oprindeligt er købt som 2400 MHz, det skal man nok ikke forvente af de fleste RAM, jeg...

onsdag, 3. april 2019, 21:14

Test - Corsair K83 Wireless - Lounge Wizard

Jeg har Logitech keyboarded, K830, (blandt de mange mange andre keyboards jeg også har) - og er helt enig i jeres betragtning at det er super lækkert at skrive på, virkelig behagelige taster det har.

onsdag, 3. april 2019, 21:12

Intel fremviser ny Xeon Platinum CPU med op til 56 cores og 112 threads

Jeg håber den er tiltænkt til de nye vandkølede servere der er ved at blive lanceret fra diverse pro-producenter, ellers bliver den da nærmest umulig at køle på luft

onsdag, 3. april 2019, 20:38

For at give en ide om hvorfor der er så mange slanger overalt - der er 3 selvstændige loops! Rød - CPU, den umarkerede lige under rad er til fillport til CPU og teknisk set ikke en del af loop. Grøn - det ene grafikkort, fordi jeg fik det gratis og det kom med en vandkøleblok påmonteret Blå - chipsæt, fordi det kan vandkøles med en fabriksmonteret køleblok lavet til boarded Et ægte old school system hvor man ikke gik helt så meget op i look som man gør idag ...vi ses

onsdag, 3. april 2019, 20:09

Har haft projektet lidt på pause, dem som følger med på Instagram vil vide at jeg har haft en lille skade på det ene øje og været lidt handicapped på det seneste. Kom idag i tanke om jeg da vidst ikke har vist hvor projektet er nået til, so here goes, mega update: Har boret hullerne større i rad, så jeg kunne bruge M4 skruer istedetfor den underlige størrelse Swiftech havde brugt oprindeligt, gud ved hvor de skruer egentlig er blevet af Monteret de første blæsere og fillport tilførslen, bling bl...

mandag, 1. april 2019, 10:26

Hjælp til Casemodding projekt!

Citeret fra "albertsen33" Hvordan ser det ud med bordet?! Er det blevet opdateret/opgraderet?! Bare nysgerrig Ikke sikker på du har set det, men seneste update er fra torsdag, 20. juli 2017, 12:59

onsdag, 27. marts 2019, 21:21

PC til 10.000 kr?

Citeret fra "HerrMansen" Jer og jeres hybriddiske. Fy føj da. Det skal bare SSD og NVME's væk! Optimalt set ja, men hvis man er på et stramt budget kan der være gode grunde til at gå hybrid vejen. FireCuda er ret gode diske, men jeg er kraftigt imponeret over FuzeDrive teknologien, langt foran andre hybrid løsninger i performance

onsdag, 27. marts 2019, 20:54

PC til 10.000 kr?

Fik lige en ide, hvad med hvis man skulle bygge en komplet PC inkl. tilbehør under samme regler, det kunne blive til: Asus ROG Gladius II Origin Corsair CX550MGigabyte B450M GAMINGTos0hiba HD3.5" SATA3 3TB P300CORSAIR Gaming HS70 Trådløs Sort HeadsetLogitech Prodigy G213 TastaturAMD Ryzen 5 2400GROG Scabbard3200 16GB C16 Corsair Ven K2Transcend SSD 110S 128GB 3D NAND Flash PCIe Gen3 x4 M.2 2280, R/W 1700/1500 MB/s Cooler Master MasterBox Q300LFreezer 33 eSports Edition - RedSamsung CFG7 Series C...

onsdag, 27. marts 2019, 20:12

Det lader til du har rimelig meget låst dig fast på hvad du vil have af hardware, så hvorfor egentlig spørge? Uden at vide det, så lyder det næsten som om du har tænkt dig at handle ind hos Komplett, det er ihvertfald alt sammen hardware de ligger inde med. Jeg vil som udgangspunkt også anbefale Seasonic PSUer, eller Corsair som typisk er lige lidt billigere for samme kvalitet, f.eks. sådan her: Har valgt et Meshify C kabinet med TG og i en let grå der matcher den grå der er på Gigabyte udstyr, ...

torsdag, 21. marts 2019, 20:51

Stationær gaming PC til 5000 kr?

Det er faktisk ikke umuligt at få ret god performance for omkring 5.000kr med særligt udvalgte dele, f.eks.: Processor AMD Ryzen 5 1600X Arctic Freezer 33 eSports ONEASUS PRIME A320M-K BitFenix Neos Midi-Tower Case - Black/Silver Case acc Fan 12cm Arctic P12 Value pack black Gigabyte GeForce® GTX 1050 Ti OC, Aktiv, ATX, NVIDIA, GeForce GTX 1050 Ti, GDDR5, PCI Express x16 3.01TB Seagate FireCuda ST1000DX002 Hybrid 64MB ( 8Gb Flash )memory D4 3000 8GB C16 Corsair Ven K2 FSP, nätdel, 400W ATX12V 2....

torsdag, 21. marts 2019, 20:04

Citeret fra "Berleburg" Ja, jeg synes den er lidt svær at bidrage til. Jeg bliver i tvivl om hvad årsagen til at det lige skal være 2700X udover at du begrunder det med at du er træt af dit nuværende system. Men hvis dit primære fokus er gaming, og du er afslappet omkring at bruge en masse penge på opgraderingen, så giver det bare ikke rigtig mening. Der ville i bedste fald være tale om en mild nedgradering på nogle punkter. Hvis formålet er at opnå mærkbar forskel i performance: i9-9900K + RTX...

tirsdag, 19. marts 2019, 19:00

Citeret fra "fragnot7" Citeret fra "Ronin2300" Skal du hae skærm med i dit budget også og hvilken opløsning og refresh rate sigter du efter at skulle spille ved? Det har også stor indflydelse på de generelle overvejelser. Tak for besvarelse. Ja det er KUN til gaming og general hverdags brug. Altså lige nu har jeg 8700k, Corsair H150i Platinum AIO, Asus z370-E, Asus Cerebrus 1070 TI, 16GB 3200MHz ram, Corsair 750W hvid PSU + hvidt Lian Li Dynamic 011. Men jeg er træt af det. Før i tiden kunne je...

tirsdag, 19. marts 2019, 01:29

PC til 10.000 kr?

Modsætning til det bud jeg gav sidst, en PC helt uden RGB MEN I HVID (jo de er der, men ville foretrække ikke at tænde dem) Kun CPU køler og de medfølgene blæsere I kabinettet er sorte, fordi der ikke er nogen egentlig ordentlige hvide varianter uden at gå på kompromis med resten af udstyret. PC case Corsair Carbide Series 275R ATX Mid-Tower, White (CC-9011131-WW) 561,00 Corsair RM750x Weiß - 750 Watt | PC-Netzteil (CP-9020155-EU) 998,00 SATA-Kabel Delock SATA III -> SATA St/St 0.30m FLEXI weiß ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.