Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 15. april 2019, 08:57

Forfatter: emilpapis93

Opgradering - mærkbar forskel

JBundkort/RAM i sig selv giver ingen ydelsesboost eller tæt på ingen ihvertfald. Afhængig af hvad du føler du mangler skal du opgradere CPU hvis du er på en 1080p skærm. Hvis du er på højere opløsning kunne grafikkort nok også være for svagt. Men umiddelbart vile jeg finde en Ryzen CPU med et b450 og 16Gb 3000mhz RAM. Det kunne nok gøres for lidt mere end 2000.

tirsdag, 9. april 2019, 23:56

Købes Noctua LGA115x mounting kit

Citeret fra "oOFutteOo" Citeret fra "emilpapis93" Citeret fra "oOFutteOo" Hej er på jagt efter mounting hardware til en Noctura NH-D14 til LGA115x socket, det er så hvidt jeg kan læse det der følger med som standart, men mit er gået tabt, jeg har det til AM3 socket. Jeg har til nhd15? kan du sende det med DAO feks hvis du skriver en PB kan jeg overføre penge jeg vil give 105kr inklucive fragt hvis det hele er der, det er nærmest ny pris. fragten koster 30kr hos dao. Jeg kan finde den men der er...

mandag, 8. april 2019, 22:22

Købes Noctua LGA115x mounting kit

Citeret fra "oOFutteOo" Hej er på jagt efter mounting hardware til en Noctura NH-D14 til LGA115x socket, det er så hvidt jeg kan læse det der følger med som standart, men mit er gået tabt, jeg har det til AM3 socket. Jeg har til nhd15?

mandag, 1. april 2019, 18:01

Crysis 4 annonceret eksklusivt til Epic Games Store

ARGH! Jeg var lige glad for at se et nyt Crysis! Men da jeg læste om brugen af unreal blev jeg lidt mistænkelig(dog uden at tænke 1. april joke). Og ja så trykker man jo dum som man er på linket!

torsdag, 21. marts 2019, 14:57

Tweak.dk tester Dali Oberon 3 Kompakt højttalere

Citeret fra "HerrMansen" Nu er jeg SU typen, så Dali er absolut ikke en billig investering i min bog. Og alt der ikke sælges i Bilka skal have noget så simpelt som logo og klistermærker i orden. Hvis ikke kvalitetskontrollen har noget så simpelt på rygradden, så bliver jeg sgu en kende mistænksom, om de har misset mere graverende ting. Ja det kan der være noget om, jeg er heller ikke imod at nævne det i et review. Meen "Et skævt klistermærke er satme ikke ligegyldigt, hvis man gerne vil sælge s...

torsdag, 21. marts 2019, 13:34

Tweak.dk tester Dali Oberon 3 Kompakt højttalere

Citeret fra "Michael Hermansen" Et skævt klistermærke er satme ikke ligegyldigt, hvis man gerne vil sælge sit produkt. I dag fik vi nyt udstyr på arbejde, hvor klistermærket sad på hovedet. Det er sgu amatøragtigt. Den slags skal være i orden. Dali står for dansk kvalitet. Så kan man ikke aflevere sådan noget "It's all in the detail!" Nu er Dali måske mere et middelklasse mærke, kvalitet kan vi godt blive enige om. Men det er en godt produkt til en fornuftig pris, og ikke toppen af poppen hvor ...

onsdag, 13. marts 2019, 16:42

Nogle erfaringer med Thinkpad med AMD E285 og E485

Selvfølgelig er det da muligt at sammenligne en 2500u svare groft sagt til en 8250u. Intel har 3,4ghz core max boost og 2500u har 3,6ghz. Dog hvis man kigger på deres sustained core clock er de nok mere eller mindre ens. 8250u får 145 i cinebench single score og 576 i multi. 2500u score 137 i single og 574 i multi. Så faktisk næsten identisk IPC. Userbenchmark er ret usikker metode at sammenligne CPU'er på, specielt med bærbare da de har vildt forskellige egenskaber indenfor køling og det kan be...

onsdag, 13. marts 2019, 10:04

Nogle erfaringer med Thinkpad med AMD E285 og E485

Som foxx har jeg erfaring med Thinkpad men ikke de specifikke computere/processore. Jeg vil dog gætte på maskinen er opbygget som thinkpads bare uden magnesium skelet som de ellers er kendt for. Lidt ligsom deres L-linjer. Men de nye Ryzen CPU er lette at sammenligne med intel CPU'er. 1ghz Ryzen er cirka lige så stærk som 1 ghz intel i5/i7. Så hvis du kigger på en i5 og en r5 med 3ghz core clock så yder de nærmest ens. Dog har Ryzen en bedre indbygget GPU.

søndag, 10. marts 2019, 01:56

Opgradering af PC fra 2014

Citeret fra "thjen87" Hvad ville mine dele kunne vurderes til (enkeltvis)? MSI H87i AC mITX Intel Core i5-4570 3.2ghz HyperX Fury Black 16gb DDR3 1600mhz Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4gb OC Mobo: 100-200 CPU: 200-300 RAM: 300-400 GPU: 500-700 GPU er svær for mig at prissætte men det ligger nok deromkring.

fredag, 8. marts 2019, 10:19

Tilbudstråden 2019 (del de gode tilbud)

https://www.overclockers.co.uk/sapphire-…-gx-38f-sp.html Vega 56 med 3 spil til 2500, det er sgu en god pris i forhold til 1660ti koster cirka det samme og uden spil og yder en del dårligere. Og hvis man er så heldig at få Samsung VRAM kan man overclocke den til helvede og tilbage

torsdag, 7. februar 2019, 16:45

Tweak.dk tester AMD Radeon VII; verdens første 7 nm grafikkort

Ja jeg tænker også driver optimeringer kan få tallende til at se lidt bedre ud. Men lad os se! Som det er nu er det et okay kort og netop som nævnt er det jo lige så meget en workstation kort som gaming kort. Sjovt nok havde derbauer problemer med at overclocke kortet(han kunne slet ikke), så kan også være driver optimeringer kan ændre lidt på overclock evnerne.

onsdag, 6. februar 2019, 20:49

Berle bygger ny Gamer PC

ONE OF US! ONE OF US! *Shrieks in red*

torsdag, 24. januar 2019, 10:46

Er Geforce Turing meget mere værd end Pascal serien?

Du burde ikke ryge ned i 40 FPS i et spil som BF5. Jeg går ikke under 60 med højere opløsning og meget dårligere grafikkort? GTAV er bare et problematisk spil og er særligt dårligt optimeret. COD burde du heller ikke få noget nær 50 FPS i. Det eneste jeg kan se skulle være problematisk er at din CPU bliver maxet ud måske?

mandag, 21. januar 2019, 15:56

Berle bygger ny Gamer PC

Ja hvis du vil smide 32gb i så bliver det en dyr fornøjelse, specielt med de RAM. 32Gb kan gøres okay godt og billigt, men pæne er de skam ikke: https://www.bj-trading.dk/bjshop/default…psmm=1528&da=21 Ja og så fylder de jo kun 2 slots, men der ville jeg kraftig overveje hvor meget udseende skal betyde. Jeg havde helt sikkert taget 2x8 og ventet med de sidste. Og ja som nævnt første generation havde nogle problematikker, men det skulle være rettet op i med 2. generation. Jeg smed selv nog...

mandag, 21. januar 2019, 14:18

Berle bygger ny Gamer PC

Citeret fra "Berleburg" Citeret fra "emilpapis93" 1. Hvad er vi ude i? En 2600 el. 2600x? 2. Ville du vente på "3600"? 3. Hvad med RAM-kompatabilitet? En af mine store tilbageholdenheder ved AMD er den mere udfordrende RAM-understøttelse jeg har læst flere steder. Nogen anbefalinger? Ja en 2600 kan næsten det samme som 2600x og falder nok også lidt mindre i pris med de nye der kommer Hvis du dog vil bruge de samme penge kan du jo få en 2700 som jo kan overclocke til 4,1-4,3 så det er en voldsom...

lørdag, 19. januar 2019, 20:28

Berle bygger ny Gamer PC

For det første er det altid lettest at hjælpe når man ved hvad du skal buge maskinen til. Og som det er nu virker det lidt som en gamer/workstation du bygger. Til dette vil Ryzen give dig 90% af gaming ydelsen og 130%+ "workstation" afdelingen. Medmindre du selvfølgelig bruger programmer der er bedst med intel CPU'er. Så medmindre du absolut skal have 500 FPS i CSGO fremfor 450, ja så giver intel ikke ret meget mening. Desuden har du valgt en 6core6thread chip som altså i enkelte spil bliver udn...

mandag, 14. januar 2019, 21:58

V: Af hardware

1500-2000 ville være mit bud, afhænger blandt andet af køler og kabinet. Stadig en meget fin Esports lille maskine

søndag, 13. januar 2019, 15:17

PC til mor ;o)

Umiddelbart har hun ikke brug for et dedikeret grafikkort. Jeg ville købe en 2400g med et b450 bundkort og 2x4Gb 3000mhz RAM. 128/256Gb SSD og 2Tb lager. Hele herligheden burde munde ud i omkring 4000kr. En bærbar kunne være noget som denne: https://www.refurb.dk/p/lenovo-thinkpad-t440p/78783

torsdag, 20. december 2018, 14:53

hvad er mit skærmproblem?

Citeret fra "Hurtigudbetaling" Hejsa alle sammen. Jeg har haft en AOC Gaming G2460FQ LED-skærm i et par år nu og har oplevet et problem egentlig igennem hele perioden, men blev først virkelig opmærksom på det efter et lan. Jeg har en kammerat som har en benq 144 hz og når han er i csgo og drejer rundt føltes det MEGET mere smooth end min? Når jeg gør det føles det som meget små mikro laggs. Den er sat til at skulle køre 144 hz, har prøvet både dp og dvi stik(også helt nye kabler) da jeg troede ...

torsdag, 13. december 2018, 14:09

Har fundet købet, men kan julen ændre det?

Citeret fra "Firedog" Det er primært til gaming, og der bliver ikke overclocket!! Så måske jeg skal ud i en 2600x og sparer lidt på bundkortet.. eller bare smide det ekstra efter det for at blive det gladere i længden Altså hvis ikke du skal OC er den noctua køler meget overkill den standard der følger med er helt fin og larmer ikke synderligt. Ja en 2600x er nok det bedste til gaming fra Ryzen indtil videre så den går du ikke galt i byen med. https://www.computersalg.dk/i/4478190/gi…ign...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.