Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 36.

mandag, 13. maj 2019, 19:36

Forfatter: Palle_DK

skærme

kan der trækkes 3 stk, 2k monitors(surround) på : 2 stk 2080ti med nv link til gaming over 60 Hz ? (racerbil og fly spil.) og om der kan..hvilke kan anbefales ?? V.H.Palle

mandag, 13. maj 2019, 14:43

Mit nye build

Coolermaster c700p gigabyte x299 designare ex I9 9980 xe 2 gigabyte geforce Aorus rtx 2080ti xtreme waterforce wb 11g med nvlink M2 samsung 960 pro 2TB 64 GB trident z gskill 2 stk phobya 1260 supernova corsair Ax1200i Ek fittings Så nu mangler kun 18 blæsere og slange til EXT kølerne ..

tirsdag, 9. april 2019, 22:24

EVGA lancerer langt om længe GeForce RTX 2080 Ti KINGPIN med et heftigt prisskilt

Hej Morphos Jo da Ln2 bliver nævnt 2 gange i artiklen bla.trible bios der gør OC og ln2 muligt der er også display som kan angive temperatur ned til minus 64 grader ..det kan du ikke med vand! samt sidst i artiklen hvor det nævnes at kortet tørster efter OC og LN2 Og ang.Hybrid så skal til sammenligning nævnes at de komponenter du ser bliver luftkølet på Kingpin.. Faktisk bliver vandkølet på Gigabyte kortet .hvorfor jeg finder Gigabyte kortet bedre.. V.H.Palle

tirsdag, 9. april 2019, 21:56

EVGA lancerer langt om længe GeForce RTX 2080 Ti KINGPIN med et heftigt prisskilt

Hej Uber linket jeg har sendt virker fint her.. du skulle gerne komme til en side der viser : AORUS GeForce RTX™ 2080 Ti XTREME WATERFORCE WB 11G V.H.Palle

tirsdag, 9. april 2019, 18:32

Kingpin

Jeg har bestilt 2 styk https://www.aorus.com/GV-N208TAORUSX-WB-11GC da jeg ikke har tænkt mig at hælde kvælstof på mine grafikkort ! og så har de porte til skærm surround ..Hvilke kingpin mangler !! det er lettere for nvkontrolleren når portene er ens.. og bortset fra LN2 eksperimenter ,som kræver en masse andet udstyr, der ikke følger med.Finder jeg at gigabyte kortene har samme specs. eller er der noget jeg ikke har set ??for så kan jeg stadig nå at afbestille !! VH Palle

mandag, 8. april 2019, 18:05

Ny gaming computer - performance -> performance -> performance!

Citeret fra "Ronin2300" Citeret fra "mortendb" Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "mortendb" Er der ikke en 9900X man skal ligge efter, K modellen har kun 16 PCI express baner ud, X har 44 Citeret fra "Ronin2300" https://www.intel.com/content/www/us/en/?s/i9-9900x.html Citeret fra "Ronin2300" Til GAMING? Nej nej nej nej Grafikkortet kan alene udnytte 16 PCI express baner som er alt hvad K modellen har. Så skal der også være lyd og keyboard input, netværks trafik osv i spillet ligger man aller...

fredag, 21. september 2018, 01:43

Tweak.dk tester MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio

Fin test .. Det nye NVLINK er noget anderledes end "normal" SLI Hvordan kører 2 stk 2080 /2080 TI koblet sammen .I forhold til single.. kan 1080 TI eller ældre kort kobles sammen med 2080 .På den forreste smalle connector :som lidt ældre SLI eller kan 1080/1080 TI eller /ældre kort arbejde sammen med 2080.. Når dette (det gamle grafikkort) er dedikeret til fysisk X Er NVLINK begrænset til 2 grafikkort eller kan der være flere ? Er det for tidligt at drømme om 3 stk 1440 monitors ? V.H.Palle

lørdag, 15. september 2018, 19:16

Opgradering af RIG til VR

Så det mener du RONIN Eller gør du ??? Der er ikke rigtigt noget der er "optimeret" for SLI ,og der har aldrig rigtigt været lige Dig "især" har adgang til at teste ,hvor vidt din egen påstand holder vand.. Der er ingen spil ud af de ca.200 spil installeret her, der kører bedre uden SLI. jeg har brugt SLI med fordel : Altid.. siden nvidia lavede GT8800 Ja selv: FARCRY 5 som er over AMD optimeret kører bedre med SLI end uden HA ! det er som om, at det kun er nødvendigt at optimere for AMD !! Det ...

lørdag, 15. september 2018, 16:53

AMD har verdens hurtigste konsumer processor - sparker Intel af pinden

Jah..Tak for dit svar . Nu var min kommentar ,som sådan, ikke ment som en kritik af AMDs cpu,som jeg godt kan se ,som en vinder .Når det gælder ydelse/pris Men: Var kun rettet mod ,den meget urimelige målemetode,for sammenligning. V.H.Palle

fredag, 14. september 2018, 22:15

En vandkøler kan ikke sammenlignes med kvælstofkøling ..Uanset størrelsen af denne !! Tro mig ! du kan se Køler-Kaj på "rate my setup"her på Tweak under Palle_DK Du vil Aldrig ! Kunne køle med vand som med kvælstof Og Super Water Chill findes sq ikke

fredag, 14. september 2018, 20:35

Nej !! Der er målt på en måde: Der svarer til et 100 meter løb.Hvor deltagerne bærer cpu rygmærker, og amd 2990 manden .Skyder alle de andre i knæet, inden løbet starter !! Ingen andre cpu i testen bliver kølet med kvælstof !! Så helt ærligt ..Hvad er testen værd ?? V.H.Palle

fredag, 14. september 2018, 13:13

M.2 SSD ikke bootable?

læg hele installationen på din ssd du skal så oprette din M.2. disk med hvilket program du har til det derefter kloner du din SSD til din M.2.og vælger M2 som boot device du kan nu se den i BIOS så skulle du være kørende .. en lidt besværlig måde..men virker når installationen driller.. Palle

onsdag, 12. september 2018, 18:02

Optane, godt eller dårligt?

Hermansen har ret ! Omend optane fås langt større som 280GB f.eks, og større er på vej ! men at se dem som et "billigt" alternativ til ssd er langt ude i skoven Da ville jeg også som Herman...vælge noget andet end optane ..nok hellere en samsung 9XX pro M2 harddisk men nu skrev du jo heller ikke om at købe !nok mere hvorfor den skulle sættes i en blærbar ,og til den pris ?? Men de små optane 16/32 er langt mere skidt end godt !og de større optanes hører til i en server .Hvor de med fordel kan un...

onsdag, 12. september 2018, 16:27

Optane, godt eller dårligt?

tja.. se den som en hdd buffer..Hvor alt gennemgående trafik bliver lagret .Indtil lager er fyldt op ,og de mindst brugte filer bliver smidt ud... optane vil typisk .Efter nogen tids brug .Formindske læsetid fra ssd. da information bliver hentet fra optane lageret.. Da optane bruger m2,og eller PCI bus som er langt hurtigere end bussen til ssd-erne bliver tilgangen til dagligt brugte programmer.bare hurtigere . og man bliver nærmere sindsyg over ssd-erne V.H.Palle

onsdag, 12. september 2018, 15:22

grafikkort til 45 hz VR

du sparer en masse penge ved at købe et grafikkort, som du allerede har, og koble dem i SLI. så længe at VR er koblet til pc med HDMI :kan der ikke opnås hurtigere hastighed end 60 Hz.!. og det vil sådan 2 ældre grafikkort gøre rigeligt .. V.H.Palle

tirsdag, 17. juli 2018, 14:08

Grafik

Prøv et brugt 980 ti mere og monter dem l SLI så vil jeg mene du får FPS nok uden at overbelaste kortene ..det bliver nok også bedst ydelse/pris V.H Palle

onsdag, 4. april 2018, 14:56

BUILDVLOG: EKWB vandkølet high-end mini Gaming PC - DEL 2

Hej Det ser rigtigt ud med klar væske.. Der skal ikke orange eller anden farve i vandet ..(mener jeg) Lyset gør sig bedst med klar væske ,og kan evt.blandes ..Blå og Orange.. Så som det er..Et rigtigt lækkert build Måske : en ekstern køling kunne være sjov at prøve med de helt små itx kasser.. V.H.Palle

fredag, 30. marts 2018, 22:50

Kan jeg overclock min cpu

Hej . med det motherboard og den cpu,skal du klart vælge EKWB ... du kan klokke næsten ingenting med x52,og den køler ikke steder, hvor du har brug for det .Som f.eks.spændings-regulatorer som på (min) i9 bliver noget varme .. det kræver en monoblok ..sådan en har EK skal du game..hvad du nok skal siden du vil klokke.. så skal du nok også vandkøle grafikkort for at klokke dem.. Men helt ærligt den cpu kan føde alle spil uden overclock har du enkelt grafikkort kan du klokke det..men igen din cpu ...

lørdag, 10. marts 2018, 17:29

Hurtig SSD (Edit: Er nu blevet til ny pc)

Jeg trækker mit tilbage !! "for at løse et lille problem skal du bare købe en ny PC".!.. Hvis du ikke har større krav til din PC ,som( egentligt er udemærket den er bare gammel..) så RAID ..din maskine kan leve 5 år endnu (vil jeg mene) Når den så bliver for langsom. Så kan du købe en ny til den tid..den bliver både billigere og bedre !! V.H.Palle

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.