Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 2. maj 2019, 08:27

Forfatter: Tunfisk

Retrocomputere Del 1: Desktop PC

Hold da op en fin og velskrevet artikel, og hvor er det spændende

onsdag, 24. april 2019, 13:57

Survey til Tweak folket:)

Har udfyldt

fredag, 5. april 2019, 09:04

Her er den første trailer til den nye Hellboy film

Citeret fra "AT0MAC" er der noget jeg har misforstået, men udkommer den ikke lige om lidt? jeg kan ikke finde nogen sådan rigtig information på de danske biograf sider det virker da mærkeligt 11. April iflg. kino.dk

onsdag, 13. marts 2019, 12:38

Nogle erfaringer med Thinkpad med AMD E285 og E485

Afhænger meget af hvad du skal bruge den til, thinkpad er generelt en stærk PC, hvis man vælger den rigtige serie, jeg har vedhæftet en beskrivelse fra et andet forum, som beskriver de forskellige serier godt! E= entrylevel. billigt, ikke særlig lang levetid (modelmæssigt) funktionaliteter kun begrænset, kan ikke dockes, eller ret meget andet. L= standard arbejdshest for virksomheder som godt kan leve med plastic, men ellers samme indmad som T-serien T= THINKPAD!!! p=fleksibilitet med mulighed f...

torsdag, 21. februar 2019, 11:26

Unboxing af ASUS ROG Claymore Tastatur

Det er tæt på at jeg får lyst til at købe det tastatur, ud fra din anmeldelse Berleburg! skal lige forstå det, er det lavet af metal?

tirsdag, 12. februar 2019, 16:53

S: (SOLGT) Fractal Design Integra M 550W PSU

Er helt ny stadig i indpakning fejlkøb 375.- pp.

tirsdag, 12. februar 2019, 09:08

Hjælp en gammel ræv med opgradering.

Citeret fra "Sensation" Citeret fra "Tunfisk" Fedt setup! Hvad opgraderede du fra? Super hjælp jeg fik i hvert fald. Jeg kommer fra 3570k 680gtx Okay, fedt! jeg overvejer lignende setup som du er kommet frem til, i "gamle" dage (2006-07) havde jeg amd og overvejer at vende tilbage til det!

mandag, 11. februar 2019, 08:41

Hjælp en gammel ræv med opgradering.

Fedt setup! Hvad opgraderede du fra?

fredag, 8. februar 2019, 12:01

Hjælp til firefox!

Tak for hjælpen Berle

fredag, 8. februar 2019, 12:00

Hjælp til firefox!

Jeg har prøvet at køre uden sync, med et helt frisk installeret firefox, da jeg tænkte måske noget fra min profil kunne lave fejlen, her får jeg samme fejl, så den er udelukket Jeg har kun Windows standard virus på den her, og kan ikke få det til at virke uden den heller Jeg har fået den første fejl væk, med at firefox kører iforvejen Jeg har ved hjælp af mozilla forum fundet frem til at min profiles programmering, starter op fra default profilen, og den er pist væk, jeg har så oprettet en ny pr...

fredag, 8. februar 2019, 10:39

Hjælp til firefox!

Nu har jeg prøvet at oprette en profil uden at synkronisere den med min Firefox profil, og jeg får samme fejl meddelelse

fredag, 8. februar 2019, 10:30

Hjælp til firefox!

Jeg har forsøgt alle tiltag fra hjemmesiden Samt har jeg prøvet at fjerne appdata mappen fra mozilla Det er som om når jeg går ind og opretter en ny profil, så vil den forsøge at starte Firefox i default mappen selvom jeg har slettet den Jeg har også forsøgt at starte uden at slette default mappen men der kommer samme fejl!

fredag, 8. februar 2019, 09:31

Hjælp til firefox!

Hej Forum Jeg har snart ikke mere hår på hovedet Når jeg forsøger at starte Firefox kommer den med følgende fejl: Firefox kører allerede, men svarer ikke. Den gamle Firefox proces skal afsluttes for at åbne et nyt vindue Her vælger jeg så at trykke genstart Firefox, hvor den så kommer med følgende fejl: Din Firefox profil kan ikke indlæses. Den findes ikke eller er utilgængelig Det hele virkede som det skulle i går, og da jeg startede op i dag kunne den kun det her, det virkede på min stationære...

torsdag, 7. februar 2019, 12:09

Genbrugs-hardware: God kilde i København?

Der forefindes rigtig meget på marketplace på facebook Og så er der craigslist, ved ikke om københavn er stor nok til det

onsdag, 6. februar 2019, 12:09

S: i5 7600k og asus prime z270-p

Har du ikke nogen pris du selv tænker det skal koste?

tirsdag, 5. februar 2019, 10:51

S:Nzxt Manta, Anidees Ai crystal cube

Du må have en ide om pris på Crystal cube, og hvor i landet befinder det sig? - Tunfisk

tirsdag, 5. februar 2019, 10:28

December projekt - unavngivet

Fedest, med wrapped radiator, elsker virkelig de detaljer du får med, når man kigger på udgangspunket -> Bil Hvad har du malet dit gfx plastik med? og fremgangsmåde?

tirsdag, 5. februar 2019, 10:25

Hva er dit Erhverv???

Da tråden blev oprettet, sad jeg nok og tænkte på tweak (Oprettede profil året efter) I dag er jeg i gang med at læse til maskinmester, og er færdig om godt og vel et års tid! siden trådens start er der rindet en del vand igennem åen! Valget efter folkeskole var svært, men endte ud med en mekaniker uddannelse (anden retning var teknisk designer), derefter har jeg læst til skibsassistent, og været ude at sejle! idag, kan jeg godt fundere over hvorfor det ikke blev en vej, hvor man skulle bruge en...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.