Søg i resultater

Søg i resultater 1-6 af 6.

fredag, 6. april 2018, 18:23

Forfatter: DaniCyruz

Udfordring med formatering af MSI Bærbar

Hej dejlige tweak mennesker! Jeg har en udfordring med at formatere en MSI bærber. 1. Når jeg booter bærbaren går den HVER gang i reparationsmode! Og fejler og genstarter. 2. Da jeg prøvede at formatere bærbaren ved at vælge dens fabriks partition, sagde den fejl og fjernede mulighed for at fabriksformatere, da den ikke kan finde partitionen. 3. Når jeg prøver at gå i fejlsikret-tilstand, går den bare igang med reparation og fejler igen. Derfor vil jeg spørge om jeres hjælp. Hvis jeg laver en wi...

mandag, 19. marts 2018, 07:47

GTx 1060 eller 1070?

Jeg har lige bestilt alle dele til en ny computer. Personligt er jeg gået 1060 vejen, da jeg mest spiller fps online. På den måde sparer jeg nogle penge nu, og så går jeg all in på en nyt gpu i 4. kvartal, når der kommer nye. Til den tid er 1060/1070 3 år gammel, så der burde komme noget nyt til den tid.

lørdag, 17. marts 2018, 15:26

K: GTX 1070 eller 1070 TI

Hej folkens Jeg søger et GTX 1070 eller GTX 1070 TI til en ikke overdreven pris. Bor i Aarhus, men henter gerne hvis det ikke er for langt væk. Skriv du har et, som du vil sælge

søndag, 11. marts 2018, 17:40

Computer fryser, genstarter og giver blå skærm

Står der muligvis en fejlkode, når der opstår blå skærm? Det er ofte noget som du kan søge efter på Google og finde potentielle årsager til fejlen

torsdag, 1. marts 2018, 18:29

Hjælp til grafikkort dilemma!

Hej Alle Jeg har på nuværende tidspunkt ikke computer, men jeg vil gerne bygge en, så jeg kan spille en masse online fps spil, heriblandt PUBG Når jeg spiller, vil jeg helst have rigtig flot grafik, men samtidig høj fps. Pt. ejer jeg allerede en skærm, Alienware AW2518HF 240hz, mus, keyboard og headset. Jeg har lavet en liste af dele, som jeg vil købe: CPU Intel I7-8700k Bundkort ASUS PRIME Z370-P Ram G.Skill TridentZ RGB Series 2 x 8 GB 3200 MHz Kabinet NZXT Source S340 Elite Strømforsyning Cor...

tirsdag, 27. februar 2018, 22:22

Rate my setup.

Er vildt med din pc! Hvor har du købt dine hvide strømkabler? Citeret fra "Dopess" så vil jeg da starte med mit setup.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.