Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 12. maj 2019, 10:46

Forfatter: bauner

Gennemgang af nyt built vises som lovet

Citeret fra "Ebo" Citeret fra "bauner" Hvad sker der for dig, Sam? Det er sgu da fra den ene boldgade til den anden. Jeg fik en blodstyrtning sidste efterår og samlede mig en Windåse maskine med samme kabinet. Måtte vente en måned på det. Helt sikkert det fedeste jeg endnu har haft. Den gamle frase "Man har et standpunkt, til man tager et nyt" er stadig gældende HEHE bauner, jeg er faktisk lige så overrasket over migselv, og jeg er stadigvæk i chock . Jeg ved ikke rigtig om det er tidlig alzhei...

lørdag, 11. maj 2019, 10:12

Gennemgang af nyt built vises som lovet

Hvad sker der for dig, Sam? Det er sgu da fra den ene boldgade til den anden. Jeg fik en blodstyrtning sidste efterår og samlede mig en Windåse maskine med samme kabinet. Måtte vente en måned på det. Helt sikkert det fedeste jeg endnu har haft. Den gamle frase "Man har et standpunkt, til man tager et nyt" er stadig gældende

fredag, 19. april 2019, 11:15

Hvilken browser bruger du?

Jeg bruger selvfølgelig Safari. Og så har jeg Chrome installeret fordi deres Citrix App fungerer rigtig godt.

torsdag, 18. april 2019, 16:47

Rate my setup.

Citeret fra "gasolin" Define r6 3x120mm og 1x140mm blæser gp dynamic x2 Ryzen 5 2600x 4ghz 1.36750 så vidt jeg husker Asus prime X470 pro Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz køre 3460 mhz cl 16 500gb sansung 970 evo 1tb samsung 850 evo asus rtx 2060 strix Evga supernova p2 650watt 2x Samsung C24FG70FQU 23.5" Det er ligesom meningen, at der skal følge et billede eller flere med

tirsdag, 16. april 2019, 10:46

Rate my setup.

Citeret fra "HerrMansen" Er vild med de små "øer" du har med kaktus og Mac. Jeg syntes også det er en fed idé. Oprindeligt havde jeg købt nogle små bonsai træer, men dem var husets kat lidt for glad for. Den rører så ikke kaktusserne!

lørdag, 13. april 2019, 14:59

Rate my setup.

Ny Mac - stadig intet RGB, tak.

tirsdag, 12. marts 2019, 09:10

Anti Virus, Hvad bruger I og hvorfor?

Citeret fra "HerrMansen" Sund fornuft V30.0 Samme bruger jeg.

onsdag, 13. februar 2019, 10:02

Mærke vs. pris

Citeret fra "Ebo" Jeg er nok styret mere af ydelse fremfor udseende og mærke, prisen er jeg, som sådan, lidt ligeglad med. Når jeg køber hardware, så forventer jeg, at ydelsen lever op til den pris, som jeg har betalt, alt andet er komplet ligegyldigt i mine øjne. Lige modsat af Berleburg, så får jeg aldrig igen Asus eller Corsair i nogen af mine maskiner, grundet meget dårlige erfaringer med begge mærker. Bundkort har jeg valgt igennem flere år enten Gigabyte eller MSI, da de har levet op til ...

fredag, 18. januar 2019, 13:52

Berle bygger ny Gamer PC

Herligt du er tilbage Berle.... Jeg bliver aldrig fan af Corsair´s AIO. Personligt ville jeg kigge nærmere på Arctic Cooling Liquid Freezer. De er billigere, larmer langt mindre og du slipper for Corsair Link software. Som bonus passer blæserne perfekt til dit FD skur.

lørdag, 5. januar 2019, 12:00

Hva er dit Erhverv???

Jeg droppede den der SOSU uddannelse, og endte i "Kort & Godt", hvor jeg blev et par år, inden jeg endte i DSB som togfører.

tirsdag, 25. september 2018, 21:51

Ny i Danmark. Forventninger til black friday.

Uden at ville lyde som en sur gammel mand, så er Black Friday bare endnu noget amerikansk vi har taget til os. Hvis rabatten bare var lige så stor som i USA, ville det være fedt. Jeg har endnu ikke købt noget fordi det var Black Friday, og kommer sgu nok heller ikke til det. Held og lykke med det

fredag, 7. september 2018, 10:00

Ny Build, ingen signal til monitor (Løst)

Omvendt som i presset dem ned, eller bare i de forkert kanaler?

mandag, 27. august 2018, 13:18

Opgradering af bundkort og cpu

Kan det betale sig?? Altså at købe det brugt?? Og ville det så være smartere at gå efter Ryzen?? Tænker måske også det er lidt svært at finde lige det man vil ha brugt.. ellers skal man selvfølgelig finde delene og købe hver for sig Man kan ofte være heldig. Jeg gav 2.500 for en i5 4690, med bundkort, 16 GB RAM, og et HD7970. Kan sikkert findes billigere, men jeg havde travlt og skulle bruge det i går

lørdag, 18. august 2018, 09:10

luk venligst

Så hellere et billigt kabinet. Et grafikkort der rager op midt i det hele, ville pisse mig af hver gang jeg kiggede på det.

lørdag, 11. august 2018, 10:30

Hvilken Nas server (film)

Jeg er stor fan af Synology. Min DS 1515+ har kørt 24/7 i to år uden fejl.

torsdag, 2. august 2018, 11:55

Rate my setup.

Citeret fra "Dopess" Citeret fra "bauner" Fik en blodstyrtning for et par uger siden, og besluttede mig for at skifte platform... jeg har slev kigget på de højtalere. Hvad siger du til dem er det noget du vil anbefale ? Jeg er langt fra lydnørd, men jeg syntes de spiller rigtig godt.

mandag, 30. juli 2018, 12:45

Skiftet fra Windows til MAC

Jeg har skiftet frem og tilbage så mange gange, at jeg ikke har tal på det. Som Mac-bruger føler jeg mig lidt anderledes, hvilket egentlig er ganske fedt. Jeg føler mig så også taget i røven rent økonomisk. Køber du en ny Mac i dag, er hardwaren allerede forældet. Til gengæld er designet lækkert, omend en smule forældet. Som Windows-bruger føler jeg mig lidt mere fri på hardware siden. Her er frit valg på alle hylder. Og jeg får mere for færre penge. Min stationære har erstattet en 27" 5K iMac, ...

fredag, 27. juli 2018, 11:55

Videoredigeringsprogram til windows

iMovie er det eneste jeg savner fra min Mac. Jeg har prøvet et par forskellige gratis programmer. Jeg bruger nu Da Vinci Resolve... https://www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve/

fredag, 13. juli 2018, 13:15

Rate my setup.

Fik en blodstyrtning for et par uger siden, og besluttede mig for at skifte platform...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.