Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 23. april 2019, 10:01

Forfatter: BPM

Eventuel opgradering af computer eller køb af ny computer.

evt skift af strømforsyning er nok mere fordi de/vi ikke kan se hvilken du har i og desværre er det sådan nogen gange at hvis man køber en færdig bygget maskine hos et firma bruge de en strømforsyning af knap så god kvalitet og da det ikke helt fremgår af teksten eller billederne hvad du har i så ville jeg også bringe den på banen. . en evt opgradering ville også gøre at du er sikker på du for en god og pålidelig enhed og som du er sikker på kan levere nok strøm til hele dit system. . En reinsta...

mandag, 22. april 2019, 01:04

Eventuel opgradering af computer eller køb af ny computer.

en opgradering af grafikkortet så er du godt kørende igen gerne et GTX 1660 TI eller et RTX 2060 hvis du gradvist har problemer med at din pc for lag spikes og ellers er sløv kunne det godt lyde som om du trænger til en software rengøring eller bare en komplet reinstallation af pc'en

onsdag, 17. april 2019, 17:50

Det nye 5G netværk

Citeret fra "SlaZe_XE" Bare rolig, din bil skal nok gøre det af med dig inden 5G gør det. ved mindre den kører en over ved man glemmer at trække håndbremsen så næppe

fredag, 5. april 2019, 14:32

Apple benægter at data kan genskabes fra iDevices...

det er ikke dovne, de er ligeglade... . det rager dem en skid at der er nogen som kan have mistet noget som kan være vigtigt, det eneste de tænker på er at sælge så mange enheder som muligt og skide på brugeren... . jeg kan ikke forstå at folk bliver ved med at bruge deres produkter når de gang på gang viser hvor ligeglade de er med brugeren af deres produkter...men det jo bare min mening

tirsdag, 26. februar 2019, 21:28

Anti Virus, Hvad bruger I og hvorfor?

Jeg har brugt Bullguard de sidste mange år og det bliver jeg nok ved med har kun oplevet problemer med det en gang og det er en hel del år siden. kører stabilt og forringer ikke pc'ens ydeevne. ellers sund fornuft

søndag, 3. februar 2019, 14:08

S: Logitech Z623

evt billeder så man kan se stand

onsdag, 2. januar 2019, 21:49

TEST: Corsair H60 120mm AIO 2018 Edition

Citeret fra "Uber" Citeret fra "BPM" Citeret fra "HerrMansen" Hvilken fanprofil kører du med, Viper? Vi bruger jo en lidt specifik fankurve i vores tests. i tester det vel som det kommer ud af bosken? , jeg kan da også sætte min i silent og sige gud hvor er den stille eller smide den i full blast og sige hold da op den larmer. ellers giver testen jo ingen mening da der ingen steder står at den er sat specielt op. Benchmarking Vores kølertests er sat op således, at vi først varmer systemet op me...

onsdag, 2. januar 2019, 18:00

TEST: Corsair H60 120mm AIO 2018 Edition

Citeret fra "HerrMansen" Hvilken fanprofil kører du med, Viper? Vi bruger jo en lidt specifik fankurve i vores tests. i tester det vel som det kommer ud af bosken? , jeg kan da også sætte min i silent og sige gud hvor er den stille eller smide den i full blast og sige hold da op den larmer. ellers giver testen jo ingen mening da der ingen steder står at den er sat specielt op.

lørdag, 29. december 2018, 13:26

Dansknet og bridgemode på dsl router

jeg har Dansk Net og ja desværre skal du have dem til det.. heller ikke ligefrem de bedste udbydere på markedet hvad service angår jeg har haft mine kampe med dem de sidste par år men det slutter heldigvis snart

fredag, 26. oktober 2018, 09:40

PS4 - forslag til spil, samt setup!

kan kun anbefale hele Assassins Creed serien

onsdag, 22. august 2018, 10:41

NVIDIA præsenterer deres nye RTX 20xx serie - alt du skal vide (video)

Citeret fra "dwmc" tja et 2070 bliver nok også voldsomt dyrt. der hvor det faktisk er interresant for rigtig mange er jo deres "low end" kort og hvad prisen bliver på dem det jo nVidia så selvfølgelig bliver det dyrt, kan de efterhånden andet... men man kan da håbe at der er lidt fornuft tilbage i dem et eller andet sted

tirsdag, 21. august 2018, 17:23

Citeret fra "Uber" Jeg tror generelt alle er enige med dig. Det bliver aldrig et mainstream grafikkort. Derimod forventer vi meget af 2070. også det jeg mest ser frem til og håber bliver pris sat så vi andre kan følge med

tirsdag, 21. august 2018, 12:42

er det kun mig der syntes priserne er fuldstændig ude og skide ? ved godt det er nyt osv osv, men de priser der men spændene ser det ud glæder mig til at se test af dem

onsdag, 15. august 2018, 17:58

Endnu en selvbyg

ser jo sådan set fint ud må man sige... nu ved jeg ikk hvor krævende fortnite er så kunne han jo nøjes med 8 gb ram og evt droppe ssd det kan man jo altid opgradere med

mandag, 13. august 2018, 22:22

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

ville nok give mest mening at pakke den ud og sætte den derinde, lidt underligt med en kasse i kassen

mandag, 13. august 2018, 00:15

[nyt build] RocketLeague

kan det virkelig betale sig at købe dele i udlandet ? ellers et lækkert build du har gang i der

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.