Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 36.

søndag, 7. april 2019, 20:08

Forfatter: Alloc

Dualshock 4 til PC

Steam har indbygget DS4 drivere https://www.tomsguide.com/us/how-to-use-…news-24039.html

søndag, 17. marts 2019, 20:34

[TWEAK.DK KONKURRENCE] Vis os dit kabinet og vind

Citeret fra "Fragman" elsker den slags (ko)nkurrencer muuuh-ligvis de bedste på nettet. Hvorfor skulle denne necros?

mandag, 25. februar 2019, 15:48

144hz BenQ ZowieXl24 - Broken?

Det er højst sansynligt Nvidias 144hz fejl som de har kæmpet med længe. Jeg havde selv fejlen med mit 1080ti og BenQ XL2730Z 27" 144hz https://forums.geforce.com/default/topic…ning-at-144hz-/

torsdag, 31. januar 2019, 10:42

Proshop tilbyder åbenbart auktioner nu(falsk markedsføring?)

Citeret fra "Tunfisk" Kunne være fint lige at sende en mail til proshop, og høre dem om et eventuelt svar? De er godt klar over det, da det blev påpeget på deres facebook opslag meget kort tid efter. Så det er ret tydeligt at det er fake og at de selv "byder" priserne op

onsdag, 19. december 2018, 20:47

Højere fps på ekstern skærm end på laptop

Mit gæt er at din laptop kører med 60Hz og din skærm kører med 120/144Hz og derfor føles langt bedre. Har du Vsync slået til?

tirsdag, 11. december 2018, 12:22

Twitch Streamer arresteret efter formodet overfald af sin partner under livestreaming

Citeret fra "Uber" Gamere ved uden tvivl man kan blive opslugt af et spil og glemme omgivelserne. Tilføjer man streaming til oplevelse, kan man ofte glemme man potentiel kan have hundrede eller for den sagsskyld tusinder af tilskuere, der overvåger enhver bevægelse eller handling man foretager. Set i bagklogskabens klare lys, ville en australsk Twitch streamer, MrDeadMoth, nok have ønsket lidt mere situationsfornemmelse, da hans overfald på konen, blev live streamet, hvilket i sidste ende førte...

mandag, 10. december 2018, 14:43

Port forwarding til Destiny 2

Har du en router foran din asus? Hvis ja, har du været inde på den og åbne for samme port så du ikke dobbelt natter?

søndag, 9. december 2018, 16:57

Lidt hjælp til port forwarding

Du skal også ind på din Techocolor for at forwarde den samme port Her kan du se hvordan jeg har sat min op

torsdag, 6. december 2018, 19:57

Lidt hjælp til port forwarding

Har du en router fra din IP foran din asus router? Jeg har selv en fra Stofa foran min asus router, og der havde jeg problemer med dobbelt nat, hvor jeg skulle ind på stofas og åbne op for samme port

torsdag, 6. december 2018, 19:56

Din seneste gadget?

Mit seneste køb er mit nye 75" Samsung Q6F tv samt Nvidia shield TV som blev købt til black friday

onsdag, 4. juli 2018, 14:19

ROG STRIX 1180 i handlen fra 28 september

Du vælger simpelthen at skrive denne nyhed, SELVOM det er flere dage siden at det blevet bevist fotoshoppet og fake? https://www.reddit.com/r/nvidia/comments…r_for_asus_rog/

søndag, 20. maj 2018, 18:32

Solgt S: Komplet streamer/podcast setup

Da jeg er stoppet med at streame, har jeg ikke brug for dette fantastiske og komplette sæt mere Der er alt hvad der skal bruges til at streame/lave podcast eller hjemmestudie i højeste lydkvalitet. Der medfølger: Mikrofon Røde NT1-A Mikrofonstativ Røde PSA-1 Popfilter Vindhætte Røde WS2 Shockmount 6m XLR-kabel USB mixer Behringer Xenyx Q802USB Logitech C920 1080p webcam Greenscreen 1.6x3m Stang samt klemmer til at holde greenscreen Pris 1.700kr Ved hurtig handel og afhentning kan vi sige 1.500kr...

onsdag, 7. marts 2018, 22:38

Har du set et godt tilbud? Så del det da med os andre!

Vil nu ikke kalde det et godt tilbud, mere at de bare vil af med lageret. Ville ikke købe det med den score

onsdag, 17. januar 2018, 18:24

S: Playseat® Challenge inkl Fanatec 911 GT3 RS V2 + ekstra

Sælges da det ikke bliver brugt mere. Står mere eller mindre som nyt. Playseat® Challenge Fanatec 911 GT3 RS V2 uden pedaler ClubSport Table Clamp V2 (som ny) Pris: 2100,- Alt virker som det skal OSB medfølger ikke: VR headset Hørertelefoner

fredag, 20. oktober 2017, 16:53

Fik lige denne lille sag her til morgen.. 14.000kr grafikkort

Citeret fra "RootDen" Citeret fra "Alloc" Meh... Det er bare et amd kort... Bare et AMD kort? Det er et Vega Frontier til professional editing. Det er ikke "bare" et kort. Jo, det er bare et kort

onsdag, 31. maj 2017, 10:53

Gtx 980ti + VR

Det er mere end rigeligt. Jeg havde selv et 980 før, og det virkede helt fint

mandag, 24. april 2017, 08:28

Battlefield 1 hacking - ude af kontrol?

Jeg købte selv spillet til halv pris i sin tid, men tror jeg stoppede med MP efter 45 min, fordi så mange snyd med deres one shot kills

fredag, 21. april 2017, 08:32

Unigine benchmark: Superposition. Nyt benchmark program.

Citeret fra "Raziel" Men wow, imponeret over folk som rammer 4k+ og endda 5k+ ?! Citeret fra "Raziel" Crazy stuff! Det eneste jeg kan se, der får os op over 5k+ er 16+GB ram og et 1080ti, samt vores CPU. Jeg har selv et 5930k and ham som slår mig har et 5960x

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.