Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 57.

fredag, 15. marts 2019, 21:15

Forfatter: Master-T

K: Socket 1150 bundkort

Halløjsa drenge og piger. Jeg står og mangler et bundkort til en socket 1150 CPU, helst til billige penge da det er til sønnikes computer. Kom frisk Mvh. Thorben

torsdag, 14. marts 2019, 21:09

Mobo, CPU, Ram i7 2600k

Hvor befinder det sig?

torsdag, 21. februar 2019, 19:49

Hva er dit Erhverv???

Jeg blev uddannet grafisk trykker (offset trykker) i 2000, og arbejder idag som etiket trykker (flexo) for Good Food Group. Lidt sjovt at se en så gammel tråd blive vækket til live. Jeg har dog kun været bruger herinde siden 2011 og læser en del anmeldelser herfra... Som altid, gode reviews der er til at forstå.

fredag, 15. februar 2019, 10:11

Gratis spil i weekenden

Citeret fra "Azad" Har i prøvet det nye spil "Apex Legends"? Det er også gratis. Det er et nyt battle royale spil. Kig på twitch, hvis i er interreseret. Ja, det virker til at være et okay spil. Min søn på 8 kom her sidste dag og sagde at det var det bedste spil ever. (Han plejer at spille CSGO eller Fortnite og så havde han kun prøvet det et par timer). Nå, men det er også noget gylle. Jeg har en ældre frue af en computer som sønnikes venner låner når de er på besøg, hvor CPU'en ikke er unders...

tirsdag, 12. februar 2019, 19:02

Sælges: Blandet hw

Byder 200pp for Gigabyte windforce 7950 3GB

søndag, 20. januar 2019, 00:22

Software til CPU bench

Undskyld for det sene svar SpRoX. Her har du lidt at sammenligne med. Jeg har selv været igang med at lege lidt med overclock i sidste uge, men efter at jeg ikke kunne sende multiplieren op over de 42, så er jeg nødsaget til at køre med auto overclock, da der åbenbart er en fejl i BIOS der forhindrer mig. Jeg har i de 7 år jeg har haft systemet, kørt med en multiplier på 42 og sidenhen opdateret BIOS, så boardet understøtter Ivy Bridge CPU'er. Men systemet hænger fast i den normale hastighed på ...

torsdag, 17. januar 2019, 07:39

Software til CPU bench

Jeg plejer at bruge Aida 64 Extreme til at sammenligne med. Trial version i 30 dage. https://www.aida64.com/downloads

fredag, 4. januar 2019, 04:12

S: Asus GTX 770 DC2OC

Byder 300pp

fredag, 7. december 2018, 17:53

Tweak Julekonkurrence! - 1. Søndag i Advent 2018

Altid super fedt med jeres konkurrencer. Krydser dog fingre for at jeg ikke vinder mit årlige headset.

mandag, 23. juli 2018, 11:28

Tweak.dk Delidding projekt med Delid.dk + GIVEAWAY

Det kunne være man skulle begive sig derud, når der skal skiftes CPU.

tirsdag, 20. marts 2018, 21:28

Mus til tegnearbejde bred hånd

Jeg kan anbefale Logitech MX Master. God bred mus der kan lige det du efterlyser.

tirsdag, 20. marts 2018, 10:30

K: Socket 1155 bundkort

Hej med jer. Jeg søger efter et socket 1155 bundkort. Hvad ligger i inde med? Mvh Thorben

søndag, 28. januar 2018, 13:38

Gigabyte ga-z170x-ud3 vil ikke starte. Fejlkode 01

Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "Master-T" Har du tjekket for bukkede pins i CPU soklen?? Alt er selvfølgelig muligt, men det lyder da lidt sært at pins skulle bukke sig selv, når man ikke rører CPU'en under opgraderingen, og at den har kørt tidligere? Ja, det kan jeg selvfølgelig godt se. Havde set det som at det var bundkortet der var skiftet

fredag, 22. december 2017, 16:10

Tweak.dk ønsker alle en Glædelig Jul

Glædelig jul til jer og tusind tak for alle de fede reviews samt nyheder og ikke mindst jeres giveaways. 👌🎅🎄

søndag, 17. december 2017, 12:56

Tredje Søndag i Advent - SLUTSPURT - Kæmpe Tweak Giveaway

Glædelig jul til jer alle på Tweak redaktionen. Jeg har nu modtaget det lækre tastatur og mus fra Razer fra jeres 1 advents konkurrence. Nok det bedste tastatur jeg har haft til dato. Hilsen Thorben

fredag, 29. september 2017, 18:49

S: 2X4GB+2X8GB DDR3 - Intel 2500 - PBZ77-M - Shuriken Rev. B - GTX770 D-CU2

Såfremt det ikke er solgt, så byder jeg 250kr plus forsendelse for dit ASUS GTX770-DC20C-2GD5.

fredag, 29. september 2017, 15:22

Har jeg en Bottleneck ?

Har en kammi der havde lignende problem. Har du installeret Microsoft visual C??

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.