Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 12. februar 2019, 15:11

Forfatter: Ebo

Mærke vs. pris

Jeg er nok styret mere af ydelse fremfor udseende og mærke, prisen er jeg, som sådan, lidt ligeglad med. Når jeg køber hardware, så forventer jeg, at ydelsen lever op til den pris, som jeg har betalt, alt andet er komplet ligegyldigt i mine øjne. Lige modsat af Berleburg, så får jeg aldrig igen Asus eller Corsair i nogen af mine maskiner, grundet meget dårlige erfaringer med begge mærker. Bundkort har jeg valgt igennem flere år enten Gigabyte eller MSI, da de har levet op til de krav, som jeg st...

lørdag, 9. februar 2019, 11:07

Tweak.dk tester AMD Radeon VII; verdens første 7 nm grafikkort

#9 Så vidt jeg husker, så er forskellen bare om der kan komme lyd med over eller ikke. Jeg bruger selv en HDMI til DVI-D og det kører godt nok til mig. Mvh Sam

onsdag, 6. februar 2019, 09:22

Problemer med nyt grafikkort

Har du husket at fjerne alt fra din gamle driver inden du installerede den nye fra AMD ?. Fjern alt vedr Nvidia medDDU så geninstaller AMD driveren og se om ikke problemet er forsvundet. Mvh Sam

søndag, 13. januar 2019, 13:04

Bios finder ikke altid boot SSD

Prøv og skifte batteriet på bundkortet, det afhjalp mig, da jeg havde det problem. Mvh Sam

fredag, 11. januar 2019, 09:00

*Solgt*: CPu og ram

Så er det slut, delene er solgt til en kammi for 2 bajere. Mvh Sam

søndag, 30. december 2018, 21:34

Gamer PC Budget 6000,-

Til det budget, som du har sat op der, så ville jeg seriøst overveje denne Mvh Sam

lørdag, 29. december 2018, 21:10

*Solgt*: CPu og ram

Hejsa gutter 1 CPU I7-5820K sokkel 2011 , aldrig været OC og kørt i en redigeringsmaskine. 1PK 4x4GB Crucial 2400Mhz DDR4 ligger stadigvæk i pakken og har aldrig været lukket op. Oven i det, har jeg bestemt og smide et MSI gaming 7 sokkel 2011 bundkort uden beregning, da bundkortet har en ustabilitet eller en bøjet pin i sokkelen og jeg gider ikke lede efter fejlen. Der følger osse ekstra 8GB Crucial DDR4 ram med, som allerede sidder i bundkortet og har kørt sammen. Sælges kun samlet, for HBO 25...

fredag, 21. december 2018, 17:04

SSD - Hvad køber man?

Du kunne jo osse kigge enten på den Kingston, som er blevet forslået eller Crucials Mx500 serie, der får man altså rigtig meget for pengene, når vi snakker alm. SATA tilslutning, og jeg mener, at til de priser, så kommer du ikke uden om en på 500GB. Jeg har selv en Crucial Mx100 500GB, som har kørt hver eneste dag i 3½ år uden en eneste fejl og den er ganske fin til mit brug for billige penge. Mvh Sam

tirsdag, 18. december 2018, 18:43

80-årig straffes hårdt for at købe billig Counter-Strike-kniv til barnebarn

Jeg syntes det er helt okay. Hvem med sine fulde sansers brug kan finde på og købe en kniv, som er totalt ulovlig i DK, og bare "tænke" at det er jo bare et halssmykke ?. Jeg har osse haft en krum kniv med hjem over jeg fik en bøde og den blev konfiskeret, men sådan er det bare. At de så går videre med "sagen", og fratager manden hans egne fuld lovlige våben, det kan jeg så slet ikke forstå. Set i bakspejlet, så er det jo egentlig godt nok, manden er jo oppe i årerne og det var måske på tide og ...

søndag, 16. december 2018, 11:44

Mangler hjælp til Origin

Hej gutter Jeg håber nogle sidder med de vises sten, da jeg har prøvet alt hvad jeg kunne finde på, for at afhjælpe problemet. Problem: Når jeg starter et af mine Battlefield spil på Origin, så er der bare ingen lyd i nogle af dem. I alle andre spil, så virker lyden, ganske som den skal og ligedan når jeg ser film. Hvad hulan går der galt for mig?. Håber at I har nogle forslag til hvad jeg kan stille op, for at løse problemet, så jeg kan nyde mine spil igen. Mvh Sam

torsdag, 13. december 2018, 03:01

AMD Navi RX 3080, 3070 & 3060 specifikationer og priser lækket

Jeg er osse gået tilbage til AMD, og det har jeg ikke fortrudt endnu, har dog kun haft systemet i 2 dage. Det kører upåklageligt og kan alt det, som jeg forlangte af mit gamle X99 Intel system og mere til. Mvh Sam

onsdag, 12. december 2018, 21:47

Har fundet købet, men kan julen ændre det?

Du kan prøve og se mit system, som jeg satte sammen for 2 dage siden. Jeg skiftede bare bundkort og CPU, da jeg havde alt det andet i forvejen. AMD,s X470 chipset kører bare derudaf og er klippe stabilt, dog var mit bundkort ca. 300 kr. billigere end det som du har i tankerne. Min CPU var så ca. 20kr dyrere grundet jeg ville have Ryzen+ kernen. Den køler som jeg har, kørte før et I7-5820K system og holdt det ganske koldt uden problemer, så et Ryzen system med ganske meget mindre TDP får den slet...

lørdag, 11. august 2018, 15:57

NVIDIA markedsfører formodenlig Next-Gen GeForce som RTX 20 Series

Det er en fis i en hornlygte det rygte der. Ingen ved hvad, den nye serie kommer til, at kunne gøre inden der kommer noget officielt senere i denne måned. Rygtet er der stillet så mange spørgsmål ved på store internationale sider, at man skulle tro det var løgn, men fake news er åbentbart bedre end ingen news

fredag, 9. marts 2018, 16:19

Et skridt nærmere afgift på Netflix

Det er jo komplet tåbeligt og bare prøve på at gennemføre det. Streaming tjenester har intet som helst med nationalt tv og gøre, så derfor skal de heller ikke "presses" til noget som helst. Det er en tjeneste, som forbrugeren betaler for ud af egen lomme, så det skal staten bare blande sig totalt udenfor. Hvad angår det nationale indhold, så er det da komplet ligegyldigt siden især herhjemme kan vi ikke fremstille bare noget som ligner kvalitet, som hører hjemme på vores skod tv kanaler og lad d...

fredag, 2. marts 2018, 17:15

NVIDIA dropper release af nye grafikkort i april

Nu er det heldigvis sådan, at det er producenterne selv, som bestemmer hvor tit der bliver lanceret et nyt GFX. Så længe prisen på et nogenlunde GFX ligger så højt, som det gør nu, så er det er fåtal af gamere der bare lige skifter kort hvis ellers de har et nogenlunde kort allerede. Den anden side er jo, at rent økonomisk kan det slet ikke svare sig og lancere et nyt kort nu. Både Nvidia og AMD kan sælge alle de chips, som de kan producere i øjeblikket. Samt fokus for begge firmaer(Volta, Vega)...

mandag, 12. februar 2018, 08:03

Opgradering af gaming PC

Det kommer du ikke til og mærke i dagligdagen. Prøv og læs denne gamletråd Mvh Sam

lørdag, 6. januar 2018, 21:10

Intel har offentliggjort listen over Spectre og Meltdown ramte processorer

Det der er bare noget svineri i den helt store stil, i mine øjne. Det burde afføre flere hundrede sagsanlæg i 100 milliarder kroners klassen pr stk. så lortet går rabundus. Samtidig skulle samtlige CEO'er siden den første fejl blev fundet for år tilbage, mindst have en bøde på mindst 1 millard hver og 50 år i spjælet Det er hele verden nu, som bliver holdt som gidsel, og kom nu ikke med en software løsning, siden det er en hardwarefejl, som egentlig er skyld i det hele. Virkelig godt gået Intel,...

mandag, 18. december 2017, 12:12

Lyd setup til pc hvad bruger i?

1 JBL setup til pc bestående af 2 satelitter, 1 sub. Til HTPC, 1 Sony surround system 5-1. Mvh Sam

søndag, 26. november 2017, 12:45

Hvilken Mus har i ?

Bruger en Steelseries Sensei mus for øjeblikket.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.