Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 17. januar 2019, 12:01

Forfatter: SpRoX

Software til CPU bench

Tak for tip. Den vil jeg prøve ved lejlighed! :-) Hvad lyder din score i øvrigt på? Kan se at vi, med undtagelse af gfx, har nogenlunde ens setups... Jeg nåede kun en times Prime95 i går, men der lå min 2600K på 4.4GHz med vcore på ca. 1.3v og fejlede ikke. Havde den kort oppe på 4.5 GHz, men der kom BSOD. Måske den kan med højere vcore, men så bliver varmen nok et problem...

onsdag, 16. januar 2019, 21:47

Software til CPU bench

Hejsa Hvilken software vil I anbefale til cpu bench? Jeg forsøger i øjeblikket at klemme lidt mere saft ud af min gode gamle i7-2600K, og vil gerne have noget at måle forøgelsen med... Er det muligt, kunne det være fedt, hvis resultaterne nemt kan sammenlignes med resultater fra nyere cpu'er. Håber I kan hjælpe!

fredag, 4. januar 2019, 16:33

Hva er dit Erhverv???

Jeg byder da også gerne ind. Efter at være blevet uddannet som datatekniker i 2012, har jeg siden erhvervet mig som it-konsulent (primært infrastruktur) i Odense.

torsdag, 3. januar 2019, 18:28

S: Asus GTX 770 DC2OC

Hejsa Er det et "ikke-ryger" kort?

fredag, 21. december 2018, 22:18

Nyt budget-setup: AMD eller Intel?

Hvad ville I vælge af gfx, GTX1060 eller RX580? Eller måske hellere vente til 2060/1160 (eller hvad det nu bliver...). Det haster ikke vildt meget med at skifte -endnu i hvert fald

onsdag, 19. december 2018, 12:07

Ja, der kunne jeg naturligvis godt have været lidt mere præcis -sorry... Jeg er ikke til lys, vinduer og bling bling! Det skal bare gerne være helt low key, ikke for stort og det må gerne støjdæmpe en smule. EDIT: Med det sagt, så ser det der Meshify meget fint ud...

onsdag, 19. december 2018, 12:00

Jeg har lige et tillægsspørgsmål: Kan nogen anbefale et lækkert mATX kabinet, til en fornuftig pris?

tirsdag, 18. december 2018, 15:48

Citeret fra "Renegger" En 2600K vil kunne levere nok juice til et GTX 1060 i full hd uden problemer. I hvert fald hvis man skal tro på dette 2018 review af den. Jeg ville personligt tage et grafikkort først, hvis gaming er der du vil have et boost. https://www.guru3d.com/articles_pages/in&hellip;upgrade,24.html @gaming = Ryzen 2600x + GTX670 < Core 2600K + GTX1060 Tak for input og link -det var faktisk meget sjovt at se! Jeg kunne egentlig godt tænke mig en ekstra pc, hvilket også er en grunden...

tirsdag, 18. december 2018, 13:43

Tak for input alle sammen! Vil min cpu være i stand til at følge ordentligt med et GTX1060? For så kunne det selvfølgelig ved en mulighed til at slippe billigere i denne omgang...

tirsdag, 18. december 2018, 11:39

Jeg har ikke som sådan noget budget, så længe jeg får et løft i ydelse... Og normalt ville jeg altid gå efter et Intel-setup, men synes bare det er lidt dyrt at komme i gang med! Der er ingen garanti for at jeg får taget mig sammen til at OC, men har overvejet enten en i3 eller i5 K-model. Synes dog det er lidt pebret at skulle give 1k+ for et mobo, bare for at have muligheden! Derfor overvejer jeg også om AMD skal have en chance denne gang. Ved bare ikke noget deres om chipsets og cpu'er, og hv...

tirsdag, 18. december 2018, 11:28

Hej Tweakers Det er efterhånden noget tid siden jeg sidst har bygget ny rig, men nu synes jeg snart det er på tide igen, og derfor søger jeg selvfølgelig råd her! Pt. har jeg en i7-2600K på et Z68 mobo med 16 GB DDR3 og et GTX670 2 GB, og spørgsmålet er jo så om jeg skal kigge efter nyt fra AMD eller Intel som erstatning... Må desværre indrømme jeg ikke spiller ret ofte, og derfor gerne vil slippe så billigt som muligt, men stadig opleve et løft i ydelse. Planen er at skifte mobo, cpu, ram og ps...

mandag, 27. juni 2016, 14:21

AMD Radeon RX 470 ser ud til at lande på 149 dollar

Hvad vil et forsigtig bud på en dansk pris mon lyde på?

onsdag, 15. juni 2016, 09:33

Købes: HD 7850 2 GB

Har sendt dig en PM.

tirsdag, 14. juni 2016, 20:30

Spændende! Har du et link til modellen?

mandag, 13. juni 2016, 10:43

Hejsa Jeg er på udkig efter et ekstra HD 7850 2 GB, som jeg kan bruge til CF. Har i forvejen et Gigabyte GV-R785OC-2GD, så hvis nogen ligger inde med sådan et, har det ekstra stor interesse. Byd ind med hvad I har liggende, så ser vi på det. PS. Hvis du ligger inde med noget andet, der yder som 7850 i CF, til en rimelig pris, er du også velkommen til at byde ind.

torsdag, 28. april 2016, 10:36

S: Kabinet, bundkort, CPU, RAM, Forskellige GFX og Corsair H50

Jeg vil gerne byde 200 kr med porto for dit Gigabyte GTX260.

tirsdag, 5. april 2016, 13:45

TEST: DOOM lukket beta

Citeret fra "Uber" Det er en beta test Den er jeg helt med på. Men vil stadig gerne vide hvor kraftigt hardware der blev brugt for at køre spillet...

tirsdag, 5. april 2016, 12:49

TEST: DOOM lukket beta

Hvad er specs på test maskinen? Har du/I evt. prøvet forskelligt hardware?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.