Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 14:31

Forfatter: Michael Hermansen

Unboxing af ASUS ROG Claymore Tastatur

Det helt store spørgsmål er, hvornår du kunne tænke dig at starte som anmelder?

søndag, 17. februar 2019, 01:11

Unboxing af ASUS ROG Claymore Tastatur

Jeg anser dit opslag som en direkte ansøgning til at blive anmelder, Berleburg 👍

mandag, 11. februar 2019, 19:08

Test af MSI GeForce RTX 2060 Gaming Z 6G

Det gør det også, og det er lidt det, der imponerer mig så meget. Til de penge, og med den ydeevne, så er det jo et fantastisk kort til en entrylevel maskine, der skal gøre sønnike glad i mange år Det er også meget fint deromkring, og jeg ville da klart tage et 2060 fremfor et 1070.

lørdag, 9. februar 2019, 21:38

Hjælp en gammel ræv med opgradering.

Under forudsætning af at du ikke har et beslag, eller kan få det tilsendt fra Noctua, så skal du. Men til gengæld kan du spare en del penge, og en ny budgetkøler vil ikke sprænge budgettet https://www.proshop.dk/Bundkort/ASRock-B…ro-ATX-/2673804

lørdag, 9. februar 2019, 20:48

Hjælp en gammel ræv med opgradering.

Hold budgettet nede med en Ryzen 5 2600(X) og et passende mATX bundkort med AM4. Ryzen er rigtig genialt til en gamer maskine, og så kan du sætte det resterende til side til indkøb af GFX senere

torsdag, 7. februar 2019, 21:12

Tweak.dk tester AMD Radeon VII; verdens første 7 nm grafikkort

Citeret fra "JustOne" undre mig lidt over hvad man skal bruge et USB 3.1 interface til på et grafikkort!? Det er til VR

søndag, 20. januar 2019, 23:52

RAM anbefalinger til MSI b75a g43 gaming mainboard

Her er et sæt helt almindelige Value DDR3 RAM fra Corsair, der kan være en fin løsning til dig. Det handler ikke mindst om at finde en forhandler, der stadig har nye DDR3 RAM på lager. DDR4 er totalt mainstream den dag i dag, og DDR3 er ved at blive mere og mere udfaset i takt med, at den ældre hardware dør ud. Så i en nær fremtid bliver det kun brugtmarkedet, der kan redde dig. 16 GB (2* 8 GB) Corsair 1600 MHz DDR3 RAM til 677,00 kroner

lørdag, 5. januar 2019, 20:28

Tweak.dk tester AORUS GeForce RTX 2080 XTREME Waterforce WB 8GB

Citeret fra "AtotehZ" Hvad skete der for RTX 2080 TI i Deus Ex benchmark? Den burde score højest. En fejl i testen? Ja, det var en fejl i testen, og resultaterne skulle faktisk ikke have været med i grafen. Men tak, fordi du var opmærksom på det Det er altid dejligt med vågne læsere.

torsdag, 27. december 2018, 16:26

Problem med grafikkort driver??

Citeret fra "Frostyabn" jeg takker mange gange , det løste mit problem lige at kører det program . Feeeeeeeeeeeedt Glædelig jul og godt nytår til dig

onsdag, 26. december 2018, 23:57

Problem med grafikkort driver??

Et sted at starte er i hvert fald, at du kan prøve dig frem med at køre Display Driver Uninstaller, som sikrer dig, at alle stumper af de gamle drivere bliver fjernet inklusiv nøgler i registreringsdatabasen Hvilken PCIe port sidder det tilbageværende kort i?

onsdag, 26. december 2018, 11:20

Glædelig jul :-)

Glædelig jul, dwmc Jeg håber, at din har været mindst lige så god som min egen. Så er du i hvert fald ikke ringe stillet.

onsdag, 28. november 2018, 21:22

Bygselv computer

Udover at din PSU er helt vanvittigt overskruet i forhold til dit build, så ser det rigtig fornuftigt ud. Men nu siger man jo, at en PSU skal være tilpasset ens system, og du har brug for noget i omegnen af 750 watt. En PSU kører ikke bare på lavere niveau, fordi man kun tilkobler udstyr, som suger halvdelen af dens evne. Til gengæld vil en masse strøm gå tabt i spolerne i form af varme, når du kobler sådan en atomreaktor på et system, der slet ikke kan bruge det

søndag, 25. november 2018, 21:47

AMD Ryzen 2 unboxing på Tweak.dk

AMD plejer at være flinke til at blive på den samme sokkel gennem længere tid. Det er Intel, der ikke kan frigive en ny CPU uden også at ændre i chipset eller sokkel De har dog været flinke til at blive på 1151 soklen igennem lang tid, men det er ikke sket uden at rode rundt i forskellige chipsets, som giver kompatibilitetsproblemer på kryds og tværs.

lørdag, 24. november 2018, 14:37

AMD Ryzen 2 unboxing på Tweak.dk

Du tænker på Zen 2 arkitekturen Det, som mange kender som Ryzen 2, er Zen+ arkitekturen.

tirsdag, 20. november 2018, 22:09

Test af AMD Ryzen Threadripper 2920X og 2950X

Så kan man jo så begynde at kigge på Intels modsvar til 12- og 16 kernede processorer og priserne derpå. Så virker det lige pludselig ikke så dyrt, hvis man er på markedet efter at bygge en HEDT maskine med masser af kerner til workstation opgaver Udtalelsen om at prisen er god, skal jo stadig ses ud fra det segment, som den henvender sig til. Så dyre er RAM heller ikke i dag, så 32 GB DDR4 RAM skulle vælte ens budget fuldstændig. Det er som altid et spørgsmål om, hvad man skal bruge sin nye com...

søndag, 4. november 2018, 08:56

Sælges : Div harddiske.

Hvad tænker du af pris for din 2 TB eksterne harddisk?

lørdag, 3. november 2018, 12:27

Sælges : Div harddiske.

Er dine eksterne harddiske med USB2.0 eller -3.0

onsdag, 31. oktober 2018, 16:10

Hurtig PC med m2 og ssd remapper ikke magnetisk harddisk ved koldstart

Det er i hvert fald ikke pga din M.2 og hastigheden heraf, for al hardware initialiseres under POST. Disken behøver ikke være spinnet op, før controlleren genkendes af computeren. Så det er ikke problemet. Det er, som Anders skriver, nærmere et software problem med Windåse, der laver balladen.

søndag, 28. oktober 2018, 15:25

Stationær gaming pc 4.000 kr.

Citeret fra "blanca12" F.eks. kabinet, harddisk etc? Hvad med skærm? Tråden er 2,5 år gammel

onsdag, 10. oktober 2018, 21:47

Tweak.dk tester noblechairs HERO Gaming Chair

Understellet knækkede også på min, og jeg opgav simpelthen at få et nyt sæde. Det var helt håbløst, så nu kan min røv så elske at sidde i HERO stolen i stedet for 😂 Jeg er virkelig vild med komforten.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.