Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 15. februar 2019, 14:47

Forfatter: Renegger

Opgradering af PC

En kommentar - glem SLI og Crossfire til gaming.

fredag, 15. februar 2019, 14:44

Performance-problemer med Geforce 2080

Kig på følgende. - Rense gamle drivere ud med et tool i stil med CCLEANER - Tjekke om dine temperaturer ikke er for høje og om kortet throttler - Sikre at du har tilsluttet alle strømstik til GFX (burde ikke kunne starte uden, men man ved aldrig) - Hvilken specifik PSU er det, ikke alle er født lige - "750W" er ikke altid 750W - Har du en i5 6400 eller en i7 6700? - min i5-6600k var ikke rigtig nok til et GTX1080, men du skulle dog som minimum have mere ydelse end med GTX970 selv med en af de tr...

torsdag, 24. januar 2019, 13:05

Er Geforce Turing meget mere værd end Pascal serien?

Jeg har en svagere CPU og jeg tror ikke, jeg på noget tidspunkt er under 90 fps i 3440x1440p når jeg spiller BFV maxed out. Jeg ville kigge på problemer med ustabilt OC, rod i driverne eller andet inden overvejelser omkring nyt grafikkort.

onsdag, 23. januar 2019, 15:42

Er Geforce Turing meget mere værd end Pascal serien?

Hvis du synes det er pengene værd at få 10% ekstra ydelse, så er det vel? Personligt mener jeg ikke det er pengene værd at opgradere, medmindre du kan få VIRKELIG meget for dit brugte Titan XP. Sidder selv med GTX 1080TI og jeg kommer ikke til at skifte og slet ikke til de priser.

tirsdag, 18. december 2018, 15:41

SSD - Hvad køber man?

Hvis du skal have NVME og ikke behøver det hurtigste af det hurtigste, så ville jeg tage et kig på de nye Crucial P1. Overvejer selv at udskifte min 500 GB Samsung 850 EVO SATA med en 1TB NVME Crucial P1. Pris pr. gb/mb er rigtig fornuftig.

tirsdag, 18. december 2018, 15:28

Nyt budget-setup: AMD eller Intel?

En 2600K vil kunne levere nok juice til et GTX 1060 i full hd uden problemer. I hvert fald hvis man skal tro på dette 2018 review af den. Jeg ville personligt tage et grafikkort først, hvis gaming er der du vil have et boost. https://www.guru3d.com/articles_pages/in&hellip;upgrade,24.html @gaming = Ryzen 2600x + GTX670 < Core 2600K + GTX1060

tirsdag, 18. december 2018, 12:22

Nyt budget-setup: AMD eller Intel?

Hej Hvis det er et løft i spilydelse du er på udkig efter, som jeg forstår det, så kan jeg ikke se hvorofr du ikke bibeholder din 2600K og finder et nyere grafikkort i stedet. Hvis du skal have en opgradering der ikke sprænger (penge)pungen, så ville jeg kigge efter en Ryzen 5 2600/2600X og et bundkort med B450 chipsæt til omkring 600kr.

tirsdag, 4. december 2018, 15:24

WIFI til hjemmet.. What to choose?

Hej Jeg kører med en Amplifi HD "Mesh" løsning bestående af en hovedrouter og to mesh-antenner. Det gør jeg fordi mit hus har flere længer og ikke helt optimale dækningsforhold for en central router. Jeg har lavet følgende opsætning for at det går op. 200Mbit internet. 1. Router fra ISP (Wifi slået fra) 2. PLA der fører internettet fra ISP-routerne til Amplifi 3. Amplifi hovedrouteren placeret centralt i hjemmet - får internet via PLA 4. to Mesh-antenner placeret ved mere yderligere placeringer ...

onsdag, 22. august 2018, 14:13

Nye højtalere, hvilket?

Hej Jeg har altid været vild med Creative Gigaworks modellerne. Specielt disse: https://www.pricerunner.dk/pl/267-2602988/Hoejttalere/Creative-GigaWorks-T40-Series-II-Sammenlign-Priser Jeg har kun hørt dem hos andre, da jeg selv kører med enten hovedtelefoner eller dedikeret musikanlæg. Har dog altid været ganske impneret over hvilken lyd de T40 fra Creative har kunne levere størrelsen taget i betragtning.

fredag, 4. maj 2018, 13:25

8700k og varme

Godt nok noget lidt andet, men jeg skiftede min i5-6600K ud med en 8700 (non-k), da jeg har et mitx setup. Den er langt mere kølig og yder fantastisk.

tirsdag, 24. april 2018, 12:38

OpenCL fejler

Hej Nu fik jeg ikke læst det hele igennem, men prøv at give dette et kig: https://forums.geforce.com/default/topic/999047/cuda-opencl-not-working-on-geforce-gtx-1060/

fredag, 25. august 2017, 15:00

Valg af NAS server

Jeg bruger Xpenology, som er en "open source" version af Synologys software.

fredag, 25. august 2017, 11:46

Valg af NAS server

Citeret fra "Nat-Rygeren" Ville en atom processor som denne kunne gøre det eller skal man op i de større ? Det er en Celeron processor. Den er kraftigere end mange NAS processorer. Så længe serveren ikke skal transcode flere film samtidigt, så vil den være helt fin til en NAS.

onsdag, 23. august 2017, 13:03

Valg af NAS server

Citeret fra "Crashzone" Jeg synes, du skal bygge din egen. Det giver et bedre indblik og øger fremtidige udvidelsesmuligheder. På plus siden. + Bedre processorkraft + Flere harddiske + Bedre strømforsyning + Bedre netværkskort (hvis købt separat) På den dårlige side. - Sandsynligvis større watt forbrug (kan dog minimeres) - Kræver køb af kabinet og strømforsyning - Kræver en smule viden Jeg kan sagtens hjælpe med indkøb & sammensætning. Der er også mellemvejen. At købe en færdig MicroServer som...

tirsdag, 7. marts 2017, 13:49

hjælp til køb af computer til min søn

Citeret fra "thjen87" Sådan kan man blive ved Man kan altid lige få det en tand bedre, for 500 kroner her og der.. Ja, kunsten er at finde den rette balance. Sagde det også kun fordi jeg havde en X6 1090T for 5 år siden, og der var den ganske fin. 5 år er bare lang tid indenfor teknologi.

mandag, 6. marts 2017, 13:20

hjælp til køb af computer til min søn

Hej, Fin PC, men jeg ville prøve at finde lidt flere penge, så du kan få en med en nyere processor og bundkort. En X6 1090T er lidt sløv, men kan du se bort fra dette, så er det et udmærket køb.

mandag, 12. december 2016, 10:15

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

Har lige fået bredbånd på 100/25 fra Hiper til 199. Skiftede fra en Yousee på 100/35 til 299. Eneste ulempe ved Hiper er at de bruger IP-pool og double/NAT. Så man skal bede dem om manuelt et sørge for at ens "offentlige" IP er den samme som ens router. Der kan være nogle udfordringer med servere i hjemmet, hvis man har specifikke krav.

mandag, 12. december 2016, 10:06

Dårlig performance i BF1

Citeret fra "kaizer" Uanset hvad i måtte finde frem til af nyt hardware/nyt kølepasta er det sgu da noget sjusk at det ikke kører ordentligt. Som tidligere nævnt, kørte det fint indtil for ca. 1 måned siden (for mig) og med nøjagtig samme settings kører det nu vildt ringe. Der er nogle baner jeg slet ikke orker at spille i MP. Få det nu fixet EA!! Jeg besluttede mig faktisk for at teste selv, da jeg havde set at flere af jer kan mærke forskel fra tidligere. Jeg har ikke nogle benchmark eller FP...

tirsdag, 6. december 2016, 14:31

Dårlig performance i BF1

Læser også at BF1 kan være ram-sulten, så måske er dine 8GB heller ikke helt nok. Jeg villle tjekke dette først: 1: Thermal throttling på GPU. 2: Flere RAM. 3: Hvis ikke OC af CPU kan lade sig gøre, så er det nok på tide at skifte denne.

tirsdag, 6. december 2016, 14:26

Vælg en pc for mig

Jeg villle tage denne i stedet med GTX1080 og 256GB SSD til 12499k. http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-gamer-pc/ACDGB1PEQ034/acer-predator-gamer-pc Deres månedens gamer-deals plejer at være rimeligt skarpe. Skal så siges at jeg pt. arbejder for Acer, så hav det in mente, men er sikker på at nogle andre fra forum kan af- eller bekræfte at prisen er skarp.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.