Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 13:38

Forfatter: HerrMansen

Berle bygger ny Gamer PC

Vær sikker på du bestiller Samsung's B Die variant af de RAM. Hynix udgaven har problemer med Ryzen og Overclocks. (Taler af dybkøbt erfaring) https://www.reddit.com/r/Amd/comments/62…onfusion_eg_on/ Burde være en af de her to, ifølge Reddit med CL14 og CL15 timings. F4-3200C14D-16GTZ F4-3200C15D-16GTZ

I dag, 10:06

Til LAN party

Sikkerheden varierer fra LAN til LAN, men jeg har aldrig selv været ude for at folk har hevet udstyr ud og løbet med det. Men jeg ville nok lade være med at lade pung og lign. ligge fremme, og holde det i en rygsæk. Der er faktisk rigtig mange der spiller/sover/spiser uafbrudt hele weekenden, men det er meget personligt hvad man har lyst og energi til. Der er også ofte konkurrencer og turneringer på konsol, så man lige får flyttet rumpetten lidt, og ture ned til den lokale Fakta/Føtex for noget ...

lørdag, 19. januar 2019, 10:39

Gamer Build på et budget

Mit råd - Hold dig fra de helt billige H310 chipsæt bundkort, og brug lige en hundredlap mere på at få B360. Specielt ift. strømstyring på større CPU'er og ikke mindst mindre begrænsninger på RAM hastigheden.

fredag, 18. januar 2019, 23:48

Nyt grafikkort.

Hvis du lige venter en uges tid, så kan du få et 2060 til ca. samme penge, som er lige en generation nyere og lidt hurtigere.

fredag, 18. januar 2019, 13:36

Problemer med m.2 drev

Det er ikke disken selv der skal drivere til - Det er NVME support til dit bundkort/OS. Det er lidt rodet. Det er det samme problem med USB3 i Windows 7 under installation - Det kræver også specielle drivere

fredag, 18. januar 2019, 01:26

Problemer med m.2 drev

Det er sgu da nok derfor at du har problemer - Windows 7 er ikke just NVME kompatibelt ud af boksen. Hvis jeg lige hurtigt googler "NVME Windows 7", får jeg en hel masse tråde omkring fixes til at få dem til at virke med Windows 7, så jeg kan næsten kun forestille mig at det er der du skal kigge.

torsdag, 17. januar 2019, 15:55

Problemer med m.2 drev

Kan du tvinge M.2 porten til at være NVME? Der er nogle gange problemer med at se NVME diske første gang, hvis BIOS ikke er sat ordentligt op.

tirsdag, 15. januar 2019, 12:54

Berle bygger ny Gamer PC

ML blæserne ligger i den mere stille afdeling af fans - dog ikke helt i toppen. Jeg ville personligt altid vælge en AIO der passer med kabinettets front/top, så det ser visuelt pænest ud. Og personligt er jeg ikke meget for 120'ere, da blæserne ofte skal skrues en kende op for at give god køling, ift dobbelt radiator areal på 240 og en ekstra blæser (oftest)

tirsdag, 15. januar 2019, 11:00

Flere blæsere

Husk at hoppe ind i BIOS'ens fan menu og juster på strømmen. Du har ikke lyst til at brænde en blæser af på pumpeporten

tirsdag, 15. januar 2019, 09:16

Bios finder ikke altid boot SSD

Også en mulighed - Det er dog normalt at bundkortet flytter boot priority, hvis en disk forsvinder. Og det er ikke alle ændringer i BIOS der skal saves - nogle applies bare uanset hvad.

mandag, 14. januar 2019, 18:35

Berle bygger ny Gamer PC

Du har Intel, så du behøver ikke rigtig tænke over QVL overhovedet. Det er pt. kun Ryzen der har lidt problemer med at køre hurtige RAM på deres hastigheder, hvis CPU'en er overclocket.

mandag, 14. januar 2019, 17:28

Bios finder ikke altid boot SSD

Lyder mere som en firmware fejl, eller en fysisk defekt på disken.

torsdag, 10. januar 2019, 12:06

V: i7 4770 - Asus z97-P - 16gb ram

Tråden er fra JUNI. Det er den nok

torsdag, 10. januar 2019, 11:11

Projekt "Cyberduck" - Et Cyberpunk vandkølings build fra redaktionen.

Airflowet er ikke helt færdig - Oprindeligt var planen at der blev suget ind i siden, og ud i top og bund. Men mine CM blæsere blev ved med at skrabe mod bunden af kabinettet, så jeg måtte vende dem om.

onsdag, 9. januar 2019, 23:35

Tweak.dk tester PlayStation Classic konsollen

Mjaa... med den pris den er røget ned til, er det faktisk ikke et helt dumt køb, hvis man vil køre lidt emulation (og hacker den self)

onsdag, 2. januar 2019, 22:58

vand og freon køling

Eller den her https://www.labtech.dk/produkt/nzxt-hf-2…net-ventilator/ Tror sgu ikke helt der bliver sorteret i de varenumre der kommer ind fra leverandører - så navnene kan være noget... random.

onsdag, 2. januar 2019, 18:13

TEST: Corsair H60 120mm AIO 2018 Edition

Vi tester efter nogle helt faste parametre, for at give et enstydende billede på tværs af kølere indenfor denne. Dit scenarie er måske en anelse ekstremt, for hvis vi skruede helt ned for fan profilerne for at gennemtvinge støjsvaghed, så ville det påvirke temperaturen mærkbart den forkerte vej. Igen - der er en udførlig forklaring i hver test om setuppet.

onsdag, 2. januar 2019, 11:48

TEST: Corsair H60 120mm AIO 2018 Edition

Hvilken fanprofil kører du med, Viper? Vi bruger jo en lidt specifik fankurve i vores tests.

onsdag, 2. januar 2019, 11:48

Mange tak - Er ganske tilfreds med slutresultatet, nu det er færdig og bare står

søndag, 30. december 2018, 22:15

Showroom Først skal træet vises, og siden skal det spises...eller noget. Cryofuel smager nok lige så slemt som det lugter, så måske vi bare holder os til at vise "træet" for denne gang. Ved hjælp af min Cooler Master RGB controller (og nok ca. 15m's kabler frem og tilbage i alt), er RGB opdelt i fem zoner. Top, Side, Bund, EK Blokke og RAM, i henholdsvis Cyanblå og Lilla. Det skal dog vise sig at være en udfordring at få mit Nikon til at makke ret, og opfange farveforskellen korrekt - og på trod...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.