Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 18:06

Forfatter: Berleburg

Berle bygger ny Gamer PC

Citeret fra "bauner" Herligt du er tilbage Berle.... Jeg bliver aldrig fan af Corsair´s AIO. Personligt ville jeg kigge nærmere på Arctic Cooling Liquid Freezer. De er billigere, larmer langt mindre og du slipper for Corsair Link software. Som bonus passer blæserne perfekt til dit FD skur. Tak. Jeg tjekker det ud. Jeg sætter stor pris på forslag. Jeg læser og ser hver dag nye ting, der gør at jeg vakler i mine valg. Fx overvejer jeg om jeg skal væk fra ASUS og i stedet vælge Gigabyte eller MSI ...

tirsdag, 15. januar 2019, 13:11

Berle bygger ny Gamer PC

Det er faktisk nogle af de overvejelser jeg har haft. En H100 ville passe godt i toppen og give en god symmetri til det invendige design. Desuden vil der blive tale om exhaust, så det vil være noget varmere luft, der passerer radiatoren, og dermed vil jeg nok opnå en bedre effekt ved en større rad og to blæsere. Dermed kan jeg også beholde min rear exhaust og skabe bedre flow i kabinettet.

tirsdag, 15. januar 2019, 12:36

Berle bygger ny Gamer PC

Vil det være værd at opgradere H60 til fx en H100i? Det er ikke fordi jeg forventer den store OC, men jeg vil gerne have muligheden. Så jeg overvejer at gå med 240mm i stedet. Hvad er den generelle holdning til H100x? For støjende ift. ML-blæsere? Jeg savner en anmeldelse af H100x her på siden.

mandag, 14. januar 2019, 20:40

Berle bygger ny Gamer PC

Citeret fra "HerrMansen" Du har Intel, så du behøver ikke rigtig tænke over QVL overhovedet. Det er pt. kun Ryzen der har lidt problemer med at køre hurtige RAM på deres hastigheder, hvis CPU'en er overclocket. Super. Det er godt at vide.

mandag, 14. januar 2019, 14:14

Berle bygger ny Gamer PC

Spørgsmål til de bedre vidende vedr. RAM. Jeg har kig på disse: F4-3200C16D-16GTZR. De skal sidde i et Asus ROG Strix Z390-F Gaming. Jeg har derfor kigget i QVL for bundkortet. Her finder jeg ikke den eksakte model, men det nærmeste jeg kan komme er: F4-3200C16D-16GTZ - Dvs. der mangler et R til sidst i modelnavnet. Men på G.Skill's egen side kan man dog under deres QVL se at der er support. index.php?page=Attachment&attachmentID=1774 Spørgsmål 1: Skal jeg blot ignorere dette, og antage at det s...

mandag, 14. januar 2019, 07:37

Ny gamer pc

Hvad ligger der bag valget af i7 fremfor "blot" en i5?

søndag, 13. januar 2019, 23:03

Berle bygger ny Gamer PC

Hvor er det fedt at researche til et build. Men hele min aften går med det fremfor at game, lol! Opdateringer: - CPU-køling: Jeg har set mig lun på Hydro H60, så det ender jeg nok med. Om det så bliver som rear exhaust eller top exhaust vil jeg gå og summe lidt over. Det bliver den nye udgave med RGB. Link: https://www.pricerunner.dk/pl/184-458154…60-(201-120mm - RAM: Der er utallige af modeller. Men jeg er nået frem til at prisforskellen mellem 2666 og 3200 er så lille, at jeg lige så go...

lørdag, 12. januar 2019, 23:10

Berle bygger ny Gamer PC

Citeret fra "Viperrros" Umiddelbart kunne du jo overveje en Ryzen CPU hvis du vil spare lidt skillinger. Til gaming er de lidt dårligere men de ekstra core's vil sikkert være godt til produktivitet afhængig af applikation. Hvis du går Intel vejen vil du så have gavn af så hurtig RAM? Kunne eventuelt være et sted at spare lidt men omvendt ved jeg ikke helt hvor meget der er at komme efter. Der er nok ikke det store at hente rent ydelsesmæssigt ift. RAM. Men det kommer også meget an på hvilke spi...

fredag, 11. januar 2019, 13:39

Berle bygger ny Gamer PC

Citeret fra "Uber" Fedt, Berleburg :-) Lad os følge byggeprocessen herinde? Det skal jeg nok gøre. Jeg overvejer at gøre det til et hygge-projekt for ikke at lade det påvirke min økonomi så meget. Men så bliver der også tid til at kæle lidt om det.

fredag, 11. januar 2019, 13:25

Berle bygger ny Gamer PC

Hej alle Så vågner bjørnen igen fra sin dvale da tiden er kommet til at bygge en ny computer. Min nuværende maskine har efterhånden en 6 år på bagen, og selvom der har været et par opgraderinger undervejs, er det vist på tide at på skiftet nogle af de mere grundlæggende dele. Forhold #1: Jeg beholder min nuværende GPU. Der er tale om et ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix Gaming. Forhold #2: Jeg beholder mine nuværende SSD (Samsung 850 EVO 500 GB og Samsung 840 250 GB) og HDD (Seagate Barracuda 3TB)...

mandag, 10. september 2018, 11:28

Nye højtalere, hvilket?

Jeg bruger et par Bose Companion 20. Normalt er jeg helt enig i at et par gode studie-monitorere er at foretrække. Men jeg valgte at lade design og nemhed bestemme, og det har jeg på ingen måde fortrudt. Du får en bundsolid lyd ud af dem - og selvom de er uden dedikeret subwoofer. De kan nemt spille en fest op, og de har en flot og bred lyd.

tirsdag, 20. september 2016, 21:49

Råd til opgradering af grafikkort

Citeret fra "ShoutingSeeker" Husk, at det vist fylder 2 1/2 slot. Yea. Jeg har vist rigeligt plads. Men god pointe. Citeret fra "TheisBP" Jeg havde hapset sådan et kort her: https://www.computersalg.dk/i/1621175/gi…q=gigabyte+1070 Tak! Jeg kigger på det.

tirsdag, 20. september 2016, 18:45

Det ser fornuftigt ud. Jeg tjekker lige nogle reviews af Gainward-udgaven.

tirsdag, 20. september 2016, 16:38

Right. Det kan jeg godt se. Beklager min uvidenhed. Har virkelig ikke brugt vildt meget tid på at nærstudere de enkelte modeller. https://www.komplett.dk/product/894739/h…g-strix-gaming#

tirsdag, 20. september 2016, 12:53

Så kan det godt være det bliver en 1070 m. 6GB jeg skal kigge efter.

mandag, 19. september 2016, 21:03

Alright. Det kan der nok også blive råd til. Er der meget at komme efter ved 6 GB? Jeg har svært ved at forholde mig til om det skal vøre 3/6GB.

mandag, 19. september 2016, 20:35

Ja, jeg skal nok også over i en større CPU til den tid. Jeg er begyndt at arbejde i Photoshop og Premiere Pro med denne maskine, så det ville være rart nok. Synes bare 1070 er så pebrede. Men kan måske godt vente lidt tid.

mandag, 19. september 2016, 19:22

Okay. Jeg har nok misforstået noget. Det undrer mig dog stadig, at min ydelse er så forholdsvis god i dag med et GTX 770, og så ved 1440p. Jeg er jo stadig åben for forslag til et nyt kort der ville kunne give mig mere ydelse.

mandag, 19. september 2016, 18:38

G-sync gør også en verden til forskel må jeg sige. Hvis jeg slog det fra ville min fps også styrtdykke. Tror det er dét, der gør forskellen.

mandag, 19. september 2016, 18:06

Kører du med G-Sync? Og hvad vil du evt. anbefale mig at kigge på i stedet?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.