Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 13:29

Forfatter: HerrMansen

Har du set et godt tilbud? Så del det da med os andre!

Der blev nok mere peget fingre af den pris han krævede, på trods af at der manglede et grafikkort.

I dag, 10:41

SSD - Hvad køber man?

I så fald ville jeg hive fat i noget ala. en Samsung EVO (Eller deres mindre kendte, no-label OEM varianter) som har NVME (Ikke bare M.2 - Der skal stå NVME ordret), så du sidder lige det kortere og venter, når du skipper frem og tilbage i dit videoindhold mens du redigerer.

I dag, 09:34

SSD - Hvad køber man?

M2 != NVME. Meget vigtigt at man lige adskiller de to ting, Beamer. M.2 portene kan i dag enten køre SATA eller NVME, hvor den første ikke giver nogen praktiske fordele ift. en 2,5" SSD og NVME giver et teoretisk boost på omtrent 2-4x SATA hastighederne (dog sjældent noget man lægger mærke til i daglig brug, medmindre man arbejder med meget store og tunge filer i realtid, som f.eks. video eller billedredigering) Jeg ville personligt hoppe på en A400 fra Kingston. De koster ikke alverden, og på t...

lørdag, 15. december 2018, 11:20

NAS spørgsmål - Hvorfor JBOD over Single?

Jeg køber bare en større harddisk personligt. Min 6TB WD RED har plads til alt det jeg har behov for, og intet af det er uerstatteligt på nogen måde. Så jeg blander mig pænt udenom diskussionen om det er noget man råder folk til

fredag, 14. december 2018, 22:03

NAS spørgsmål - Hvorfor JBOD over Single?

Som I jo selv siger er det for at undgå at have 10 forskellige drev, i stedet for ET enkelt logisk drev. That's about it.

torsdag, 13. december 2018, 10:05

CS:GO opdatering modtager massiv kritik fra medier og fans. 14000 negative Steam anmeldelser

Nej det kan du ikke bare lige. Alle tidligere "ejere" af spillet har fået en særstatus i form af en "Prime" rank - Og alle der starter spillet op nu har ikke denne før de har spillet en hel del tid, eller betaler for spillet som tidligere (i form af ingame purchases) Er du veteran af spillet, sorterer du bare spillere fra der ikke har Prime, og så er det lige som du er vant til fra tidligere. Win Win for alle.

torsdag, 13. december 2018, 10:02

Har fundet købet, men kan julen ændre det?

Det er helt normalt at kølere der kom på markedet før AM4/Ryzen ikke nødvendigvis har beslagene med i kassen. Mener du bare kan skrive til Noctua og få beslagene ved fremvisning af faktura, og så bruge stock køleren i mellemtiden.

onsdag, 12. december 2018, 14:39

Lidt hjælp til port forwarding

De fleste Gateways (Modem, Router, Access Point) enheder fra udbyderne har UPNP sat til som standard. Som sagt har jeg ikke rørt ved port forwarding i en del år efterhånden selv.

mandag, 10. december 2018, 14:32

Port forwarding til Destiny 2

Ja det ville også være mit bud - UPNP har i en del år mere eller mindre fikset alle NAT/Port problemer i programmer der understøtter det. Men hvor den indstilling så lige er i routeren er et godt bud.

mandag, 10. december 2018, 12:20

Port forwarding til Destiny 2

Nu er det godt nok mange år siden, jeg har haft brug for at lege med port forwarding. Har du kigget inde i NAT Passthrough en gang?

torsdag, 6. december 2018, 08:51

Skærm nægter 144hz

Den eneste forskel på kablerne er mængden af isolering, og dermed potential båndbredde over X meter. Jeg bruger selv de næst-billigste fra AV-Cables til 1400P 144hz DP uden problemer herhjemme. Og øh.... så har OP allerede prøvet andre kabler.

onsdag, 5. december 2018, 22:31

Skærm nægter 144hz

Lyder godt nok sært - Lyder godt nok som om der er enten en driverfejl eller et hardwareproblem.

tirsdag, 4. december 2018, 14:42

DR.DK: Fra i dag kan du frit handle i alle netbutikker i Europa

Fedt. Så er Amazon endelig lukket op - Men der går så også rygter om at Amazon.dk snart er en realitet, så mon ikke Amazon lidt har lugtet det på forhånd og har planlagt derefter.

tirsdag, 4. december 2018, 10:15

Julekalender 2018

Har tidligere år været med i alt jeg kunne få hænderne, men har ikke haft overskuddet til at igennem alle de meningsløse quizzer i år. Men jeg tænker da at de sædvanlige skurke har deres pakkekalendre. Proshop, Komplett osv osv.

søndag, 2. december 2018, 20:15

S: EK-Vector RTX 2080 RGB - Nickel + EK-Vector RTX Backplate - Black

Hvis du ender med backplate til overs, napper jeg den gerne. Fik ikke selv bestilt en i sin tid.

fredag, 30. november 2018, 21:39

AMD Ryzen 2 unboxing på Tweak.dk

Komplekse BIOS og fysiske hacks er en anelse undtaget.

fredag, 30. november 2018, 21:36

Proshop nægter at sende vare under garanti retur uden gebyr!

Jamen... så er vi jo enige. Som jeg (og du siger) er det teknisk set kundens bevisbyrde, men undtaget "åbenlyse" brugsskader, antages der generelt at det er en fabrikationsfejl.

fredag, 30. november 2018, 14:11

Advarsel om omfattende svindel.

Alright - Så tror jeg liiiige vi holder inde med den casual racisme tak.

torsdag, 29. november 2018, 15:27

Advarsel om omfattende svindel.

Er RET sikker på at Bosnien ikke er en del af Mellemøsten, Per. Men det er en anelse fordomsfuldt hvis du spørger mig. Andersens - Kan du ikke lige skrive til Tweak over PM på Facebook? Kan se du har nævnt sagen et par gange inde i vores salgsgruppe. Bare så vi har alle facts.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.