Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 263.

søndag, 13. september 2009, 12:45

Forfatter: tankabbot

BFG 7800 GS (Hvad sker der for en dyr pris)?

Hej Har et BFG 7800 GS - 256 mb ddr3 - AGP x8 liggende som jeg gerne vil have vurderet. Faldt over et link fra proshop.dk, som på ingen måde giver mening! http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=160364 Jeg mindes at have givet 1500-1700 kr. for det i sin tid, men hvad faen laver proshop? Anyways, en vurdering ville være rart! Jeg mener selv en 300 kr.? /Tankabbot

fredag, 13. juni 2008, 16:24

Arcanum bortgives!

Heysan Er ved at rydde lidt op i gemmerne, og fandt dette spil, som kun har været installeret én gang. Spillet er som nyt og naturligvis originalt, og skulle efter sigende være et fedt rollespil. Spillet er fra 2001, og informationer om det kan ses her: http://www.terra-arcanum.com/sierra/ Spillet kan afhentes på min adresse helt og aldeles gratis efter først til mølle princippet.

søndag, 22. april 2007, 18:59

BF-2 Super slow interface!

Citeret Originally posted by Svan Hvor lang tid har problemt være der? Hmm.... det har vel været der i et halvt år. Hvorfor? Expendable>> Jeg har aldrig haft lags eller noget som helst i BF2 , det er kun interface og serverlist jeg har problemer med. Dog kan knapperne i menuen også blive langsom. Især hvis det er problemet med de langsomme serverlist jeg har, så er knapperne til "options" m.m. pludselig meget langsomme om at blive highlighted (de lyser jo op når markøren ryger hen over). Tankab...

søndag, 22. april 2007, 15:27

Jeg har lige det omvendte af dig... Engang imellem kan jeg bladre i serverlisten uden problemer, men langt de fleste gange, står den på uanede lange ventetider fra man klikker til der sker noget... SUK! Tankabbot

søndag, 22. april 2007, 13:23

Hey tweaker´s Jeg er ved at få spat af at spille BF2 i øjeblikket. Menuen er simpelt hen blevet SÅ utåleligt langsom om at reagere på noget som helst. Det skal lige siges, at det kun er i online delen, nærmere bestemt "Multiplayer" og når man skal vælge server! Jeg trykker på en server jeg gerne vil ind på, og sommetider går der jo satme op til 25 sekunder inden informationerne om den enkelte server kommer frem! Det er da til at gå amok over! Desuden, så er det ikke altid at jeg kan logge på en ...

onsdag, 22. november 2006, 18:40

Windows Media Player med mørke farver!

Windows media player 10 WinXp Gforce 7800GS med 9.1.4.7 forceware driver Ved ikke om det hjælper? Har prøvet de tricks der står på siden, men det hjalp ikke... Suk! Tankabbot

onsdag, 22. november 2006, 17:33

Windows Media Player med mørke farver!

Heysan Efter jeg trykkede ja til at "sikkerhedskopiere mine licenser" i Windows Media player, er den begyndt at afspille alt i meget mørke og dunkle farver. Ikke noget med skærmen at gøre. Contrast og brightness står som de altid har gjort. Nogen der har nogle løsninger på mit problem? På forhånd tak! Tankabbot

onsdag, 21. september 2005, 12:27

Computer bliver langsom ved LAN

Tjaa, tror det nu ikke. Problemet er konstant! Selvom det er lan over 3 dage med ca. 60 deltagere... Så jeg tror ikke, at det er her problemet ligger. De andre computere på netværket kører desuden ganske fint. Tankabbot Citeret Oprindeligt indlæg af Meinder Til lan party'er leder ens lan opsætning hele tiden efter andre lan tilslutninger og det tager nogle gange et par minutter før den har fundet alle.. Og alle andre pc'er sider også og kigger efter pc'er så der er hele tiden knald på linien og ...

onsdag, 21. september 2005, 12:25

Det vil jeg lige prøve at gøre... evt også prøve nogle andre spyware og antivirus programmer... Vender lige tilbage med en opdatering, når jeg har testet det fredag. Tankabbot Citeret Oprindeligt indlæg af Nelly Okay, hvis problemet kun eksisterer når du er til LAN så er det tydeligt noget i din opsætning, ellers ville problemet jo også være der når du kørte på dit eget LAN netværk (går udfra at du har et LAN netværk hjemme da du skriver at du ikke har automatisk IP). Så derfor tjek din start op...

tirsdag, 20. september 2005, 17:35

Min computer står ikke til at automatisk tildeling af ip-adresse! Har haft lan til mange gange, også da jeg I sin tid købte computeren. Den er ikke mere end 4 måneder gammel. AMD 64 3200+ X800Pro 256 MB Asus K8V Deluxe 2x512 Corsair PC4000 Så langsom er den jo ikke... Men problemet var der også, da jeg lige havde købt den. Tankabbot

mandag, 19. september 2005, 20:24

RE: Surround sound headset og lydkort - Kompatibilitet?

Searchede lige lidt på nettet... Fandt svaret. Doh Tankabbot Citeret Oprindeligt indlæg af tankabbot Heysan... Spørgsmålet er jeg sikker på, at jeg godt selv kan svare på, men jeg er ikke så ferm til alt det computerfis, og derfor er det jo godt at der findes tweak.dk/forum ;D med en masse kloge hoveder, som gerne vil hjælpe en med problemerne! Har købt et Speedlink Medusa headset med 5,1 surround sound. For at udnytte surround sounden i praksis skal jeg have et surround lydkort. Har derfor kigg...

mandag, 19. september 2005, 20:19

Surround sound headset og lydkort - Kompatibilitet?

Heysan... Spørgsmålet er jeg sikker på, at jeg godt selv kan svare på, men jeg er ikke så ferm til alt det computerfis, og derfor er det jo godt at der findes tweak.dk/forum ;D med en masse kloge hoveder, som gerne vil hjælpe en med problemerne! Har købt et Speedlink Medusa headset med 5,1 surround sound. For at udnytte surround sounden i praksis skal jeg have et surround lydkort. Har derfor kigget på Creative Audigy2 value. Glimrende kort til billige penge. Men kan se, at det har 7,1 surround s...

mandag, 19. september 2005, 20:09

Citeret Oprindeligt indlæg af Shooqer Spyware? Virus? Nej på ingen måde! Har TrendMicro PC-Cillin03 med indbygget firewall. Har aldrig registreret én eneste virus på min comp, og desuden forsvinder problemet også, når min computer ikke er tilsluttet lan mere. Tankabbot

mandag, 19. september 2005, 20:07

Heysan... Undrer mig lidt over en ting. Jeg har lagt mærke til, at min computer bliver mærkbart langsommere, når jeg er tilsluttet LAN. Opstarten er længere, og bare det at åbne en mappe tager markant længere tid. Er det normalt? Kan man afhjælpe problemet på en måde? På forhånd tak! Tankabbot

lørdag, 23. juli 2005, 00:08

BF2 crasher / fejlmelding

Køb spillet! \\Tankabbot

onsdag, 9. marts 2005, 00:53

Kan ikke slette fil!!!

Så fik jeg den slettet! Bootede fra en cd, og så kunne lortet sgu slettes. Endelig! Tak for de gode råd! Tankabbot

tirsdag, 8. marts 2005, 12:28

Kan ikke slette fil!!!

Heysan Jeg har et problem, jeg ville slette killdisk som jeg igår pakkede ud fra en zipfil, men da jeg ville slette lortet fik jeg noget lign. at vide; "Filen kan ikke slettes da den måske bruges af en anden bruger eller et andet program"... Har prøvet at lukke forskellige programmer, genstarte osv osv osv... Men lige lidt hjælper det? Tror I regcleaner kan "kill this motherfucker?" På forhånd tak! tankabbot

fredag, 4. marts 2005, 10:42

KotOR II - swooprace bug

Havde også nøjagtige samme problem! Men jeg holdt bare højre musetast inde når startlysene begyndte at bevæge sig hen mod grønt lys. Slap først når jeg var kommet afsted... Ved ikke om det er det, som står i tråden, gider ikke rigtig tråden da jeg har gennemført spillet Det irriterede nemlig også mig grænseløst, men jeg prøvede bare alt muligt, og til sidst løste jeg sgu selv problemet. tankabbot

fredag, 18. februar 2005, 21:11

Maria og ham den skøre tysker! Hvor?

Heysan Jeg leder efter den filmsekvens med ham tyskeren, som har optaget sig selv mens han står og "mixer" og mimer til Maria og andre popsange. Er der ikke nogen som kan fortælle mig hvilken hp den er lagt ud på? På forhånd tak! tankabbot

onsdag, 16. februar 2005, 20:08

S: PC-Spil

Yes, så skal der lige ryddes lidt ud i samlingen. Jeg sælger Starwars: Knights of the old republic, Gangland, Rally Champions Ship, Diablo II + Lord Of Destruction expansion samlet for 350 ,- CD´erne har absolut ingen ridser! tankabbot

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.