Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 950.

tirsdag, 26. november 2013, 12:02

Forfatter: Hatten

Formaterings CD

Hejsa. Er der en som kan hjælpe med en bootbar CD, hvor den automatisk formaterer harddisken og evt. skubber drevet ud når den er færdig?

onsdag, 12. december 2012, 08:28

^^

Opsa.. ingen der kan bruge sådan en fin pc ?

tirsdag, 20. november 2012, 21:35

S: IBM ThinkPad T500

Hej, jeg har overtaget sådan en her - har ikke brug for den, så vil forsøge at sælge den. Som jeg kan se er den 100% standart, brugeren har passet rigtig godt på den ved at bruge medfølgende taske. Batteriet køre som det jeg har brugt den 3t20min. Herefter begyndte den at brokke sig, så man må sige det er ok. (ved internet brug - surf) Den leveres formateret, jeg har spillet en time eller to World of Warcraft på den uden problemer så også en fornuftig stærk pc, som kan det meste - har wifi og bl...

mandag, 19. november 2012, 14:33

Ipad 2 alternativ ?

Hej jeg er ved at finde ud af hvilke alternativ der er til Appels Ipad 2 i android verden, og synes det er noget af en jungle - Hvad forslår i? OBS: Jeg hader ikke Appel, har blot ikke andre produkter fra dem så og synes ikke det er så smart kun med et produkt, og ville da helst have noget der køre på Android - ( hvis det kan lade sig at gøre ) Er grøn på området og skal bede om lidt ekspert hjælp.

onsdag, 1. september 2010, 13:32

Xbox 360 film fra pc / Mediacenter

Hej, jeg prøver at få min Xbox 360 til at tage mediacenter delen fra min pc. Men den får åbenbart ikke adgang til min pc, det sjove ved det hele er at jeg har tilladt den på min pc og den kan se det standart delte arkiv ? Her kan jeg også tilgå de standart filer som ligger der, dog kan Xbox ikke se hvis jeg deler et nyt arkiv som f.eks. film, musik mm. ? Pcen kan godt se Xbox ved mediacenter delen men xbox kan ikke finde min pc i den del. Nogle som kan give mig noget hjælp her? Ting jeg har prøv...

mandag, 21. juni 2010, 17:22

Mangler film converter

Hejsa, mangler en film converter der kan lave forskellige film formater om til .flv ? - nogle der kender noget, resultat filen skal ikke fylde det dobbelte Lad mig høre hvad I har af erfarringer!

søndag, 24. januar 2010, 12:36

klip i mp4 film

Hej søger et program der kan klippe mindre sektioner ud af en mp4 film optaget med mobil telefon ? Nogle der kender noget, google gav svar. Men ikke just noget brugbart, så derfor vil jeg høre om nogle havde erfarringer med noget? Tak.

onsdag, 13. januar 2010, 15:57

Windwos vista data overførsel på netværket

Hej, jeg har en arbejdskollega som køre vista 32bit. Han siger den er LAAAAAANGSOM når han føre data over netværket. Jeg kan huske noget om det fra da jeg selv kørte Vista, der kunne man hente en "fixpack" også kørte den noget mere data igennem. Men google kan desværre ikke hjælpe mig Nogle der kan huske noget omrkring det, eller har gode idéer til hvad man kan gøre? På forhånd tak for hjælpen!

mandag, 4. januar 2010, 09:07

access 2002

Godt nytår til folket! Ville høre om nogle vidste om man kan hente Microsoft´s Access 2002, jeg har været rundt og lede efter den. Det er fordi vi har fået office 2007 af firmaet, men det kan vores finans program ikke benytte Accessén fra. Det var enlig for at slippe for at opgradere, da vi ikke har behov for at få noget der kan mere end det vi har pt. På forhånd mange tak for svar!

fredag, 17. april 2009, 13:25

Ghost til bootable CD

Det lykkedes mig at skabe et image med Macrium reflect, men når jeg har restore C: så booter den op og vil søge på netværk (DHCP) lige meget hvad jeg foretager mig? - Kiggede på deres side, der står ikke noget om dette. Har du oplevet det?

torsdag, 16. april 2009, 15:54

Ghost til bootable CD

Citeret Oprindeligt indlæg af Bambo Macrium Reflect fungerer fint og er gratis http://www.macrium.com/reflectfree.asp Du laver en Linux baseret rescue-cd og klarer restore derfra. Kan også åbne en backup inde fra Windows og udpakke enkelte filer. Ellers er der Paragon Express, også gratis - kan knapt så meget http://www.paragon-software.com/home/db-express/ Super, det vil jeg da lige prøve og kigge lidt på. Takker for foreslaget! :0)

torsdag, 16. april 2009, 12:23

Ghost til bootable CD

Hej tweakers, jeg skal have lavet mig en "backup" af de mest nødvændige ting på C:/. Jeg vil gerne have det sådan jeg har en CD jeg kan boot op fra også den selv køre image ind. Hvilket program skal jeg ud og købe mig før dette kan lade sig at gøre, gerne så simpel så muligt. (brugervenligt) OBS. prøvede at lede lidt men fandt desværre ikke noget brugbart herinde, derfor denne tråd. Tanks ppl.!

onsdag, 4. marts 2009, 08:56

S: Projekter og lærrede

Hejsa, har sat noget udstyr til salg på gul og gratis for noget tid siden. Har ikke fået det solgt endnu, så vil smide det herind :0) Kig her: http://www.guloggratis.dk/radio-tv/projektor/annonce/4605845 Prisen kan forhandles.

tirsdag, 3. februar 2009, 19:45

Driver til dette joypad????

hej folkens søger driveren til denne controller?? Nogle der kender den, fik den med til et grafikkort for læææænge siden. Kan dog ikke finde driveren til den inde på asus hp, kan faktisk ikke finde nogle drivere til deres controllere Hvis man bar smider den til kan xp ikke genkende den, så nogle der ved noget?

tirsdag, 27. januar 2009, 08:57

S: Dell c9300 notebook

Hej tweakers, ja min kæreste skal af med sin bærbar da hun gerne vil have en af de her små modeller 8,9" skærm til hendes skolebrug. Kort information om pcen: Den er blevet brugt udelukket til skolearbejde, den har brugsridser men er ikke blevet hærget eller ligende, synes den ser ganske fin ud. Spec: Mærke: Dell Modellen af barebone: c9300 Skærm: 17" Windows XP home Taske Billeder af den: Billede1 Billede2 Forbeholder mig retten til at sælge den hvis jeg af en eller anden grund ikke finder salg...

mandag, 26. januar 2009, 09:44

Dell laptop

Hej tweakers, ja min kæreste skal af med sin bærbar da hun gerne vil have en af de her små modeller 8,9" skærm til hendes skole brug. Kort information om pcen: Den er blevet brugt udelukket til skole arbejde, den har brugsridser men er ikke blevet hærget eller ligende, synes den ser ganske fin ud. Spec: Mærke: Dell Modellen af barebone informere jeg om senere fik desværre ikke skrevet det ned. Mener den hedder c9300 17" Skærm Medfølger windows XP home Billeder af den: Billede1 Billede2 Gør opmær...

onsdag, 21. januar 2009, 18:12

Nogle der ved noget om Sony Ericsson c902

Citeret Oprindeligt indlæg af SShadowS Så må du jo bare finde en anden telefon og skrive til elskerinden på. Nu ikke lige det der er problemet, søger funktionen da jeg benytter tlf med pc. Og hvis jeg får fravalgt sådan den gemmer sms bliver denne service en hel del hurtigere.

onsdag, 21. januar 2009, 15:46

Hehe ja, sådan er vi jo så forskellige. Har kigget rundt på nettet efter nogle steder hvor oplysningen kunne være. Desværre ikke fundet noget, men må fortsætte min søgning eller bar leve med det. :0)

onsdag, 21. januar 2009, 14:27

Hvis ingen ved det, er der så nogle der har nogle gode idéer til hvor man kunne finde sådan en information. OBS. Det står ikke i manualen, har kigget.

mandag, 19. januar 2009, 22:17

Kan man slå fra sådan ens mobil ikke gemmer sendte beskeder på en Sony Ericsson C902 ? - Synes det mega belastende, så ønsker at slå det fra.. Kan man det, har ledt og ledt. Dog intet fundet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.