Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 18:24

Forfatter: Uber

NAS spørgsmål - Hvorfor JBOD over Single?

Læst denne super nemme forklaring? https://searchstorage.techtarget.com/definition/JBOD Ellers spørg, så kan jeg sætte flere ord på. Groft sagt er JBOD, som du selv er inde på, bare "Just a Bunch Of Disks" En kombinering af dine diske til een stor logisk disk. Det giver dig ingen performance.

I går, 18:09

Gratis spil i weekenden

Følgende spil er gratis i weekenden subnautica https://www.epicgames.com/store/en-US/pr…subnautica/home thecrew2 https://uk.gamesplanet.com/games/offers/…Ivtegu0kXxiFaS0 Lego the hobbit https://www.humblebundle.com/store/lego-…hryXcgeScN1yWtk

I går, 14:16

De dårligste passwords i 2018 afsløret. 123456 topper stadig

Facepalm: De 100 værste adgangskoder i 2018 er blevet afsløret. For femte år i træk forbliver "123456" nummer 1, og på andenpladsen over dårlige passwords finder vi sjovt nok ”passwords” Undersøgelserne er foretaget af Dashlane, som efterfølgende har sammensat “worst password offenders” i 2018. Her er listen: 1 123456 2 password 3 123456789 4 12345678 5 12345 6 111111 7 1234567 8 sunshine 9 qwerty 10 iloveyou 11 princess 12 admin 13 welcome 14 666666 15 abc123 16 football 17 123123 18 monkey 19 ...

I går, 11:51

Tweak.dk tester HyperX Cloud Flight trådløst gaming headset

Trådløst eller ikke trådløst, det er det store spørgsmål i 2018. HyperX mener trådløst. I hvert fald hvis man ser på deres nye trådløse HyperX Cloud Flight headset, som vi tager et nærmere kig på i denne test. Læs HyperX Cloud Flight trådløst gaming headset testen HER

I går, 08:00

Har du set et godt tilbud? Så del det da med os andre!

Citeret fra "Kim Daggerthuggert" "Det fede ved netop denne annonce er at man selv skal putte grafikkort i" https://www.dba.dk/andet-maerke-coolerma…/id-1050792262/ Det er nærmest fjollet IKKE at slå til her. Sikke et monster

onsdag, 12. december 2018, 09:50

Battlefield V UPDATE - Tweak.dk tester RTX IGEN!

Som det så ofte sker når vi laver benchmarks, kommer der opdateringer som kan ændre resultaterne. Det er sket nu med både nye drivere OG en opdatering til Battlefield V. Den nye driver og spilopdatering, skulle få op imod 50 % bedre performance i Battlefield V. Vi tester af hvorvidt løfterne holder stik. Læs mere om Battlefield V UPDATE - Tweak.dk tester RTX IGEN!

tirsdag, 11. december 2018, 13:11

CS:GO opdatering modtager massiv kritik fra medier og fans. 14000 negative Steam anmeldelser

Informationen kommer fra redaktionen hos pcgamer, som melder om ”CS:GO receives 14,000 negative Steam reviews in a single day after going free to play” En indikation om CS:GO opdatering måske skulle være overvejet en smule mere før udrulningen. En del af kritikpunkterne går efter Counter Strike: Global Offensive Battle Royale mode og Danger Zone, som i den grad har mødt modstand kort tid efter frigivelse, og også det faktum spillet nu er gratis, har fået fans op af stolen. Læs mere om CS:GO opd...

tirsdag, 11. december 2018, 12:36

Twitch Streamer arresteret efter formodet overfald af sin partner under livestreaming

@Alloc Det handler ikke om at komme først med noget. Jeg faldt bare over artikler/erne. Jeg har indsat link til pcgamer, som der er lidt mere kød på.

tirsdag, 11. december 2018, 10:59

Twitch Streamer arresteret efter formodet overfald af sin partner under livestreaming

Gamere ved uden tvivl man kan blive opslugt af et spil og glemme omgivelserne. Tilføjer man streaming til oplevelse, kan man ofte glemme man potentiel kan have hundrede eller for den sagsskyld tusinder af tilskuere, der overvåger enhver bevægelse eller handling man foretager. Set i bagklogskabens klare lys, ville en australsk Twitch streamer, MrDeadMoth, nok have ønsket lidt mere situationsfornemmelse, da hans overfald på konen, blev live streamet, hvilket i sidste ende førte til hans anholdelse...

mandag, 10. december 2018, 09:25

Tweak.dk tester HyperX Alloy FPS RGB Mekanisk Tastaturet

HyperX er et søskende firma til velkendte Kingston, som udelukkende har med gaming grej at gøre. Vi har tidligere set på et par af deres produkter, og i dag er turen kommet til endnu et af slagsen. Vi har modtaget deres nye Alloy FPS RGB tastatur, som ud over at benytte Kailh Silver Speed kontakter, også byder på et yderst stilrent design. Tweak.dk tester HyperX Alloy FPS RGB Mekanisk Tastaturet. Læs mere HER

søndag, 9. december 2018, 12:35

Tweak Julekonkurrence! - 1. Søndag i Advent 2018

Tweak Julekonkurrence! - 2. søndag i Advent 2018 Det er sket

søndag, 9. december 2018, 10:16

Tweak Julekonkurrence! - 2. søndag i Advent 2018

Første kapitel af Julekonkurrence 2018 - Første Søndag i Advent, og vi er klar til at tage hul på Julekonkurrence 2018 - Anden søndag i Advent 2018 giveaway. Denne gang gang skruer vi op for gevinspuljen med produkter for over 14.000 kr. Så kan du lide lækkert hardware, så er der god grund til at smide et lod eller flere i puljen. Læs mere om Tweak Julekonkurrence! - 2. søndag i Advent 2018 HER

fredag, 7. december 2018, 10:43

Julekalender 2018

Har nogen af jer nogensinde vundet noget i disse?

fredag, 7. december 2018, 07:45

Din seneste gadget?

Citeret fra "Alloc" Mit seneste køb er mit nye 75" Samsung Q6F tv samt Nvidia shield TV som blev købt til black friday Lækkert mix

torsdag, 6. december 2018, 19:35

Din seneste gadget?

Citeret fra "Switz" Mit seneste indkøb er nyt kabinet. Fractal Design S2, samt nyt vandkøling dertil da det gamle ikke passer ind i det nye lille kabinet Lækkert kabinet

torsdag, 6. december 2018, 13:33

AMD Navi RX 3080, 3070 & 3060 specifikationer og priser lækket

I går omtalte vi AMD Ryzen 3000 specs & priser lækket, 16 Cores & 5.1GHz på AM4, hvor kilden var AdodredTV, og nu er selvsamme YouTuber på færde igen. Denne gang handler det om AMD Navi RX 3080, 3070 & 3060 specifikationer og priser, og ifølge AdoredTV m Læs mere om AMD Navi RX 3080, 3070 & 3060 specifikationer og priser lækket HER

onsdag, 5. december 2018, 19:13

AMD Zen 2, Breaking or faking News?

Citeret fra "Razorblade" Den havde Jeg overset, så kun toppen af siden. Så glæd dig til det nye design snart er på :-)

onsdag, 5. december 2018, 18:37

AMD Zen 2, Breaking or faking News?

http://www.tweak.dk/news/58821/AMD-Ryzen…p-51GHz-paa-AM4 Læs du ikke Tweak nyheder :-)

tirsdag, 4. december 2018, 15:50

WIFI til hjemmet.. What to choose?

Citeret fra "Renegger" Hej Jeg kører med en Amplifi HD "Mesh" løsning bestående af en hovedrouter og to mesh-antenner. Det gør jeg fordi mit hus har flere længer og ikke helt optimale dækningsforhold for en central router. Jeg har lavet følgende opsætning for at det går op. 200Mbit internet. 1. Router fra ISP (Wifi slået fra) 2. PLA der fører internettet fra ISP-routerne til Amplifi 3. Amplifi hovedrouteren placeret centralt i hjemmet - får internet via PLA 4. to Mesh-antenner placeret ved mere...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.