Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 22.

fredag, 30. juni 2017, 14:52

Forfatter: SortSovs

Gamle Tweak.dk brugere

Torsdag, 14. juli 2005

søndag, 24. september 2006, 19:51

Hjælp til grafikkort

Jo det det har HDMI x1 (Modellen er LE-40R72B http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=207774) men der står i brugermanualen quote: DVI does not support PC function.

søndag, 24. september 2006, 18:06

Hjælp til grafikkort

Kære Tweakers Jeg skal ud og anskaffe mig et nyt grafikkort. Det skal max koste 1500kr. og det skal have et VGA output (ikke DVI adapter). Grunden til at det skal være VGA er at jeg har købt mig et Samsung 40" LCD-TV som ikke kan køre DVI. Grafikkortet skal være 16x PCI Ekspress. Håber at I kan hjælpe hurtigst muligt Med Venlige Hilsner Sortsovs

tirsdag, 25. juli 2006, 08:57

Cs:source Server!

K?re Tweakers! Jeg st?r og vil gerne have en stand alone CS Source server k?rende, men kr?ver det at jeg g?r ud og k?ber en ny version af spillet, eller kr?ver en dedicated server ikke noget Steam Login/CD Key?? H?ber i kan hj?lpe Mvh NIcolaj Jensen

søndag, 2. juli 2006, 17:22

Valg af Grafikkort..

Kære Tweakers.. Min kæreste skal have nyt GFx kort i sin spand.. Hvad er det valg for omkring 4-500,- og det skal være AGP x 8 Håber i kan hjælpe Mvh Nicolaj

torsdag, 15. juni 2006, 16:39

Internet problem?

EN helt almindelig en... Det er en sitecom DC202-v5 ... Nej jeg har ikke prøvet at opdatere den? Tænker du på Firmware?

torsdag, 15. juni 2006, 16:23

Internet problem?

Hey drenge.. Jeg har et lille problem... Jeg har skiftet min router her for et par dage siden.. Og mit internet virker fint nok, men så alligevel ikke.. Når Jeg sidder og spiller WoW og er på vent samtidig, så lige pludselig disconnecter mit vent og så bliver jeg med det samme disconnected i WoW også.. Men mit internet er ikke gået ned, og jeg kan logge på igen! Dette sker ca. hver time! Er der nogle der kan hjælpe mig evt? /Nicolaj

tirsdag, 4. april 2006, 20:02

Nefarian DØD

Gratz Mate... Vi var 3 uger om at klare hel BWL... Vi tog Nef på vores andet try, det var helt vildt, kan stadig huske den fede Fornemelse! //Moola

torsdag, 23. februar 2006, 11:55

Hjælp til Jindo

Jindo kan godt være en "hård" satan, men her er nogle grund "regler": 1. Alle Rouges på Totems! 2. Mage´n i Pitten kan klare sig selv, ingen grund til at bruge healing på ham 3. Ligeså snart du får Curse slå så mange ihjel du kan mens du har curse, hvis du er priest kast nogle pain på så mange som du kan etc. 4. Efter den nye patch er Shades nu under samme gruppe som "undeads" dvs. at paladins har en super god magi som kan bøffe undeads peace og cake, et andet fif er også at tage et par strathol...

torsdag, 24. november 2005, 18:25

Burning Crusade - Wow Expantion Pakke

Din ven er formentlig ikke Gm, siden alle Europæriske Gm'ere sidder i Paris og Bor i Paris!

torsdag, 24. november 2005, 18:23

Ny tier II grafik

OKay Drenge... Nu bliver jeg MEGA nervøs.. Warrior sættet hvilket sæt bliver det erstattet med i spillet? Er det Valor sættet? Eller? Håber i kan svare.. Mvh Nicolaj Jensen

fredag, 7. oktober 2005, 23:08

NetCafe Berlin!

Nu var det ikke så meget at jeg sku´sidde og spille i Berlin, jeg sku´bare have tjekket om jeg havde fået solgt diverse items, og evt. sætte dem til salg igen. Thats All. Og JO Berlin er en virkelig fed by, men er ikke så vilde med deres sprog. Og for at slutte: Berlin har ikke nogen netcafeer hvor der kan spilles på, og der er VIRKELIG mange. Fed7haS -> Lær´at stav ordentligt før du spiller smart! --- LÆTTET?

fredag, 7. oktober 2005, 23:01

Bios?

Hey Tweakers.. Jeghar for 3 måneders tid siden været ude og købe et ASUS Sli motherboard og end masse andet lækkert Hardware, og det kører også som det skal. Men når min computer starter op tager der "virkelig" lang tid i biosen før den kommer videre. Har ASUS slået et eller andet til i BIOSen som standard, som er en Go` idè at slå´ fra?' mvh Nicolaj Jensen

lørdag, 1. oktober 2005, 21:29

NetCafe Berlin!

Hey Drenge og Piger Jeg er netop ankommet til Berlin, og jeg skal finde en Netcafe hvor man kan spille WoW. Den maa meget gerne ligge i by midten, og se nogenlunde ud (ikke for Junkie Agtigt) Er der nogen der MEGET hurtigt kan hjÖlpe med dette. Mvh Nicolaj Jensen

mandag, 29. august 2005, 15:05

Hjælp til Netcafe?

Hey Tweakers... Jeg er på Højskole i sønderjylland (toftlund) og jeg er ved at blive sindsyg over ikke at kunne spille WoW.. Så jeg tænkte om der var nogle der havde været eller kender nogle gode netcafeer i området.. Håber i kan hjælpe..

tirsdag, 26. juli 2005, 13:14

Grafikkort?

Jeg skal ikke oc'e det tør jeg slet ikke kaste mig ud i. Jamen så tager jeg bare det kort der enmmest at få fat i. Mange tak for den hurtige hjælp! Mvh Nicolaj Jensen

tirsdag, 26. juli 2005, 11:57

Grafikkort?

Hey Derude.. Nu har jege fået anbefalet Powercolor x800xl og Club3d xoxl - det ene er Ekstremt nemmere at få fat i end det andet.. Er der en STOR forskel på de to kort? Håber i kan hjælpe! Mvh Nicolaj Jensen

mandag, 25. juli 2005, 17:35

Hurtig Hjælp!

Hey Drenge.. Jeg har ledt og ledt, og kan simpelthen ikke finde det grafikkort der hedder Powercolor x800xl, hvor de har det på lager, og jeg SKAL bruge alt mit harware inden fredag d. 29 ! Kortet koster omkring 2500,- Er det nogen der kan finde på en løsning som er ligeså god, eller bedre, for de samme penge.. Ps. Det må gerne være en SLI løsning! Håber i kan hjælpe!! Mvh Nicolaj Jensen

fredag, 15. juli 2005, 13:57

RE: Gamer Pc?

Henrik -> Er det nødvendigt med den strømforsygning du har sat på, kan man ikke bare købe en normal en af slagsen eller? Fladmast -> Vandkøling? Der er da ikke blevet nævnt vandkøling i indlægget er der veL?

torsdag, 14. juli 2005, 17:57

RE: Gamer Pc?

Super.. Men nu tænkte jeg jo mere på at jer drenge, har super meget forstand på alt hardware.. Så derfor vil jeget meget gerne have et bud på hvilket isenkram jeg skal købe, dvs. Bundkort cpu osv.. Sådan som i ville sætte en rå computer op for 7000,-

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.