Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 136.

tirsdag, 23. februar 2016, 16:50

Forfatter: fedder

Ny computer

Citeret fra "kennethk" Hej søges ny eller brugt ?? hvilken skærm og hvilke spil skal den bruges til.. har sat min gamer med all inclusive til salg hvis det var noget. Hej søges ny eller brugt ?? hvilken skærm og hvilke spil skal den bruges til.. har sat min gamer med all inclusive til salg hvis det var noget. http://www.dba.dk/fed-mini-gamer-pc-saelges/id-1021744045/ Citeret fra "kennethk" Hej søges ny eller brugt ?? hvilken skærm og hvilke spil skal den bruges til.. har sat min gamer med all i...

mandag, 22. februar 2016, 21:29

Ny computer

Hej herinde Har ikke været herinde i snart 10 år og har ikke rigtig fulgt med i udviklingen. Og håber i har tid til at hjælpe mig med nogen forslag og gerne nogen links. Knægten er 12 år ønsker sig en ny gaming computer og sparet cirka 12.000,- Det eneste vi har er skærm og keyboard - så vi starter helt fra scratch Ser frem til at høre fra jer og ikke mindst komme igang med samle en computer igen.

onsdag, 5. maj 2010, 22:15

Hold' kæft noget lort

Førtste indtryk er at der intet er sket i de sidste 5 år når det gælder trådløs router. Min gamle router havde jeg en download på cirka 22 Mbit. Nu ligger den på cirka 16 Mbit???? Pt benytter jeg kun bærbar computere Lenovo 3 stk. af alder fra 2 år til 2 mdr. alle har 8011-n. Har jeg prøvet at booste det interne netkort mest muligt, men intet virker. Mit hus er 215 m2 men shelv om jeg sidder 1 m fra routeren kan jeg ikke få den store forøgelse af hastigheden? direkte kabel giver 50/50 Mbit. Noge...

tirsdag, 4. maj 2010, 18:37

Ny hurtig trådløs router

Må indrømme at det ikke er den bedste anmeldelse - bryder mig bestemt ikke om at det er ikke stabilt, og dermed tit skal restartes. Men nu er det bestilt, skal nok give besked om jeg er tilfreds tak for hjælpen, dejligt at efter alle de år jeg har været væk får så hurtig og god hjælp.

tirsdag, 4. maj 2010, 16:50

Ny hurtig trådløs router

Som jeg læser det har den 1 Gbit? Men nu har jeg bestilt den. Men ville gerne høre om nogen har erfaring med Dual-N - er det noget som rykker? Eller skal jeg sende den retur? :-)

tirsdag, 4. maj 2010, 15:18

Linksys

Hej med jer Tak for alle svar. Har selv kikket lidt på Linksys da min nuværende har kørt kanon de sidste 5 år. Jeg har samme mening at Cisco laver kanon gode produkter som bare holder. har set er kommet med en ny som har "Dual-N" http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…610N&pid=465830 Som jeg skrev tidligere er det vigtigt at de kan klare flere forbindelser på samme tid uden det går ud over hastigheden Vil den være et godt valg?

fredag, 23. april 2010, 16:56

Ny hurtig trådløs router

Hej med jer Det er længe siden at jeg har været herinde, så jeg er lidt ude af tråd med hvad man skal vælge, så jeg håber meget i kan hjælpe. Mit fiber internet har fået et lille hak op, så det nu køre 50/50 Mbit og nu vil jeg gerne udnytte den båndbrede mest muligt. Jeg har en 5 år gammel Linksys WRT54G Som er opdateret med ny driver, men gerne have nyt gear. Ny lan Router. - skal kunne håndtere en computer + trådløs router Ny trådløs router. - Skal kunne håndtere 4 computer + diverse gadget på...

mandag, 27. august 2007, 22:59

langsomt trådløs netværk + en masse spørgsmål

Tænkte nok at man ikke kunne gøre så meget :-( Hver boks koster cirka 1.400,- lidt af en udskrivning når man har 3 fjernsyn :-(

mandag, 27. august 2007, 22:21

langsomt trådløs netværk + en masse spørgsmål

Hej med jer. Det er længe siden jeg har været herinde. Men det er sq det bedste sted at få nogen ordenlige svar - så håber meget at i kan hjælpe ? :-) Jeg har en WRT54g ver. 5.2 linksys router (med nyeste firmware). Og har lige fået fiber hos Dong og benytter Danskbredbånds 25/25 mbit. Mit hus er på 215 m2 Pga. det store hus er der selvfølgelig dårlig dækning. Min router er centralt placeret på 1 sal i midten af huset. Men i stueetagen er dækningen rigtig dårlig. Hvad skal man vælge for at få be...

lørdag, 30. december 2006, 21:38

Problem med netværk

Jeg er ved at installere en netværks HD type: DS-106e som skal tilsluttes 2 bærbar. Jeg har fået det til at køre på den ene bærbar. Men jeg kan ikke installere det på den anden. Det virker som om at xp ikke vil tillade det medfølgende software at lede på lan efter hd'en ?? Har prøvet at slå virus og firewall fra. Netværksdisken er sat til mit trådløse, men har også prøvet et lan-kabel direkte imellem Det er lykkes mig at finde den, ved at kikke under "andre computere" men vil selvfølgelig gerne ...

tirsdag, 29. august 2006, 20:56

Netværksharddisk hvilken ?

Tak for hjælpen :-) Den bestiller jeg. Skriver nok igen når jeg skal have ftp op og køre

tirsdag, 29. august 2006, 20:38

kan se inde på edbpriser http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=223411 Den lever op til alle mine krav, og kan se en fordel i at selv kan besteme hvilken disk man vil sætte i den. men er stadig i tvivl om man skal have en fast ip, for at kunne oprette en ftp ??

tirsdag, 29. august 2006, 11:28

Jeg har besluttet mig for at købe mig en netværksharddisk men er lidt i tvivl om hvilken jeg skal købe, jeg forventer at den skal have følgende funktioner. - mnnimum 300 gb - minnimun 2 usb. tilslutninger til printer og usb hd - backup funktion. - FTP funktion (skal man have fast ip for at kunne benytte den funktion ?) Nogen der har erfaringer med netværksharddiske ??

tirsdag, 9. maj 2006, 14:20

Strømforbrug ved brug af 2x monitor ?

din psu brugere ikke mere strøm. Kan være du har sat opløsningen forkert, hvis du ikke køre med ens skærme. ?? Start med en skærm og sæt opløsningen lidt lavere og prøv igen! køre selv med 3 skærme ;-)

tirsdag, 9. maj 2006, 14:02

PhysX - Godt eller Dårligt?

Har lige læst det igennem og det virker som et totalt sej kort, men var inde på AGEIA hjemmeside med kommende titler og må sige det ser ikke for godt. Unreal 2007 er det eneste jeg kender af spil der er på vej som kunne være godt. http://www.ageia.com/physx/titles.html Men ser det som en god ting at det er kommet, for så fjerner det lidt fokus for ATI og Nvidia, om deres kommende kort kan køre 70 AA eller 150 AA Med en opløsning på 20.000 X 30.000 Personligt vil jeg hellere se nogen fede realist...

fredag, 9. december 2005, 19:48

oc x850

jeg har siddet og leget lidt med Atitool, og prøvet at oc mit x850 Men kan kun nå 555/580 (standard er 520/580. Jeg har lavet lidt køling ved at den blæser cirka 14 grader luft ind på mit kort. Men når kortet når cirka 65 grader så låser systemet ?? - Kan den ikke klare meget højre temp ?? - ny installation af ms. - nyeste driver fra ati nogen der har en ide om hvad der kan være galt ??

lørdag, 29. oktober 2005, 16:17

hvad køre i hl2, lost coast ??

detaljerne er måske sat lidt overdrevet op - Det har jeg jo kunne køre i HL2 men kan man køre en bench. på "lost coast" ??

lørdag, 29. oktober 2005, 14:12

hvad køre i hl2, lost coast ??

Jeg har ikke rigtig fulgt med i hdr og er lidt i tvivl om mit køre optimalt ?? Har sat min til 1600*1200 med alt på high og 4 aa + hdr på full Så i starten med den fisker så svinger den mellem 25 og 60 frames målt med fraps - findes der en bench lagt ind i "lost coast" til at teste med (syntes at have se at tom's, har brugt den på et tidspunkt?) - Er det ikke nvidia som klare sig bedst ??

tirsdag, 27. september 2005, 21:27

100 volt transformer som skal kunne klare 1200 watt

Er igang med at installere et fuldautomatisk toiletbræt som jeg har købt i japan (lang historie :-) ) Og da de bruger 100 v i Japan (ikke 110 v) skal jeg selvfølgelig bruge en trafo. men den skal kunne klare 1200 watt Nogen der ved hvor jeg kan finde en der kan klare det ??

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.