Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 09:25

Forfatter: Uber

Tweak.dk tester HyperX Alloy FPS RGB Mekanisk Tastaturet

HyperX er et søskende firma til velkendte Kingston, som udelukkende har med gaming grej at gøre. Vi har tidligere set på et par af deres produkter, og i dag er turen kommet til endnu et af slagsen. Vi har modtaget deres nye Alloy FPS RGB tastatur, som ud over at benytte Kailh Silver Speed kontakter, også byder på et yderst stilrent design. Tweak.dk tester HyperX Alloy FPS RGB Mekanisk Tastaturet. Læs mere HER

I går, 10:16

Tweak Julekonkurrence! - 2. søndag i Advent 2018

Første kapitel af Julekonkurrence 2018 - Første Søndag i Advent, og vi er klar til at tage hul på Julekonkurrence 2018 - Anden søndag i Advent 2018 giveaway. Denne gang gang skruer vi op for gevinspuljen med produkter for over 14.000 kr. Så kan du lide lækkert hardware, så er der god grund til at smide et lod eller flere i puljen. Læs mere om Tweak Julekonkurrence! - 2. søndag i Advent 2018 HER

fredag, 7. december 2018, 10:43

Julekalender 2018

Har nogen af jer nogensinde vundet noget i disse?

fredag, 7. december 2018, 07:45

Din seneste gadget?

Citeret fra "Alloc" Mit seneste køb er mit nye 75" Samsung Q6F tv samt Nvidia shield TV som blev købt til black friday Lækkert mix

torsdag, 6. december 2018, 19:35

Din seneste gadget?

Citeret fra "Switz" Mit seneste indkøb er nyt kabinet. Fractal Design S2, samt nyt vandkøling dertil da det gamle ikke passer ind i det nye lille kabinet Lækkert kabinet

torsdag, 6. december 2018, 13:33

AMD Navi RX 3080, 3070 & 3060 specifikationer og priser lækket

I går omtalte vi AMD Ryzen 3000 specs & priser lækket, 16 Cores & 5.1GHz på AM4, hvor kilden var AdodredTV, og nu er selvsamme YouTuber på færde igen. Denne gang handler det om AMD Navi RX 3080, 3070 & 3060 specifikationer og priser, og ifølge AdoredTV m Læs mere om AMD Navi RX 3080, 3070 & 3060 specifikationer og priser lækket HER

onsdag, 5. december 2018, 19:13

AMD Zen 2, Breaking or faking News?

Citeret fra "Razorblade" Den havde Jeg overset, så kun toppen af siden. Så glæd dig til det nye design snart er på :-)

onsdag, 5. december 2018, 18:37

AMD Zen 2, Breaking or faking News?

http://www.tweak.dk/news/58821/AMD-Ryzen…p-51GHz-paa-AM4 Læs du ikke Tweak nyheder :-)

tirsdag, 4. december 2018, 15:50

WIFI til hjemmet.. What to choose?

Citeret fra "Renegger" Hej Jeg kører med en Amplifi HD "Mesh" løsning bestående af en hovedrouter og to mesh-antenner. Det gør jeg fordi mit hus har flere længer og ikke helt optimale dækningsforhold for en central router. Jeg har lavet følgende opsætning for at det går op. 200Mbit internet. 1. Router fra ISP (Wifi slået fra) 2. PLA der fører internettet fra ISP-routerne til Amplifi 3. Amplifi hovedrouteren placeret centralt i hjemmet - får internet via PLA 4. to Mesh-antenner placeret ved mere...

tirsdag, 4. december 2018, 14:05

DR.DK: Fra i dag kan du frit handle i alle netbutikker i Europa

Kilden bag er dr.dk "Netbutikker må ikke længere afvise kunder fra andre EU-lande. Dansk Erhverv frygter, at det flytter e-handel ud af Danmark" https://www.dr.dk/nyheder/regionale/midt…y59LI7_TKIF-c-c Det skal nok skabe lidt uro i den dnaske andedam?

tirsdag, 4. december 2018, 08:40

Battlefield V RTX test - Lækkert nyt eller partykiller?

RTX og Ray Tracing var blandt de store salgspunkter, da Nvidias nye grafikkort blev lanceret. Da RTX og Ray Tracing så dagens lys, havde vi ingen spil på markedet med understøttelse for teknologien, men det blev der med frigivelse af Battlefield V lavet om på. Vi sætter RTX og Ray Tracing under luppen. Læs mere om Battlefield V RTX test - Lækkert nyt eller partykiller HER

søndag, 2. december 2018, 10:20

Tweak Julekonkurrence! - 1. Søndag i Advent 2018

Vi er startet på december, og julen er lige om hjørnet. Traditionen tro betyder det en julekonkurrence på Tweak, og vi har knoklet for at skrabe så mange hårde pakker sammen til jer som overhovedet muligt. Læs mere om Tweak Julekonkurrence! - 1. Søndag i Advent 2018 HER

lørdag, 1. december 2018, 14:42

Julekalender 2018

Fed idé

fredag, 23. november 2018, 09:55

Tweak.dk tester TEST: Huawei Mate 20 Pro - Ny konge på Android tronen?

16. oktober 218 lancerede Huawei deres nye flagskib inden for Android baserede smartphones i form af Huawei Mate 20 Pro, som i denne test bliver målt og vejet. Har Huawei genopfundet den dybe tallerken med en sand iPhone-dræber, eller er den nye P20 Pro blot en mindre udvikling, på en allerede velfungerende smartphone. Læs testen af TEST: Huawei Mate 20 Pro - Ny konge på Android tronen HER

tirsdag, 20. november 2018, 13:36

Black Friday 2018 samlet på samme Pricerunner menukort

Lad og slå fast med syv tømmer søm. Dette er ikke sponsoreret eller på anden måde associeret med Tweak.dk. Hertil forholder vi os 100 % neutrale for tilbud indeholdt i artiklen fra Pricerunner. Læs mere om Black Friday 2018 samlet på samme Pricerunner menukort HER

mandag, 19. november 2018, 19:56

Black Friday 2018

Ønsker mig dette https://www.power.dk/tv-og-billede/flads…8baep/p-877193/

mandag, 19. november 2018, 10:00

Tweak.dk tester Battlefield V

I denne test tager vi et kig på det nye Battlefield 5, som efter forsinkelser og diverse kritik endelig er udkommet ... for nogen ... Læs testen af Battlefield V HER

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.