Søg i resultater

Søg i resultater 1-7 af 7.

torsdag, 30. juli 2015, 12:55

Forfatter: stasiu

Ingen troll

Hej, det er ikke troll besked, jeg har seriøst kigget og ønsket den computer i nogle måneder. Men tak for jeres indslæg, det er rigtigt det er ikke noget problem for mig, jeg har lejlighed i Polen og kan polsk. I skal allesammen have tak for jeres input, det giver meget at tænkte over og jeg vil derfor beholde dankortet i pungen.

tirsdag, 21. juli 2015, 20:00

Vild gamer computer

Hej folk! Det er efterhånden lang tid siden jeg loggede på tweak. Jeg har et spørgsmål til alle tweak-fans. Jeg overvejer nemlig at købe en ny gaming computer, og her er den så: http://www.komputronik.pl/product/265455…_Red_2_BIS.html Men jeg ved ikke om det er lidt for meget? 19800 PLN svarer til cirka 36.000 DKK, men vild er den: GeForce GTX 980 2 x SLI16 GB CORSAIR Vengeance DDR4-2666 (PC4-21300)Intel® Core™ i7 5930K (15M Cache, 3.50 GHz)Water cooling500 GB SSD1200 W BeQuiet! 80+ GoldB...

mandag, 21. oktober 2013, 18:28

SV: betalings system til joomla

Citeret fra "NiEn" Hey Jeg står og skal lave et commenuty site, som skal indholde forum, webshop og hvor bruger kan snakke sammen lidt lige som facebook. Det jeg så søger efter er om joomla har noget betalings system, så hvis en bruger indbetaler feks 50 kr, bliver brugeren opgraderet som + bruger. Er joomla det rigtige valg til sådan et projekt ? hvis ja, er det så muligt med dette bruger betaling? Mvh Jakob Jep eller AceShop virker som hele webshop system til Joomla og mener at der kan også s...

mandag, 21. oktober 2013, 18:25

SV: Mangler gode ideer til navn

Citeret fra "pryicx" Hey Mangler ideer til domæne navn. Vil lave en webshop og sælge Iphone reservedele da jeg mener de nuværende er alt for dyre ! Har det meste på plads, som script og nogenlunde design. Hvis nogen her har ideer til domæne navn som også er ledigt, ville jeg sætte stor pris på det. Hvad med yourphone.dk ?

mandag, 21. oktober 2013, 18:14

SV: Navn til gaming-webshop

Citeret fra "krogsgaard20" Hejsa folkens Jeg er lige pt. i gang med et projekt - nemlig at starte en webshop op, som sælger gamer-computere og senere hen tilbehør og ting til casemmodding og styling osv. Da jeg ikke er særlig opfindsom, spørger jeg nu jer til råds. Jeg mangler nemlig at finde et navn til virksomheden! Navnet skal helst have betydning, gerne symbolsk. Den af jer som kommer med det perfekte navn får et gavekort på 300,- til shoppen når den er kommet op og køre (Kan meddele jer om...

mandag, 21. oktober 2013, 18:11

SV: hvad bruger i af cms ?

Citeret fra "NiEn" Hej, Jeg kunne godt tænke mig og høre hvad i bruge af cms ? eller har i selv lavet et, som i bruger igen, med ændringer efter hvilket site det skal bruges til ? Har brugt hjemmelavede CMS'er i PHP, men nu vil jeg helst arbejde i sådan noget som Joomla!

mandag, 21. oktober 2013, 18:09

SV: hjælp til et nemt hjemmeside program

Citeret fra "godic" Hej Er der nogen der kan hjælpe med et nemt program til at lave en urtig og nem hjemme side. Jeg skal flytte så skal bare lave en overskuelig hjemme side hvor alle mine ting bliver sat tilsalg på en overskuelig måde. skal ikke bruges ikke andet. Da jeg sjældent er herinde. må i meget gerne skrive en mail til kim@gccb.dk på forhånd tak Ellers vil jeg sige joomla! er noget man hurtig kan lære!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.