Søg i resultater

Søg i resultater 1-5 af 5.

lørdag, 8. september 2018, 15:37

Forfatter: hamdenlange

Tweak.dk tester Marvel's Spider-Man

Skal klart prøves af, når PS'en kommer retur fra en ven. Håber også på en PC version senere!

tirsdag, 17. maj 2011, 17:06

Grafikkort / RAM hjælp??

Tak for alt jeres respons Skal dog ikke 'spare' til ny pc, da jeg "bare" spiller for at ha det sjovt og som tidsfordriv, hvilket jeg ikke har andet end 3-4 timer til pr dag pga udd. Men kigger da bestemt på grafik kortene og strømforsyningen (psi pci whatever :crazyeyes Evt Føniks computer kan hjælpe mig tror i ?

mandag, 16. maj 2011, 21:14

Grafikkort / RAM hjælp??

Citeret Oprindeligt indlæg af jonasdc94 Lad være med at game på en bærbar. Spar op og saml en ordenlig stationær Nu er det så en stationær

mandag, 16. maj 2011, 18:36

Grafikkort / RAM hjælp??

Har denne model af pc: HP g5241sc... Virker meget fin til mine behov, lidt cs 1.6 og warcraft 3... Men er så begyndt at spille WOW (World Of Warcraft) Catalysm selvfølgelig... Problemet: Får en error nogen gange (error'n er ligegyldig her) Så nu vil jeg have et nyt grafikkort/grafikkort, og evt nogen RAM, og der er jeg virkelig lost! Så hvis en eller flere af jer lige kunne hjælpe med at finde det til mig ? Specs på pc: MotherBoard: M2N68-LA (Narra6) Manufacturer: Pegatron Form factor: microATX ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.