Søg i resultater

Søg i resultater 1-9 af 9.

fredag, 17. september 2010, 18:17

Forfatter: Whoopedazz

Ny mus, nyt tastatur og ny musemåtte..

Tak for svarerne.. Har bestemt mig for at musen skal være en Xai, - hvilken musemåtte går bedst til den? Havde også bestemt mig for Logitech Illuminated, men har lige læst at den ikke kan klare Shift+Space+W, så det er desværre ubrugeligt Let the suggestions coming!

torsdag, 16. september 2010, 22:20

Ny mus, nyt tastatur og ny musemåtte..

Heya, ... Mit nuværende setup er: Mus: Logitech MX1000 Tastatur: Logitech Internet Navigator (Ye.. so what? ..) Musemåtte: Icemat (1st edition) Så.. jeg er pænt outdated. Hvis jeg starter med musen sååå.. Mus: Jeg har kigget på et par forskellige: Razer Imperator Logitech G500 Steelseries Xai Naos 5000 . Her vælger jeg så at udelukke Imperator og Naos. Jeg vælger at udelukke Naos pga. prisen, - hvis den var lavere så ville jeg have valgt den. Så jeg står mellem Logitech G500 og Steelseries Xai. ...

onsdag, 6. januar 2010, 15:48

SV: Belkin N1 Vision...

Undskyld, - jeg fik ikke helt fat på hvilket produkt du snakker om? Kan du ikke lige gentage det? (:

tirsdag, 5. januar 2010, 15:41

CPU < GFX, - eller omvendt?

Det er så nu i skal sige "Neeej!, - du skal vælge denne her i stedet!" Jeg skal have skærmen alligevel, så det er et godt køb. Ved bare ikke om grafikkortet kan klare 3½ år, .. Men kan måske klare noget CrossFire, eller? Jeg kan stadigvæk ikke glemme Computer 1.. - Den er jo klart bedre end den her computer, men jeg vil bare ikke ofre så mange penge på det, når jeg også skal ud og købe skærm.. som jeg nu engang synes jeg skal. Har somsagt en 19" acer, 8ms, som ikke er HD .. Det jo lidt ærgeligt ...

mandag, 4. januar 2010, 12:23

Jeg er ret sikker på at jeg bestiller en: http://topdata.dk/product.asp?product=6564 I dag, med et Antec Nine Hundred kabinet. Bundkortet understøtter Crossfire, så jeg kan smide et HD 4890 til oveni, hvis jeg synes den begynder at slacke .. Jeg vil stadigvæk have sparet penge. De 4gb ram, kan også godt være de bliver til 6gb på et tidspunkt (: .. Lyder det ikke fair? (: EDIT: Har lige fået af vide, at det ville være non-sense at smide et ekstra GFX oveni den pga. i5'eren.. :/ Så er det bare om ...

søndag, 3. januar 2010, 23:31

Hehe (: Jeg kan bare ikke vente et par måneder mere.. (: Jeg har 7600 GT (eller hvad det nu hedder) GFX, og en lorte CPU .. så alt er bedre Jeg har kraftigt overvejet en ny skærm, selvom min nuværende er fin nok (acer, 19") .. Har kigget på en https://www.fcomputer.dk/?show=products_&hellip;roduct_id=12121 skærm.. eller https://www.fcomputer.dk/?show=products_&hellip;roduct_id=21698 .. Er det ikke noget med at LG ejer Samsung? .. Men har ikke set dem IRL .. Og så kom jeg forbi det her tilbud: ht...

søndag, 3. januar 2010, 22:20

Tak for de besvarelser der nu engang var (: - Er enig i hvad i skriver, - tror jeg bestiller 1'eren, hvor jeg prøver at få lokket et Antec Nine Hundred ud af dem .. Det nuværende kabinet er mildest sagt lort ;/ Du må meget gerne komme med forslag, jeg har personligt ikke kunne finde noget bedre.. Har overvejet at bygge.. ved bare ikke rigtigt

søndag, 3. januar 2010, 21:55

TEST AF NET www.speedtest.net

Jeg klager ikke.. Betaler for 20/1 Tror der gik noget galt? XD

fredag, 1. januar 2010, 22:28

Davs.. :3 Sagen er den at jeg skal købe ny computer, da min nuværende er omtrent 3 år gammel og har et gammelt bundkort, så det ville være dumt at opgradere. Jeg står mellem to computere til omtrent samme pris. Computeren skal køre upåklageligt i 3½ år indtil jeg skal på DTU, hvor jeg regner med at købe en bærbar. Computeren skal bruges til gaming, grafik (Photoshop osv..) og lidt kontorarbejde, men hovedsageligt gaming. Den skal kunne trække de nye spil der kommer 'uden problemer', f.eks.. Diab...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.