Søg i resultater

Søg i resultater 1-7 af 7.

mandag, 10. juni 2013, 22:30

Forfatter: Wbc-matt

Cms

Brug da wordpress, det er mega nemt at finde ud af når man først har fået det lært. Det er gratis også kan du selv bestemme hvordan den skal se ud, der er mere end 100.000 forskillige gratis temaer og plugings.

mandag, 10. juni 2013, 22:22

CMS

Jeg bruger selv Wordpress, jeg brugte Php-fusion før i tiden men de kan slet ikke følge med.

lørdag, 22. maj 2010, 15:56

World of warcraft hjemmeside

Jeg kan anbefale Php-fusion. Et rigtig god cms program, og mange danske hjælpe sider til det. Tjek fx min hjemmeside Nook den er lavet i php fusion.

lørdag, 22. maj 2010, 15:51

Vudering af min hjemmeside

Tænkt på om der var nogle der lige ville kigge forbi, og tage et hurtig kig, og måske lige sige hvad de syns om min hjemmeside Nook . www.nook.dk En stille og rolig side med masse af spil, downloads og masse andet sjov, har brug for nogle menninger ude fra. På forhånd mange tak. Mvh Matt Madsen

tirsdag, 11. maj 2010, 21:35

Takker

Jeg takker. den sidste var sku rigtig. Mange tak har bare kæmpet med det længe.

onsdag, 28. april 2010, 15:34

Windows 7 64-bit hjælp.

Eller køb en ssd harddisk.

onsdag, 28. april 2010, 15:27

Cs Source Spray problem

Jeg har lavet et spray, men når jeg prøver og loade den siger den at det har denne bruger ikke rettigheder til (selv om jeg er admin), tror det er fordi jeg bruger windows 7. Nogle forslag?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.