Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 401.

søndag, 23. september 2012, 18:11

Forfatter: Azyle

Kan ikke beslutte mig ang. bærbar; brug for lidt hjælp :)

Den Asus bærbar der blev linket ser heller ikke helt tosset ud Jeg er dog lidt bange for, at den måske larmer lidt for meget til skolebrug? Nu er bærbaren ikke til primær studie, men det kunne være nice nok at kunne have den med uden at folk begynder at klage over at den har en for høj dB. Er ikke sikker på hvor meget mere den larmer kontra den Lenovo IdeaPad jeg linkede Nogen som har et feedback på det?

lørdag, 22. september 2012, 17:05

Kan ikke beslutte mig ang. bærbar; brug for lidt hjælp :)

Hey tweak'ere Jeg er kommet i den situation at jeg ikke rigtigt kan beslutte mig for hvilken ny bærbar jeg skal vælge; indtil videre har jeg besluttet mig for en ultrabook (15.6" max) til en pris af 6000-6500 kr. Umiddelbart har jeg kigget på de 2 følgende: Lenovo IdeaPad U410 (http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-i…id-6839482.aspx) 6100 kr & Samsung Series 5 530U3c-A01DE (http://www.notebookcheck.net/Review-Sams…ok.77219.0.html) 6000 kr Det store problem er sådan set, at jeg ikk...

søndag, 16. september 2012, 18:02

Hvilken bærbar producenter burde man holde sig fra?

Hej folkens Jeg talte med min ven her den anden dag ang. bærbar producenter; hvem der laver gode og knap så gode bærbare computere - vi kom til en enighed om at Asus generelt stiller med nogle af god kvalitet, samme gælder samsung. Men hvad synes i? Jeg har en tendens til at synes Acer samt Toshiba laver bærbare computere af mindre god kvalitet - eneste der synes der? Kom med jeres erfaringer

søndag, 12. august 2012, 16:23

Ny bærbar til rimelige penge :)

Hey folkens Jeg er startet på min værnepligt og er ofte meget væk hjemme fra; det går desværre ikke helt så godt for mit vedkommende uden en bærbar = jeg bliver nød til at købe en Som udgangspunkt skal det være i prisklassen 5000-7000 kr og den skal kunne bruges til en lille smule små-gaming (så det er ikke nødvendigt at kunne køre f.eks. skyrim på high settings med 60 fps; you get the idea), se en smule film på, osv. - generelt tidsfordriv. Er der nogen som kan komme med nogle gode forslag til ...

tirsdag, 31. januar 2012, 21:39

Windows gider ikke lukke? :(

Hey folkens! Jeg har for ikke så længe siden købt mig en ny computer som umiddelbart virker overall rigtig godt. Men når det er sagt, så har jeg begyndt at få det problem, at min computer ikke gider at lukke når jeg går ind i "Luk Computer" i start og trykker den. Den går videre til at lukke computeren og når frem til den der blå skærm for der står "Computeren lukkes" eller sådan noget - men det er også så langt den gider. På den skærm står den bare uendeligt uden der sker noget. Nogen som ved h...

torsdag, 10. november 2011, 14:21

Ny computer - Brug for hjælp til HDD

Hej. Jeg har fået mig en ny computer som har en SSD harddisk og en WD harddisk på 500 gb til lagering. Begge diske er sat i min computer og bliver registeret - men når jeg går ind i "Computer" så er det kun min SSD som bliver vist under "Harddiskdrev". Er der nogen som kan sige mig, hvordan jeg får den anden frem?

tirsdag, 1. november 2011, 19:46

i5 2500K vs i7 2600K - fremtidige spil; samme resultat?

Hey folkens! Som de fleste jo nok ved, så er forskellen fra en i5 2500K til en i7 2600K cpu ikke særlig stor, når det kommer til gaming i de spil, som findes på markedet i dag. Se, nu kommer så mit dilemma: Jeg står med valget om, at skulle bruge ca. 600 kr mere på en i7 2600K frem for en i5 2500K - computeren skal kun bruges til gaming. Det er umiddelbart et let valg, da de fleste ville sige, at på nuværende tidspunkt kan det ikke betale sig. Men hvad med ude i fremtiden når spillene kommer til...

tirsdag, 1. november 2011, 00:28

Nyt tastetur - forslag?

Hey. Er på udkig efter et nyt tastertur - tænkte på, om der er nogen som kan hjælpe mig lidt. Umiddelbart er jeg slået fast mellem 3 forskellige: Razer Lycosa gaming keyboard (LINK) Razer BlackWidow Ultimate (LINK) Logitech G19 (LINK) Er der nogen som har erfaringer med disse og som kan sige noget positivt/negativt om dem? Og er der nogen som ved noget om et problem som Razer Lycosa har med deres touch panel? Noget om at det vist ikke registere når man trykker på det... evt om det er blevet fixe...

fredag, 14. oktober 2011, 10:19

Tilslutning: Skærm til pc

Ja okay, tak for det

torsdag, 13. oktober 2011, 17:25

Tilslutning: Skærm til pc

Hey Jeg tænkte lige på noget... Siden min skærm og computer er gammel og sådan, så er den tilsluttet ved hjælp af et DVI/DVI kabel, modsætningen til de endnu ældre VGA/VGA kabler. Men nu jeg får en ny computer og skærm, hvor skærmen har en HDMI udgang og kan køre full HD 1080p og et grafikkort (faktisk 2 GTX 560 Ti i SLI) som også har HDMI udgange, skal man så benytte sig af HDMI/HDMI kabler eller holde sig ved DVI/DVI osv. you get the point Et andet spørgsmål bygger på, hvilken af de 2 grafikko...

torsdag, 13. oktober 2011, 17:22

Ny gaming pc!

Jaja, har jeg set Men hey, fps er fps :p

torsdag, 13. oktober 2011, 17:09

Ny gaming pc!

Jeg har forresten personligt besluttet mig for, at købe den 8K'er fra komplett - virker som, at man får mest for sine penge der Desuden synes jeg at Komplett har en god service, hvilket jo blot er et plus.

torsdag, 13. oktober 2011, 16:59

Ny gaming pc!

Hey Jeg skrev til Sharkgaming her den anden dag, da jeg selv skal købe ny pc og fik følgende info at vide: For det første, så er det ikke blot GTX 560 der sidder i deres maskiner; det er MSI GTX 560 Ti - ved ikke hvorfor, de har valgt ikke at skrive det, men det var hvertfald den info jeg fik De påstod også, at deres bundkort kører x16 x16 på begge grafikkort, selv når 2 er installeret og køre SLI. Kontaktede dem lige igen angående CPU - det er blot en i7 2600 der sidder i; intet K. Deres begrun...

torsdag, 13. oktober 2011, 09:45

i7 2600 Sandy Bridge - i7 2600k sandy bridge?

Hey! Jeg er lidt forvirret her... Er der nogen der kan sige mig om, en i7 2600 Sandy Bridge er det samme som en i7 2600K sandy bridge? Blev lidt forvirret efter at have læst et indlæg her på siden. Såfremt det ikke er det samme, er der så ikke nogen der kan give et link til nogle benchmarks så jeg kan se hvor stor forskellen er mellem de 2 cpu'er?

onsdag, 12. oktober 2011, 13:57

Silencio 550 vs NZXT Hush 2

Hey folkens! Jeg har et simpelt spørgsmål/compare ting til jer: Hvad ville i foretrække for et kabinet Et CM Silencio 550 eller et NZXT Hush 2? Begrund venligst svaret Mvh

mandag, 10. oktober 2011, 16:19

Penge at spare - eller hvad?

Hey! Jeg har kigget lidt rundt efter ny computer og kigger både på at skulle samle den selv eller købe den samlet - both works equally for me. Men jeg tænkte på, om der er penge at hente ved at samle selv, frem for at købe samlet? Umiddelbart synes jeg ikke det virker sådan (og i nogle tilfælde bliver det endda dyrere ved at samle det selv). Så er der faktisk penge at hente ved selv at samle? Hvilke fordele er der ved henholdsvis at købe samlet frem for at samle selv? (og omvendt ofc) Mvh.

fredag, 7. oktober 2011, 17:44

SV: Hjælp til byg-selv PC (gamer)

Dit link virker ikke helt; Men kan se og forstå på det hele at du leder på komplett? Umiddelbart dårlig ide hvis du gerne vil have mere for dine penge... Du får en del mere hvis du selv bestiller delene fra diverse steder og samler det derefter - ellers kan du smutte på topdata.dk og finde en samlet computer hvis du ikke orker at samle den selv

onsdag, 5. oktober 2011, 20:18

Computer spørgsmål om CPU, mobo

Citeret Oprindeligt indlæg af RTM Citeret Oprindeligt indlæg af Azyle Kan en komme med et eksempel på et bundkort, der kan køre 2x pci exspress 2.0 x16? - Hvor stort et tab i fps ligger der ca. på at bruge 16x og 8x frem for 16x og 16x? EDIT: og hvilken prisklasse ender vi så i? Det er muligt at jeg har overset et billigere bundkort, men ud fra hvad jeg lige har kunnet se ved at tjekke lidt efter, er det her noget af det billigste du kan få med dual pcie 2.0x16: LINK EDIT: når vi snakker socket...

onsdag, 5. oktober 2011, 19:00

Kan en komme med et eksempel på et bundkort, der kan køre 2x pci exspress 2.0 x16? - Hvor stort et tab i fps ligger der ca. på at bruge 16x og 8x frem for 16x og 16x? EDIT: og hvilken prisklasse ender vi så i?

onsdag, 5. oktober 2011, 18:21

Ja okay. Og ja, jeg tror nok, at jeg ender med at gøre de HD 6950 i crossfire eller to GTX 560 Ti i SLi. - Hvis i havde valget, om at vælge 2x http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…+Ti&pid=4936101 i SLi (3400 kr) eller 2x http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…all&pid=4674404 (3350 kr) eller 1x http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…all&pid=5051788 (3570 kr) - hvad ville i så vælge? Hvilken fordele ville der være ved at bruge de ca. samme penge ved at gå efter et enke...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.