Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 212.

søndag, 27. august 2006, 15:21

Forfatter: Snuff

Paris Hilton i Guiness Rekordbog

Citeret Originally posted by Burger Citeret Originally posted by M.Beier Iøvrigt, kanon med endnu et indlæg i offtopic som rigtig er forbundet til tweak.dk og hardware, thumbs up Grill Der er som sådan intet i vejen med GrillRottens tråd. Den har endda en sigende overskrift, så man meget hurtigt kan bestemme om man gider læse tråden. Med de brugere der er herinde, så vil det netop have interesse for en del af dem, og noget andet er, at Paris Hilton sikkert er stolt over en plads i Guiness Rekor...

lørdag, 1. juli 2006, 11:02

Computer problemer !

Du bliver nødt til at være mere præcis, hvad er det du prøver at afspille og fejl meddelse får du, jo mere præcist jo mere kan vi hjælpe.

tirsdag, 27. juni 2006, 09:35

Prey

Det er en ganske fed demo og minder meget om et adventure spil der hed Dark Seed hvis nogen kan huske det

tirsdag, 20. juni 2006, 23:01

Windows XP Aktiverings Problemer...!!

så kender du allerede svaret og husk lige sticky ik!

tirsdag, 20. juni 2006, 22:55

RE: Windows XP Aktiverings Problemer...!!

Ring til den danske afdeling af microsoft og snak med dem

mandag, 19. juni 2006, 10:01

Er der nogte galt her??

Det ligner nogle consol kommandoer, prøv at slå det fra i consolen

mandag, 19. juni 2006, 09:34

Computer problemer?

Citeret Originally posted by Shak Citeret Originally posted by KarGa Citeret Originally posted by Snuff Citeret Originally posted by KarGa Citeret Originally posted by Snuff Måske Du skulle prøve at smide noget mere RAM i, nu om dage er 1000 i underkanten efter min mening, kører selv med 2 GIGA og har aldrig problemer. Mangel på RAM er ofte en årsag til lag, både i spil og i window's, tjek i øvrigt at window's selv står til passe den virtuelle ram. Windows ka sagtens køre på 512 og hvis man har...

søndag, 18. juni 2006, 16:21

Advarsel mod bruger/sælger her i forummet

Det er vel ikke så svært at finde ud af, du har jo navn, og med registreings nummer har du også by, eventuelt ring til pågældne bank og bed dem oplyse navn på konto indehaver.

lørdag, 17. juni 2006, 23:34

Mangler et spil ;)

Har I prøvet Heroes of Might & Magic (5)?

fredag, 16. juni 2006, 23:06

opstart af windows

Kan han ikke blot ændre boot sekvensen, så den booter fra drev D istedet for drev c?

fredag, 16. juni 2006, 23:01

Computer problemer?

Det er nogle ganske gode råd, men det er efter min mening selvmodsigne og irrelevant. Først skriver du at en GIGA RAM(gik udfra det var det du mente) er rigeligt, dernæst beskriver du problemer som tærer på RAM & processor ydelser Det er jo det som du og Karga siger at windows SAGTENS kan klare sig med 1 GIGA RAM???? Der findes 2 "nemme" løsninger 1 Efter en clean installation at window's, dvs ingen tilslutning til nettet under installation, opdatering med DVD som du selv har downloadet og natur...

fredag, 16. juni 2006, 11:15

Computer problemer?

Citeret Originally posted by KarGa Citeret Originally posted by Snuff Måske Du skulle prøve at smide noget mere RAM i, nu om dage er 1000 i underkanten efter min mening, kører selv med 2 GIGA og har aldrig problemer. Mangel på RAM er ofte en årsag til lag, både i spil og i window's, tjek i øvrigt at window's selv står til passe den virtuelle ram. Windows ka sagtens køre på 512 og hvis man har lidt styr på hva der installeres, så ka det også køre på 256 Javist kan den køre, en tilkalkalket kaffe...

fredag, 16. juni 2006, 10:32

Computer problemer?

Måske Du skulle prøve at smide noget mere RAM i, nu om dage er 1000 i underkanten efter min mening, kører selv med 2 GIGA og har aldrig problemer. Mangel på RAM er ofte en årsag til lag, både i spil og i window's, tjek i øvrigt at window's selv står til passe den virtuelle ram.

fredag, 16. juni 2006, 00:12

Så fandt jeg min tålmodigheds-grænse !!

Pæn tålmodigheds graænse Du har, jeg tror jeg var eksploderet tidligere Held & lykke med det!

lørdag, 18. marts 2006, 18:56

Penge tilbage i skat, eller?

Citeret Originally posted by Miggel Øh.. nu er jeg ikke lige den største ørn til det med skat. Skal man ikke gå ind under årsopgørelser i skattemappen og så vælge den for 2005 hvor der står kørseldato 20-3-2006,og så rulle helt ned i bunden til overskydende skat? Jo helt rigtigt, hos mig står der 4000 tilbage, til disposition 20/03

mandag, 6. marts 2006, 02:01

Anbefalinger af nye spil

Citeret Originally posted by tomaszo hvorfor siger du hvis penge ikke er et problem, guild wars er gratis???? Men det er rigtig fedt, og fear er osse overdrevet fedt. hvis du kan lide tactical fps så er brothers in arms +bia earned in blood noget for dig, de for fede Det er skam ikke gratis, koster vel 300-400 alt efter hvor Du køber det, Det er vel det han mener, men der er så til gengæld ikke noget månedligt gebyr.

lørdag, 4. marts 2006, 22:46

Problem med Windows XP?

Tjae unistall de programmer og installer dem igen, så skulle det virke

fredag, 3. marts 2006, 19:13

system filer er blevet skrive beskyttet??

Nej men jeg ved jo heller ikke hvad der skal rettes

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.