Søg i resultater

Søg i resultater 1-4 af 4.

tirsdag, 25. september 2018, 11:56

Forfatter: per2206

I7 4790K maxer ud ved ca 3,8 Ghz

Kan være du mangle at oppe din Over Current Protection på CPU'en og/eller VRM'erne i BIOS'en. Kan være det er Det der begrænser dig.

fredag, 13. april 2018, 09:48

Router og Wifi

Hejsa.. Jeg så lige at der er en brugt tilsalg.. Se nedenstående.. https://www.hardwareonline.dk/koebsalg.a…d=902890&fid=11 er ved at omlægge netværket, så den her ryger i overskud. har kassen og kvittering; den er fra ultimo december 2016. mindstepris: 500,- køb nu: 650,- den kan sendes, men det bliver på købers regning.

søndag, 8. april 2018, 19:45

Router og Wifi

Ja.. Løsningen er at bede din internet udbyder om at sætte din udleverede kombi enhed (Moden, Router, AP/WiFi) til køre i Bridge mode, så den kun "konvertere" dit kabel forbindelse fra huset og ud i verden(Fiber/Coax/2tråetTelefonLedninger), om til en RJ45 EtherNet stik/kabel inde i huset. Så den ikke router eller NAT'er noget. Du får derved fuld kontrol og mulighed for at bruge alle funktioner i din egen/nye router/wifi enhed så som f.eks. Asus RT-AC68U. Efter firmware update i Januar, mener je...

fredag, 6. april 2018, 08:11

Router og Wifi

Hejsa. Jeg har selv været flittig læser/bruger af Tweak.dk men har aldrig fået oprettet en bruger. Så det må jeg så gøre nu, så jeg kan svare på dit spørgsmål. og YES hvor er de router fra internet udbyderne dog ustabile.. Jeg har selv investeret i en brugt Asus RT-AC68U. Asus laver stadigvæk firmware updates til den, tros den kom på market første gang i 2013. Den har en meget nem User Interface. Routeren er udstyret med en dual core 800mhz cpu med 256MB ram. Så der er power i den lille Sa... bi...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.