Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 294.

tirsdag, 26. september 2017, 21:09

Forfatter: Von-Schlausen

Jeres top 3 First Person Shooter igennem tiderne?

1. Battlefield 1942. (Jeg husker tydeligt hvor revolutionerende det var at du kunne hoppe i en kampvogn, et bombefly eller sågar et hangarskib det var aldrig før set dengang.) 2. Duke Nukem 3D (i'm gonna ripoff your head and shit down your throat!) genialt. :-) 3. Outlaws. (Turn around reeeal slowlike..) virkelig sjovt western fps. Fra de glade net-cafe dage. :-)

torsdag, 31. august 2017, 17:15

vifteproblem på asus rog strix 1070

ja det er underligt, jeg har slf. prøvet at finde svar ved hjælp af Google, jeg finder ikke nogen løsning på akkurat mit problem, der er tilsyneladende en del der har haft vifteproblemer på disse kort, og ikke bare på asus. Jeg havde håbet på at det var noget jeg kunne fikse selv, det er træls at skulle lave en rma. Det er jo ikke til at vide hvor lang tid det vil tage, og om jeg overhovedet vil få noget ud af det, den er købt på komplett på black Friday sidste år.

onsdag, 30. august 2017, 14:45

vifteproblem på asus rog strix 1070

hej, jeg har et problem med mit grafikkort. Nogen gange kører den ene vifte super hurtigt (omkring 3700 rpm.) mens de andre 2 står stille, dette larmer vældig meget, og den gør det selv om grafikkortet ikke er varmt, kan sagtens være under 40 grader. Den burde først begynde at køle når den rammer 60 grader. jeg har prøvet at sætte en manuel kølekurve i GPUTweak2, det ændrer ikke på noget. Det kan ske selv om jeg bare er på nettet, det sker hver gang jeg starter et spil op, men hvis jeg for eksem...

onsdag, 15. marts 2017, 12:25

Når det hele fyrer lidt baglæns

Huskede du at minde hende om at det var bøf og blowjob dag i går? En fin anledning til at få indviet den nye grill.

søndag, 27. november 2016, 21:48

windows 10 licens

jeg fik bestilt en ny pc på Black Friday, den kommer i næste uge. Så nu mangler jeg bare Windows til den, jeg har været inde og kigge på Kinguin som foreslået, det er jo en super pris. Men hvordan betaler i derinde, bruger i paypal? det har jeg aldrig prøvet før og vil helst ikke til at oprette konto bare for det. eller bruger i bankoverførsel? så er man jo rimelig dårligt stillet hvis man bliver snydt. er der steder man kan betale med visa? jeg vil hellere betale lidt mere for den tryghed/komfo...

tirsdag, 8. november 2016, 20:17

råd/tips vedr. køb af ny gamer pc.

Ja det snyder lidt med de norske priser.

tirsdag, 8. november 2016, 18:06

GGNEWBIE, mener du at det er et dårligt kabinet, eller mener du bare ikke at det er pengene værd? det jeg godt kan lide ved det er siden i hærdet glas med de store skruer, det ser meget fedt ud. Derudover synes jeg den headset holder der følger med er lidt nice, og så har den hdmi i toppen. Ellers har jeg også set på NZXT Manta Matt hvit, den synes jeg er rigtig pæn. Den koster dog noget mere, og så er jeg lidt usikker på om der er plads til mit build i det. Herrmansen, er det NZXT S340 Midi Tow...

onsdag, 2. november 2016, 18:38

DaveP tak for tippet , den ser umiddelbart ud som et godt bud, jeg vil dog foretrække at købe det hele ved komplett. QuintusP tusind tak for indsparket, du har ret i at det er en dyr skærm, men jeg har læst at en ips. skærm er flottere i farverne. Min tanke er at jeg hellere ofrer noget mere på skærmen da jeg regner med at skulle beholde den i mange år. jeg kan godt leve med lidt lavere fps. umiddelbart vægter jeg det visuelle højere end fps. jeg er en gammel familiefar der hyggespiller med venn...

tirsdag, 1. november 2016, 16:59

husk at det er norske priser i linket, træk ca. 20% fra.

tirsdag, 1. november 2016, 16:56

hej tweakers, nu er det blevet tid til at samle en ny spille pc. Jeg har foreløbigt kommet frem til nedenstående dele men vil gerne høre jeres mening, er det en fin ssd ift. pris kontra ydelse eller er der bedre valg? hvad med rammene? her er jeg i tvivl, jeg er kommet frem til dem ved hjælp af komplett´s ramvælger hvor den finder nogen der matcher bundkortet, er der value for Money ved dem jeg har valgt og bør jeg vælge 4x4 mb. i stedet for 2x8 mb. når jeg ser på bundkortets specifikationer skr...

fredag, 2. september 2016, 19:20

BF1 beta?

jeg synes sgu også det meget fedt, jeg er vild med ww1 temaet og skal klart have det bestilt. Det vækker minder fra de gode gamle BF. 1942 dage. Dog må jeg nok se i øjnene at der må en ny pc til for at få en ordentlig oplevelse, har spillet med alt på low i betaen.

tirsdag, 16. august 2016, 23:18

Battlefield 1 Open beta starter 31 august

tak for info :-) har lige skrevet mig op. Glæder mig max til det spil, er blevet pænt hypet af de 2 trailers.

søndag, 13. oktober 2013, 22:08

Gamer headset? Surround eller 5.1/7.1?

Jeg er bestemt ikke nogen ekspert, men 5.1 eller 7.1 er jo begge surround. Det er en betegnelse for det antal (højttalere) den simulerer. Hvis du ikke har et dedikeret lydkort i din pc. Ville jeg vælge et USB headet som har indbygget lydkort. Jeg har selv et corsair vengeance headet, der kan du selv vælge om du vil køre med 7.1, 5.1, eller stereo. Jeg har spillet bf4 betaen, og lyden er helt fantastisk i 7.1. Du kan høre kugler der flyver over hovedet på dig, soldater der løber til højre for dig...

lørdag, 5. oktober 2013, 15:19

videoer stopper lige pludselig

Jeg har ingen problemer når jeg spiller, det er kun når jeg ser youtube klip og lignende.

lørdag, 5. oktober 2013, 11:36

Hjælp til kvinde der gerne vil glæde sin mand.

Crossair vengeance. Der får du virkelig meget headet for pengene. Er selv utrolig glad for mit.

lørdag, 5. oktober 2013, 11:28

videoer stopper lige pludselig

Jeg har fået det samme problem, så jeg følger lige med her i tråden. Det er hammer irriterende.

tirsdag, 28. maj 2013, 09:25

Hjælp windows7 vil pludselig ikke starte

Lige til Info, der er styr på det nu. Jeg har modtaget en ny ssd. Fra komplett uden beregning.

onsdag, 8. maj 2013, 13:09

Tak for dine svar, jeg har DSV. Allerede sendt den til komplett. Så jeg håber ikke det er det, for så koster det mig penge. Dit forslag nr. 5 Prøvede jeg faktisk uden held.

søndag, 5. maj 2013, 20:43

Jeg er bange for at det er min ssd der er stået af. Når jeg prøver at lave en geninstalation a windows7 kan den kun finde min lagerharddisk.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.