Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 22.

lørdag, 6. oktober 2018, 19:48

Forfatter: Jonast

Hjælp til computer!

Fantastisk! Så må jeg på jagt efter det. Kan jeg virkelig få et 1070ti eller 1080 for 2500kr?

lørdag, 6. oktober 2018, 10:06

Hjælp til computer!

Okay, mange tak for hjælpen! Vil de grafikkort der passe i mit bundkort?

fredag, 5. oktober 2018, 21:06

Hjælp til computer!

Okay troede jeg kunne hente en del mere på den computer men hvis jeg får den til 4500 og måkse sælger min egen for omkring 2000 står jeg så ikke med et fint setup til 2500 på især alt andet end grafikkort som måske kunne skiftes hvis der kommet et 1070 eller 80 til en god pris?

fredag, 5. oktober 2018, 14:04

Hjælp til computer!

Har denne computer nu, og jeg vil få en noget bedre computer i den jeg over at købe der ikk?

fredag, 5. oktober 2018, 13:50

Hjælp til computer!

Det vil jeg prøve! Tænker også at brugt hardware på Ca 1 år skal noget under nypris? 🙂 Og er et 1060 6gb lidt bedre end et 970 kort? Mange tak for dit svar! Stor hjælp 🙂

torsdag, 4. oktober 2018, 21:58

Hjælp til computer!

Er dette et okay setup til 5000 brugt og er det nogle gode dele sammen?

søndag, 30. september 2018, 22:49

Vurdering af computere 😉

Hej 😉 ville bare høre hvor meget bedre den første computer her er end den på billedet skal bruges til spil som fortnite og wow. Og hvad i ville vurdere de to computere til i pris? CPU: Intel Core i5 8400 RAM: DDR4 Hyper X 8GB (KHX2400C15/8G) Motherboard: Z370 Gaming Pro Carbon GPU: GTX 1060 6GB PSU: Coolermaster 500W HDD: CS900 240GB SSD WIFI: ASUS PCE-AC68 Og evt en vurdering på den her så ville i hjælpe meget! Tak 🙂 CPU: Intel Core i7 6700k RAM: DDR4 16 GB Motherboard: Intel Z1...

lørdag, 1. september 2018, 14:15

Hjælp min CPU bliver meget varm??? :O

Den sagde 99 grader i bios :-o og den var meget varm når jeg mærkede bag på bundkortet, den har også i en periode sagt en mærkelig lyd så tror den er stået af, har også lige købt den anden coolermaster jeg nævnte og arbejder på at få den sat i nu, er første gang jeg prøver det så håber det går:-o :-) r det fint at jeg bare har smurt kølepastaen ud med et plastik kort fra pengepungen? Så nogle anbefale det og virkede rimeligt nemt :-o

lørdag, 1. september 2018, 10:26

Og kølepastaen er stadig helt klistret og slet ikke tør på den nuværende vandkøler så tror desværre at det så er selve køleren der er stået af? :-/

lørdag, 1. september 2018, 10:24

Perfekt, sætter bare den i så :-) Larmer den meget og er den rimelig nem at montere? :-)

lørdag, 1. september 2018, 10:10

Okay, mange tak for hjælpen :-) Er det denne du har i din? https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/dat…2-evo/p-556759/ Og ville den kunne bruges i mit setup? :-)

fredag, 31. august 2018, 22:45

hvis den var de grader der, ville den så ikke være meget varm hvis jeg Lagde hånden på selve CPU køleren? for kan jo ikke nå ind og mærke selve CPUen bagved Og vil computeren lukke ned før CPUen står af hvis den bliver for varm?

fredag, 31. august 2018, 22:23

øhm den ligner lidt den her og nej tror ikke det r blevet skiftet siden den blev købt for nogle år siden.

fredag, 31. august 2018, 22:12

Det her kan da ikke være helt rigtig??? er min CPU køler ved at stå af ?? Dette er målt med spil kørende. udeover det er den omkring 60Grader

søndag, 29. april 2018, 11:22

DE layout tastatur uden æ ø og å, HJÆLP! :(....

Hehe ja okay, er også helt sikkert meget individuelt hvad man er til :-) jeg må se om jeg kan finde et billigt med sorte kontakter, synes bare ikke der er mange af dem :-( ellers må jeg se hvad jeg kan finde i de lokale butikker og teste dem af :-) har du prøvet semi mekanisk? Har de følelsen af mekanisk med den hurtigt reaktion eller er de langsomme som membran? :-o

søndag, 29. april 2018, 10:21

Hehe Skønt med en der virkelig ved hvad han snakker om så :-D jeg ved ikke om det så er dig der har skrevet anmeldelsen af det på jeres hjemmeside? ser desværre at i ikke anbefaler det til gaming, pga knapper med meget lidt modstand og det er hovedsageligt derfor jeg går efter Black switches da de har lidt mere modstand i sig, og jeg skal nemlig bruge det til gaming :-) rgb er ikke en nødvendighed bare der er lys i :-) Jeg skal også bruge et der ikke larmer så meget, derfor Black eller Brown og ...

lørdag, 28. april 2018, 22:23

super svar! giver rigtig god mening. så bliver det klart et ISO layout når ja, havde ikke tænkt på forskellen mellem vinklerne på knapperne. bliver lidt noget rod så :/ øv... jeg kan ikke finde et mekanisk tastatur I nordisk layout til de gode priser som de har på amazone :/ det jeg linkede til koster ca 400 og har næsten samme kvalitet som cherry switches og har den størrelse samt black switches og RGB som jeg søger :/

lørdag, 28. april 2018, 20:18

ISO standard ? ja okay, kan jeg godt se men synes stadig at hele den numeriske række ligner DK tastatur rimelig meget, og de har da også de samme tegn på næsten alle knapperne som DK? sammenlignet med US layout? og tror godt jeg kan vende mig til at æ ø og å knapperne ser lidt anderledes ud og tænker at jeg bare kan bytte om på z og y tasterne så de sidder som DK ?

lørdag, 28. april 2018, 20:05

Perfekt! Mange tak for dit svar! så må jeg bare vende mig til at noget af det står på tysk!

lørdag, 28. april 2018, 19:43

Hey alle. jeg overvejer at købe dette tastatur: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B078…JJO9G21M3&psc=1 men som I kan se er det DE layout. (vælger DE frem for US da det er tættest på DK layout) men da DE ikke har æ ø og å taster, vil jeg nu høre jer om jeg kan komme til at skrive æ ø og å på de samme taster som et DK layout? altså uden at skulle trygge en eller anden genvej igennem flere taster osv. er der udover æ ø og å nogle ting som er anderledes ved et DE layout som jeg skal være fo...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.