Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 685.

torsdag, 10. november 2005, 17:29

Forfatter: eLGEN-_-

Nede tider på Tweak.dk

Hej, jeg var så lorten som blev beskyldt for at hacke tweak.dks FTP. Jeg ved storset intet om ftp, web etc. Jeg læser dagligt tweaks hardware news, artikler, tests etc. Jeg bruger næsten aldrig forumet, dvs. at jeg stortset aldrig logger ind. Men så vågnede jeg her til morgen, tjeckede min mail. Bum Bum, der var én mail fra 'Tweak Crew'. Der stod bla bla. at jeg har op til flere gange forsøgt at hacke diverse ftper, sende store pakker osv (hvad det så end skal betyde?) De vil kontakte Arrownet o...

søndag, 30. oktober 2005, 22:51

Køb af ny computer

Hej, jeg skal have samlet en sprit ny computer. Det eneste krav er at det er en Shuttle, AMD 64 og Nvidia xD Jeg har sat nogle ting sammen, men jeg ved ikke om der skal laves noget om: Shuttle XPC SN25P Athlon 64 X2 3800+ ASUS Extreme N7800GTX/2DHTV OCZ Enhanced Latency Dual Channel Titanium 2 x 1 GB Raptor harddisk (som jeg har liggende)

søndag, 30. oktober 2005, 22:45

V: Shuttle

Hej, jeg har tænkt mig at opgradere. Så derfor vil jeg gerne have vurderet følgene PC: Processor: AMD64 3200+ Motherboard: Shuttle SN85G4V2 RAM: 1GB Corsair PC4000 XMS Pro Harddisk(e) Maxtor 80gb 8mb cache Grafikkort: Point of View 6800 GT Lydkort: Sound Blaster Audigy 2 ZS

onsdag, 12. oktober 2005, 18:17

S/V: Shuttle + HW

Hej, jeg er intereseret i følgene dele: Shuttle SN25P - et par dage gamle, arbejder på at få kvitto på den 2GB (2x1GB) A-data pc3200 - ingen kvitto Hvad skal du have for det?

tirsdag, 27. september 2005, 18:27

K: Hardware

Søger følgene hardware: 2 stk. 1024mb ram blokke og én AMD 64 3700+ (1.5v) Processor Skriv til mig over sitet hvis du har noget...

fredag, 4. marts 2005, 19:09

Teflon shops

Drenge, hvis i vil have det bedste af det bedste.. og gider i ikke skifte teflon hver anden dag? SÅ køb HyperGlide.. Det er KVALI. Så er de også skåret ud.. så man ikke skal sidde og klippe med saksen http://www.webdanes.dk/shop/productlist.asp?Id=72

torsdag, 17. februar 2005, 18:42

Spg. til installation af SATA hdd

Citeret Oprindeligt indlæg af trashmouse Ja ja - hvis du bare har et gammelt floppy drev har du ingen problemer - men du skal være lidt opmærksom - for der står kun "tryk f6..." i meget kort tid - så du skal være lidt hurtig. Det prøver jeg! Vender tilbage hvis jeg har problemer.

torsdag, 17. februar 2005, 18:10

Citeret Oprindeligt indlæg af trashmouse Jeg tror desværre du er nød til at installere det fra en diskette. Når windows xp starter installationen skriver den i begyndelsen "tryk f6 for at installere scsi eller anden tredjeparts driver" ca. Dette inkluderer også sata og jeg mener ikke man kan tvinge windows til at læse fra en cd f.eks. istedet for. Okay. Så bliver jeg vist nød til at finde mit gamle floppy drev frem Så trykker jeg bare på F6 og indsætter disketten? Så kører det bare?

torsdag, 17. februar 2005, 17:19

Hej.. jeg har lige udskiftet min maxtor (IDE) ud med en raptor 74gb 10k sata hdd. Jeg har hørt en masse snakke om at man skal installerer en driver.. en såkaldt sata driver... Jeg mener jeg fik sådan en diskette med da jeg købte min shuttle. Men nu er det sådan jeg ikke har noget diskettedrev. Hvordan skal jeg installerer driveren? Når jeg kører win XP installe står der noget med en 3 parts driver (mener jeg) Er helt på bar bund... PS: Nogen der ved hvor jeg kan dl den driver ?? Kan jeg brænde d...

søndag, 26. december 2004, 18:42

Tweaking ~ Bedre FPS i Counter-strike: Source

Citeret Oprindeligt indlæg af Berleburg Hmm...jeg får 67 i video stress-test. Men igen, kan det ikke være min cpu der trækker ned? Tror også det er din cpu, for jeg får 135fps i stress testen

lørdag, 25. december 2004, 15:20

CS top klan :)

Spiller CS dagligt. Spiller i klanen, identity.pro

tirsdag, 21. december 2004, 14:43

PHP coder.

Jeg har fundet en.

mandag, 20. december 2004, 21:06

PHP coder.

Da jeg er ved at lave en hjemmeside til min CS klan identity.pro og nu næsten står med at færdigt design søger jeg en dygtigt php coder som kunne tænke sig at hjælpe med at ligge sidste hånd på siden. For at give et indtruk i hvad det skal bestå af er det følgende: Et admin system hvor det er muligt at tilføje/rette/slette: news/members/kampe/awards Håber der er en venlig sjæl som vil hjælpe. Send en mail til mig: elgen@flyverdragt.com

søndag, 19. december 2004, 21:50

RE: 19" TFT skærm

Citeret Oprindeligt indlæg af eLGEN-_- Aner ikke om der er sket nogen revolution på TFT marketet Vil prøve at søge så.... Citeret Oprindeligt indlæg af Zulu Citeret Oprindeligt indlæg af eLGEN-_- Hej. Jeg har tænkt mig at investerer i en TFT skærm så det bliver lidt nemmere at transporter min pc til lan. Nu når jeg også har barebone. Jeg gamer næste kun CS & CS. Prisen skal max være 4k. Har du set at forummet har en søgefunktion? Og den virker faktisk... [Ovenstående er ikke skrevet for at spil...

søndag, 19. december 2004, 21:27

RE: 19" TFT skærm

Aner ikke om der er sket nogen revolution på TFT marketet Vil prøve at søge så.... Citeret Oprindeligt indlæg af Zulu Citeret Oprindeligt indlæg af eLGEN-_- Hej. Jeg har tænkt mig at investerer i en TFT skærm så det bliver lidt nemmere at transporter min pc til lan. Nu når jeg også har barebone. Jeg gamer næste kun CS & CS. Prisen skal max være 4k. Har du set at forummet har en søgefunktion? Og den virker faktisk... [Ovenstående er ikke skrevet for at spille smart, eller for at være efter dig, m...

søndag, 19. december 2004, 21:00

Icemat Siberia vs. Sennheiser pc150

ER Icemat Siberia bedre end Sennheiser pc150? Hvad er forskellen, udover designet? Evt. en test af Icemat Siberia ?

mandag, 13. december 2004, 12:01

Arrownet / A+ WTF ?!?!?!

Jeg har en 1024/512 forbindelse fra A+ og jeg har haft det i 2 år. Det er det værste lort. Det kører dårligt om aftenen pga. at nettet bliver overbelastet pga. at folk kommer fra arbejde. Men det siges at blive fixet den 21/12-04. Det har de også kun været 3 måneder om at fixe. Jeg kan ikke spille cs med laveste rates selv om jeg er den eneste i huset som er på nettet.

fredag, 10. december 2004, 16:28

Adventsgaver :D

Har fået en Von Dutch Dog tag halskæde af mine forældre. Det blev en dyr pakke da den skulle sendes fra USA

torsdag, 9. december 2004, 17:41

Teste Upload speed ?

Citeret Oprindeligt indlæg af PolluX^ Citeret Oprindeligt indlæg af SjQLunD Faktisk det samme som bubbi siger, gå ind i kør -> cmd skriv: ftp -A ftptest1.tele.dk (connecter til TDC's ftp server) cd pub (Så er du klar til at downloade) get 1Mtest.rnd (Henter en megabyte, og tester download hastighed) cd upload (så er du klar til at uploade) put 1Mtest.rnd (sender en Megabyte, og tester derved din upload hastighed) Selvom du ikk vil teste download hastighed kan det blive nødvendigt at hente filen...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.