Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 953.

onsdag, 16. december 2015, 11:45

Forfatter: Susperia

Bærbar + Intel compute stick, fryser ved opstart, efter opdatering.

Så er min bærbar oppe at køre igen med Windows 10. Og til hvis andre skulle støde på problemet, så skriver jeg lige her måden det lykkedes. Da jeg fandt frem til, at det er flere med samme bærbar som min, og sikkert også mange flere, som har haft det problem. Efter en ren installation, skal jeg skynde mig at slå wifi fra, så den ikke henter opdateringer, og så installere jeg Nvidia driver 350.12, da drivere efter den, får pcen til at fryse efter genstart. Der efter kan jeg slå nettet til igen, o...

lørdag, 12. december 2015, 15:08

Nej det rigtigt, men måske man så kunne deaktivere det, hvis det var defekt. Desværre kan jeg ikke lide windows 8, og jeg kan ikke engang opdatere den til windows 8.1, da den kræver at jeg først installere de andre windows opdateringer, som den ikke kan, uden at fejle. Nå men jeg må prøve at rode videre

lørdag, 12. december 2015, 14:51

Ja det er virkelig mærkeligt. Jeg har lige prøvet med Windows 8 igen, lod være at opdatere Windows, og bare satte Fujitsu auto update, til at installere drivere til pcen. Og den viste også i enheds instilling, at alt var installeret, også mit Geforce 640LE, men driveren til det var fra 2012, så installerede den nyeste Geforce driver, og igen frøs den. Jeg ville jo gerne tro, at det er Geforce driveren der fejler, men i windows 7, frøs den jo når det var den nyeste driver til netkortet som blev i...

lørdag, 12. december 2015, 12:39

Desværre er det ikke noget virus program, det er som sagt på fuldstændig ren installation af windows 10, hvor windows med det samme går i gang med at installere opdateringer, og når den så er færdig, så skal den genstarte, og efter det fryser den så ved log ind. Så jeg installere intet selv, det er kun windows som gør det. Jeg har haft pillet Intel AC 7260 netkortet ud, og sat et Intel N 6205 i den, og det var præcis det samme.

lørdag, 12. december 2015, 11:51

Jeg kan ikke lige se, hvordan jeg kan få windows 10 til ikke at opdatere. jeg fandt samtidigt, et lille værktøj, som skulle kunne gøre at Windows ikke opdatere selv, så man kan sætte den til, at den feks ikke skal installere mit grafikkort med, men problemet er, at det gjorde den så alligevel. https://support.microsoft.com/en-us/kb/3073930 I windows 10, fandt jeg ud af at når jeg installerede mit Geforce 640LE, så frøs den undervejs, så jeg har prøvet at undgå, at windows opdatere det Geforce 64...

torsdag, 10. december 2015, 14:32

Ja nu fik jeg slået det til, så jeg kunne starte op i fejlsikret. Men jeg kan godt komme ind i den, i fejlsikret tilstand, men jeg kan ikke rigtigt komme ind i nogen ting.

torsdag, 10. december 2015, 13:42

Ja jeg har Googlet, som en sindssyg de sidste par dage. Faktisk startede problemet, for måske en 3-4 ugers tid siden, med min compute stick, men så inde på Intels forum, at det åbenbart sker for de fleste, når Windows har opdateret, til det de kalder november update.https://communities.intel.com/community/…NoRedirect=true Så jeg har bare holdt øje, med om der skulle komme en løsning på problemet, da det ikke er super vigtigt med den compute stick. Men så fik jeg problemet, for 2 dage side...

torsdag, 10. december 2015, 05:12

Hej. Som der står i overskriften, så fryser min bærbar og compute stick. Det er efter at Windows har installeret nogle opdateringer, at det går galt ved log ind. Det er Windows 10 som er på begge. Jeg har prøvet at installere Windows 10 på bærbar igen, og den virker så fint, indtil at Windows har opdateret det, som den selv går i gang med, så fryser den igen ved log ind. Nogen som har samme problem, og måske har en løsning på det?

torsdag, 11. april 2013, 19:20

Spørgsmål til trådløst netværk.

Det hele skulle gerne køre 802.11n. Men nu har jeg bestilt et Intel Centrino 6205 netkort til den, så må jeg se om det bliver bedre.

søndag, 7. april 2013, 19:10

Spørgsmål til trådløst netværk.

Hej. Jeg vil høre om det er meget normalt at overføre/sende til en Nas eller andet udstyr i huset, med 8-10 mb, når man køre på et 300 Mbps opsætning? Eller hvad skulle jeg kunne forvente? Jeg har prøvet at søge lidt på nettet, men har ikke helt fattet det. så er der noget jeg kan stille på i router, eller netkort? Jeg får nemlig ikke over de 10 Mb i sec, selvom min bærbar er i samme rum som min router. Min router er en Asus RT-N66U http://www.asus.com/Networking/RTN66U/ og mit netkort et Intel ...

søndag, 16. december 2012, 20:50

X58 bundkort med sata 3 købes.

Skriv hvis i har et X58 med sata 3 liggende, så kan det være jeg kan bruge det.

søndag, 16. december 2012, 20:46

Søger et GTX 570 (Købt)

Søger ikke mere, da jeg har købt Tjansens 2 stk 570 Twin Frozr III Takker for handlen

mandag, 10. december 2012, 12:58

Hvorfor genstarter min pc ved opstart? (Inden den overhovedet skriver noget på skærmen)

Nej bios opdaterede jeg efter at du sagde jeg skulle prøve at nulstille den , så tænkte jeg at den ligeså godt kunne opdateres. Tak for linket, det vil jeg lige prøve at se på senere når jeg kommer til pcen igen.

søndag, 9. december 2012, 15:54

Hvorfor genstarter min pc ved opstart? (Inden den overhovedet skriver noget på skærmen)

Bare underligt den først gør det nu, den har kørt på 3.6 næsten lige siden jeg fik den. Og det er faktisk mere end 2 år, og ikke 1 år som jeg først skrev. Men vil da prøve at køre standard igen så.

søndag, 9. december 2012, 12:38

Jeg har lige lagt den nyeste bios ind idag, så den er helt ryddet. Jeg kan ikke finde ud af at overclocke, så jeg har bare brugt dens egen 3.6ghz overclock. Men den har kørt med det over 1 år uden problemer. så tror ikke det er derfor. Kan huske jeg selv stillede volt, og mener at jeg prøvede mig frem indtil den kørte perfekt. Kan jeg ikke få et billede her ind, eller skal jeg uploade til et eller andet? Cpu. 1.22500v Dram. 1.654v Ioh. 1.110v Ioh csi. 1.16v Vtt offset. 1.480v Cpu pll. 1.90 Ser d...

søndag, 9. december 2012, 08:44

Søger et GTX 570 (Købt)

Jeg søger et GTX 570 mere, da jeg vil køre sli. Så skriv hvis du har et til en fornuftig pris.

søndag, 9. december 2012, 05:34

sammenligning af SSD (nu igen..)

Raziel: Jeg håber ikke det gør noget at jeg lige låner din tråd, da jeg har kig på præcis de samme 2 Samsung. Jeg havde nemlig ligesom dig, faktisk låst mig lidt til 840 250GB, indtil jeg læste denne tråd. Mit spørgsmål er om også 830 256Gb er det bedste valg for mig, når jeg kun skal bruge disken til at have spil på, og intet andet. jeg har selv en OCZ Agility 4 128GB, Hvor windows er på, så derfor skal den anden ssd kun loade spil.

søndag, 9. december 2012, 05:20

Det vil jeg lige prøve senere. Men hvis det ikke hjælper, hvad lyder så mest sandsynligt, grafikkort eller bundkort som er defekt?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.