Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 18:30

Forfatter: HerrMansen

CPU får pc til at crashe?

Nej. XMP er bare et fint ord for "Vi læser på RAM stangen hvilket overclock det vil have og sætter indstillingerne derefter". Hvis du sætter en 3200Mhz stang i og slår XMP til, kører den et 3200Mhz overclock. Alt over 2133Mhz er per definition et overclock på DDR4. Prøv eventuelt at sætte XMP til, og så skru ned for hastigheden i dropdown menuen et trin eller to, og se om den er stabil.

I dag, 16:57

CPU får pc til at crashe?

Det kan være lidt af hvert - Det kan også være fordi at dine RAM er sat for højt ift. at CPU'en er overclocket. Det er ikke uhørt at du bliver nødt til at skrue ned for RAM på Ryzen platformen, så snart at CPU'en overclockes. Mine 3200Mhz RAM ville ikke højere end 2933Mhz, så snart min 1700 og 2700 over overclocket til en 4/4,2Ghz.

I dag, 16:33

Hjælp til valg af Stationær

Nemlig - Jeg kan i den omgang nævne at f.eks. EUIV er tungt vejet mod Intel.

I dag, 15:18

Hjælp til valg af Stationær

Nu er jeg ikke super skarp til GPU kravende for større CAD projekter, men jeg går ud fra at et 1070 nok ikke er en dum ide. Om du så er oppe i et 1080/2070 i stedet for skal jeg ikke kunne sige. Ingen af de spil du nævner er synderlig krævende på Grafiksiden, og fokuserer mere på en hurtig Intel CPU (Fordi de er større per kerne end AMD)

mandag, 12. november 2018, 00:22

Proshop nægter at sende vare under garanti retur uden gebyr!

Det kræver ikke meget at påvise at fejlen ikke er begået af kunden, da de ikke kan forventes lovgivningsmæssigt at kunne stille en detaljeret diagnose på samme måde som et værksted kan. Eller sagt på anden måde - Proshop skal i dette tilfælde komme med en uddybende forklaring på, hvorfor de mener det pågældende produkt IKKE er dækket, og så har kunden argument/bevisbyrden derefter. Kan man ikke blive enig med sælgeren, er der ikke meget andet for end at klage, og der vinder langt de fleste, såfr...

lørdag, 10. november 2018, 12:02

cpu og bundkort

Vil skyde på en 1500 eller deromkring. Du kan prøve inde på vores Facebook gruppe - Der er lidt flere potentielle købere. https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/

fredag, 9. november 2018, 14:58

Det er jo også en helt anden diskussion - Jeg kan sagtens følge dig i at de kan have lavet en forkert diagnose, og så skal du selvfølgelig klage. Men nu lød din anke på at det var svært at finde information om gebyret, og det er jeg ikke enig i.

fredag, 9. november 2018, 12:47

Jeg må melde mig kategorisk uenig i det - Jeg har aldrig haft problemer med Proshop, hverken i det private eller professionelt, og jeg mener absolut ikke at gebyret er gemt for godt væk, da det tog mig ca. 5 sek at finde det - og så er sådan et gebyr helt og aldeles normalt hvad angår reklamation der skal indsendes og kræver værksted at gennemchecke. Men du skal selvfølgelig være helt velkommen til din holdning.

torsdag, 8. november 2018, 11:51

Anbefaling af router...

TP-Link går man sjældent galt i byen med, og i det prisleje er der virkelig ikke meget forskel imellem routere. Fokuser på at der er Dual Band, og at du har eksterne antenner, du kan dreje rundt på for at få den bredeste dækning af matriklen, og hæng den op på væggen under et bord eller lign.

torsdag, 8. november 2018, 11:47

Hvis de ikke er enige i at der er reklamationsgrundlag, så er det helt lovligt at opkræve et gebyr for værkstedstimer og reparation. Dine eneste muligheder er at godtage gebyret og få dit produkt tilbage, eller Forbrugerklagenævnet, som også har et gebyr for at oprette en sag (men som kan tvinge sælgeren til at godkende reklamationen, hvis de mener du har ret i din klage)

onsdag, 31. oktober 2018, 13:44

Hurtig PC med m2 og ssd remapper ikke magnetisk harddisk ved koldstart

Den fejl har jeg godt nok aldrig set med mine NVME diske. Lyder ærlig talt som en software (Windows) fejl, eller et problem med enten harddisk eller bundkort.

fredag, 19. oktober 2018, 10:41

Hjælp til Overclocking af 6600k til en begynder.

Tråden er fra starten af 2017.... Jeg tror nok du bør lave din egen tråd.

onsdag, 17. oktober 2018, 13:42

Hjælp, min computer genstarter når jeg vil spille i høj opløsning

Kunne være en hardware fejl et sted. Muligvis noget med at dine RAM opfyldes mere ved højere opløsninger eller noget.

onsdag, 17. oktober 2018, 12:56

Uefi bios forkortelser

Der er uhyggeligt mange forkortelser, så det vil være svært at nævne dem alle. Ift. dine RAM så ligger skylden nok mere på AMD end G.Skill denne gang. Modsat Intel har AMD problemer med at køre RAM hurtigt med de samme moduler. Lige ift. G.Skill kan jeg næsten regne mig frem til at dine klodser bruger Hynix RAM moduler, i stedet for Samsung. Hynix er typisk svært at få op på over 2933Mhz så snart CPU'en er overclocket, hvor Samsungs (ofte) rammer den hastighed de er solgt til. Har selv samme pro...

onsdag, 10. oktober 2018, 13:53

Intel annoncerer officielt deres 9. generation Coffee Lake refresh

Som Dennis er inde på, har der været hård kritik overfor de benchmark resultater Intel har præsenteret. Både Australske Hardware Unboxed og Amerikanske Gamers Nexus har været ude efter Intel med de lange kløer, hvor det f.eks. er kommet frem at firmaet bag de tests har slået kerner fra på AMD sammenligningerne, for at opnå kunstigt imponerende scores.

lørdag, 6. oktober 2018, 13:51

Asus Rampage 3 Extreme i7-950 3,07ghz

Prøv inde i Facebook gruppen. Der er lidt flere øjne - Jeg vil personligt ikke mene det er voldsomt meget værd alderen taget i betratning, men det er jo et stort marked. https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/

lørdag, 6. oktober 2018, 13:22

Hjælp til fejl ved opstart af stationær...sort "Windows Boot Manager" skærm.

Mit bedste bud uden at vide mere, er at den har tabt nogle af bootfilerne - eventuelt fra et andet drev. (Microsoft ELSKER at lægge bootfiler på et forkert drev) Det nemmeste du nok kan gøre er at lave backup og formatere skidtet. Man kan hurtigt sidde mange timer i kommandopromter og med diverse boot recovery værktøjer, når man begynder at se denne her slags fejl.

lørdag, 6. oktober 2018, 13:15

4K video ud af CPU'en

Det nemmeste du kan gøre er at kigge på hvad PLEX og KODI folkene siger ift. NAS og Transcoding krav der. Så har du en god opsummering af hvad din CPU skal være alders og kraftmæssigt for at kunne følge med.

fredag, 5. oktober 2018, 09:10

Hjælp til computer!

Det ser slet ikke dumt ud - Meeeen jeg ville nok lige prøve at prutte den 500,- da du kan købe en ny PC med lign specs for 6½-7 tusinde.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.